یک کارشناس حوزه گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی هنوز وظایف قانونی خود را در جهت تکمیل سامانه املاک و اسکان انجام نداده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره پرسپولیس از مدیران این باشگاه می‌خواهد به مشکلات‌شان رسیدگی کنند.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با تأکید بر اینکه در دوره قبلی برای پشتوانه‌سازی زحمت کشیده شد اما اندک بود گفت: با نقد مغرضانه عملکرد وزنه‌برداران جوانان و نوجوانان ایران را کمرنگ می‌کنند.
اگر ببینیم فرزندمان نسبت به همسالانش کوتاه‌قدتر است و انگار انرژی متناسب با سنش را ندارد متوجه و نگران می‌شویم. چون می‌دانیم اینها می‌توانند علامتی از کم‌کاری تیروئید در بچه‌ها باشند.
هافبک شماره 10 سپاهان مدعی است که آنها تمام توان خود را روی موفقیت با این تیم قرار داده‌اند و حضورشان پیش از این در استقلال و پرسپولیس دلیلی برای عدم تعصب به طلایی‌پوشان نیست.
رئیس جمهور با تاکید بر اجرای به موقع قوانین مصوب مربوط به اشتغال از سوی دستگاه‌های مرتبط، آسیب‌شناسی وزارتخانه‌های کم‌کار در ایجاد اشتغال را خواستار شد.
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال گفت: در سنوات گذشته هم کمیته فنی فرمالیته بود و تنها یکی دو نفر تصمیمات غیرکارشناسانه برای والیبال می‌گیرند.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: بلغارستان خوب جنگید و بازیکنان این تیم در لحظات حساس عملکرد بهتری داشتند.
زننده گل استقلال در دربی ۱۰۱ به اتهام کم‌کاری بازیکنان تیمش واکنش نشان داد.
غده تیروئید کم کار، هورمون تیروئید کمتری تولید می‌کند و متابولیسم را کند می‌کند. سپس بدن مقدار کمتری کالری می‌سوزاند و خطر چاقی، افزایش سطح کلسترول بد و خستگی را افزایش می‌دهد.
کرج- رئیس قوه قضائیه گفت: به مردم قول می‌دهیم که در بحث حجاب اجازه کم‌کاری را نمی‌دهیم.
عضو شورای شهر تهران گفت:سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در رابطه با ساخت پارکینگ کم کاری کرده است.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به کمکاری برخی از دستگاه‌ها نظیر دبیرخانه مناطق آزاد پیرامون ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبارها گفت: عدم ثبت اطلاعات تخلف بوده و کالاهای ثبت نشده، در حکم قاچاق است.
معلوم است کسی که فکر متحجرانه و بسته‌ای دارد و روش‌های افراطی گرایی دارد دست به چنین اقدامی می‌زند. معمولا جریان‌های تندرو و افراطی خیلی زود در دام توطئه‌های مخالفین و دشمنان می‌افتند و کار‌های را انجام می‌دهند که به نفع بدخواهان و دشمنان است و سنخ کار افراطی همین است
پیشکسوت باشگاه استقلال پیدا شدن ترکیب اصلی را عامل موفقیت استقلال در هفته‌های اخیر می‌داند.
کم‌کاری تیرویید یعنی غده تیرویید قادر نیست به میزان کافی هورمون تیرویید برای فعالیت نرمال بدن تولید کند؛ بنابراین زمانی که میزان هورمون تیرویید در خون فردی کاهش یابد، آن فرد دچار کم‌کاری تیرویید شده است.
رئیس‌جمهور در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با اشاره به اینکه نماز در اندیشه، اخلاق و عمل اثربخش است، گفت: هر چه مدیران صحت عمل داشته باشند، جوانان بیشتری جذب نماز می‌شوند.
سمنان- استان سمنان در زمره مهمترین استان‌های معدنی کشور محسوب می‌شود اما موانع سرمایه‌گذاری به خصوص تامین آب، باعث شده تا این ظرفیت‌های عظیم، مغفول باقی بمانند.
عقیل کعبی که دوباره به تمرینات نفت مسجد سلیمان برگشته، انگیزه زیادی دارد تا نیم فصل اول را جبران کند و به ماندن تیمش در لیگ کمک کند.
مهاجم استقلال می گوید که نباید به بازیکنان این تیم اتهام کم کاری زده شود.
معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه گزارش عملکرد و کم‌کاری دستگاه‌های مسئول در زمینه برخورد با قاچاق محرمانه است، گفت: همواره این گزارش‌ها به طور اختصاصی داده می شود.
با وجود اینکه طبق قانون، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز وظیفه دارد اسامی دستگاه‌های متخلف و کم‌کار در این حوزه را اعلام کند اما معمولاً این اقدام مهم به دلایل نامعلومی، صورت نمی‌گیرد.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق گفت: اگر سازمان‌ها رویه‌های خود را تمام کرده بودند، سامانه جامع تجارت به مراتب وضعیت مطلوب‌تری نسبت به الان داشت.
در روز‌های گذشته یکی از ستاره‌های جوان و جنجالی استقلال، از این تیم کنار گذاشته شد.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بحث سیاست ارز ترجیحی و یارانه‌ها در جلسه اخیر اعضای جبهه پیروان به صورت خبری مطرح شد و هرکس ملاحظاتی را دراین‌باره بیان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ