سرپرست وزارت جهادکشاورزی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در اجرای طرح فجر تا فطر، بر رفع ایرادها و تکامل این طرح و تداوم اجرای آن در سال جاری تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در الگوی اقتصاد مقاومتی مساله قیمت و ارزان سازی مواد غذایی موضوع مهمی است در این باره مشارکت کنندگان طرح فجر تا فطر چقدر موفق عمل کرده اند.
مدیرعامل یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور از ارائه تخفیفات ویژه در قالب طرح از فجر تا فطر به مشتریان ۶۰۰ فروشگاه‌ این مجموعه در ۲۱ استان کشور خبر داد.
رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای اعلام کرد: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور، ۳۴ قلم کالای اساسی با تخفیفات ویژه به فروش می‌رسد.
طرح «فجر تا فطر» با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای از ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در سراسر کشور اجرا شد؛ در این طرح ۳۴ قلم کالا که جز کالاهای اساسی و مصرفی مردم است، با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد عرضه می شود.
مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا با تأکید بر طرح از فجر تا فطر گفت: تخفیف های ویژه‌ای برای عرضه کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است.
سمنان- مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: سه طرح در حوزه دامپزشکی استان همزمان با دهه مبارک فجر با اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۳۶۰ نفر به بهره برداری رسید.
سبزوار ـ معاون امور تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ۸۸۰ طرح تعاونی در کشور همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی آماده بهره برداری شده است که رونق اشتغال و تولید را به همراه دارد.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:۵۴۶ طرح ورزش دانش آموزی در کشور تا پایان دهه فجر افتتاح می‌شود.
مشهد ـ همزمان با ششمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی طرح گازرسانی به ۶ روستای کوهستانی شهرستان کلات با حضور استاندار خراسان رضوی افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز شد.
دامغان- معاون وزیر ورزش بابیان اینکه یک هزار و ۸۰۰ طرح ورزشی دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: برای افتتاح این طرح ها بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
تایباد ـ همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، آئین آغاز عملیات اجرایی طرح جامع پایانه مرزی دوغارون و همچنین طرح جامع بازارچه مرزی دوغارون با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد.
در دهه فجر انقلاب اسلامی، همزمان با سالروز ولادت امیرالمومنین علی (ع)، ۲۹ طرح روبنایی و زیربنایی شامل مدرسه، فضای ورزشی، بازارچه، پارک و غیره با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در پرند افتتاح شد.
معاون اول رئیس جمهور به منظور پیگیری اجرای طرح «فجر تا فطر» به صورت میدانی از سه فروشگاه زنجیره‌ای شهر تهران بازدید کرد.
بندرعباس - طرح نگهداشت تولید میدان‌های اسفند و سیوند همزمان با ایام‌الله دهه فجر با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به بهره‌برداری رسید.
اصفهان- ۲۵ طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، کلنگ زده یا بهره‌برداری شد.
اصفهان- ۲۷ طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، کلنگ زده یا بهره‌برداری شد.
اصفهان- ۲۵ طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، کلنگ زده یا بهره‌برداری شد.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: ۱۰ پروژه منابع طبیعی این استان در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.
راد مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از امروز طرح فجر تا عیدفطر در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای ادامه خواهد داشت و ۳۴ قلم کالا تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران کالاهایی که مشمول تخفیف ۲۵ درصدی در طرح فجر تا فطر هستند را اعلام کرد.
رئیس هیات عامل ایمیدرو از آماده افتتاح بودن ۲۹ طرح معدنی و صنایع معدنی در زمینه زنجیره فولاد، مس، فروکروم، سرب، فسفات، طلا، زیرساختی و...، برای دهه فجر خبر داد.
شرکت حمل و نقل ریلی رجا در آستانه‌ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح تسهیلات ویژه سفر را برای متولدان این ایام با عنوان «رهپویان فجر ۱۴۰۱» اجرا می‌کند.
21 طرح همزمان با ایام‌ا... دهه مبارک فجر از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه دو طرح در مدارس استان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اجرایی می‌شود، گفت: مدارس استان میزبان طرح مدرسه انقلاب و محیا خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ