وزیر راه و شهرسازی در نشست با معاون اجرایی رئیس‌جمهور از آغاز به تکمیل کریدورهای ریلی در یک ماه آینده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش‌های فنی و حرفه ای باید با بازار کار ارتباط داشته باشد و باید بتوایم تقاضامحور عمل کنیم.
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: ما یک برنامه پنج ساله برای تولید بالگرد داریم که در آینده نزدیک طراحی بالگرد ملی به پایان می‌رسد و قطعات آن در حال طراحی و ساخت است.
مدیر امور بین الملل خبر از تکمیل مدارک لازم برای بارگذاری در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا داد و گفت: قبل از اینکه نامه را دریافت کنیم جمع‌آوری مدارک و مستندات را آغاز کرده بودیم.
با توجه به آغاز به کار ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی ریاست جمهوری،طرح‌های توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه با توجه به نیازها و تقاضاهای داخلی حمایت می‌شوند.
تربت حیدریه ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه گفت: قرارداد تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان تا پایان فروردین ابلاغ و ادامه ساخت این تصفیه‌خانه با ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
پزشکیان گفت: آقای احمدی‌نژاد با آن همه پولی که به دست آورد، نفت گران شده بود و قیمت آن بالای ۱۲۰ و ۱۴۰ دلار بود و تازه ۶-۷ سال اول می‌توانست بفروشد و پول هم به کشور باز می‌گشت، کلا توانست ساخت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن را آغاز کند که به صورت کامل هم به پایان نرسیدند و در ادامه تکمیل شدند حتی بخشی از مسکن مهر هنوز هم مانده و در این دولت در حال تکمیل است.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: پروژه‌های ساخت واحدهای مسکونی از فروردین و اردیبهشت‌ماه سال آینده پیگیری خواهد شد.
بنابر اطلاعیه قبلی سازمان حج و زیارت، قرار بود ثبت‌نام از اولویت سوم (دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری حج تا پایان فروردین ۱۳۸۶) در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه چهاردهم اسفندماه ۱۴۰۱ و اولویت چهارم (دارندگان اسناد حج تا پایان اردیبهشت ۱۳۸۶) از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه آغاز شود که بنا بر اعلام جدید این سازمان، به‌دلیل استقبال مشمولان تشرف و تکمیل ظرفیت کاروان‌ها تا "اطلاع ثانوی" امکان ثبت‌نام ودیعه‌گذاران سال ۸۶ وجود ندارد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: عملیات تجهیز کارگاه ساخت نیروگاه «کارون» آغاز شده و قراردادها برای تجهیزات سنگین مورد نیاز را با صنایع داخلی منقعد کرده‌ایم.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: عملیات تجهیز کارگاه ساخت نیروگاه «کارون» آغاز شده و قراردادها برای تجهیزات سنگین مورد نیاز را با صنایع داخلی منقعد کرده‌ایم
از «میرزا حسین‌خان سپهسالار قزوینی»، صدر اعظم ناصرالدین‌شاه، به عنوان بانی این مسجد و مدرسه باشکوه نام می‌برند. او در سال ۱۲۵۸ ساخت این مسجد را آغاز کرد، اما اجل مهلتش نداد و در سال ۱۲۶۰ دار فانی را وداع گفت. پس از آن برادرش «میرزا حسن‌خان» کار تکمیل بنا را برعهده گرفت و در نهایت این بنا توسط نایب‌التولیه‌های وقف تکمیل و ساخته شد.
شهردار منطقه ۱۰ از انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۳۰۰ پارکینگ در این منطقه خبر داد و گفت: پارکینگ گلستانی اولین پارکینگ بلند مرتبه در منطقه ۱۰ خواهد بود.
اراک- مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهرهای جدید کشور از آغاز ساخت خانه های ویلایی و حیاط دار در هشت شهر جدید گفت: شهر جدید امیرکبیر مرکزی با نگاه به ویلاسازی طراحی شده است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز دور جدید نشست‌های تامین زمین استان‌ها برای نهضت ملی مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.
اکبر نیکزاد گفت: یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در دولت سیزدهم در برنامه ساخت بنیاد قرار دارد که از این تعداد عملیات ساختمانی ۳۲۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آغاز شده است.
رشت- آزاد راه قزوین- رشت با وجود سه دهه از آغاز ساخت همچنان در ایستگاه ۸ کیلومتر باقیمانده در محدوده منجیل به رودبار در بن بست اعتبارات متوقف شده است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: با شروع ساخت مسکن از میزان تورم مسکن کاسته می‌شود.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ما هیچ پروژه‌ای را از صفر با منابع دولتی شروع نمی‌کنیم؛ پروژه‌های آموزشی باید با منابع خیرین آغاز شود و در ادامه دولت آنها را تکمیل کند.
مقام وزارت دفاع آمریکا مدعی شد این کشور سرمایه‌گذاری و پژوهش در زمینه ساخت سلاح‌های ضد موشک‌های فراصوت را آغاز کرده است.
اقدامات در خصوص آزادسازی بستر و حریم رودخانه فرحزاد از سال‌های گذشته آغاز و مورد بررسی قضایی قرار گرفته است؛ مطابق تبصره‌های سه و ۴ قانون توزیع عادلانه آب صیانت و حراست از حریم رودخانه وظیفه ذاتی شرکت آب منطقه‌ای و وزرات نیرو بوده و در این رابطه و برای حفظ و حراست از حریم رودخانه فرحزاد، دستورات لازم به شرکت آب منطقه‌ای تهران صادر شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تسریع در ساخت و ساز نهضت ملی مسکن استان تهران و شروع واگذاری‌های جدید به کارگزاران خبر داد.
مشهد ـ معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن و اشتغال بهزیستی خراسان رضوی گفت: برای ۹۹ نفر از مددجویان، زمین و پروژه‌ی اجرایی تعریف و اعتبار لازم برای آغاز ساخت مسکن آن‌ها تخصیص یافته است.
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، ایرانسل در اردیبهشت ماه، پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی اعلام شد. در گزارش مشابه مربوط به فروردین ماه نیز، ایرانسل، اپراتور پیشتاز لقب گرفته بود.
همزمان با عید غدیر، در ابتکاری قابل توجه، مهمانی عظیم ۱۰ کیلومتری مردم تهران به مناسبت عید سعید غدیر، از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ در خیابان، ولی عصر حدفاصل چهارراه، ولی عصر تا چهارراه پارک‌وی آغاز شد و تا نیمه شب، جمعیت میلیونی از مردم پایتخت در این مهمانی شرکت کردند، به گونه‌ای که ظرفیت خیابان ولیعصر تکمیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ