رئیس مرکز موسسات و شرکتهای دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: بالغ بر ۲ هزار شرکت دانش بنیان در بررسی های تمدیدی این مرکز رد شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این چهار پرونده تاکنون حدود ۲ هزار نفر طرح شکایت کرده‌اند که ارزش اموال برده شده حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال است و ۳۳ متهم نیز شناسایی و بازداشت شده‌اند، گفت: تحقیقات در مورد این چهار شرکت در شعب بازپرسی ۹، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ نواحی مختلف دادسرای عمومی و انقلاب کرج در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: خرید گندم با بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تُن افزایش نسبت به سال گذشته، به مرز ۹ میلیون تن رسید.
معاون شرکت توانیر گفت: مصرف برق تا عصر روز یکشنبه به ۷۰ هزار مگاوات رسید که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات افزایش را نشان می‌دهد.
­مسئول عملیات حج تمتع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در بیست و سومین روز از عملیات اعزام حج تمتع، ۲ هزار و ۵۴۸ نفر دیگر از هموطنانمان به سرزمین وحی اعزام شدند.
­مسئول عملیات حج تمتع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در بیست و سومین روز از عملیات اعزام حج تمتع، ۲ هزار و ۵۴۸ نفر دیگر از هموطنانمان به سرزمین وحی اعزام شدند.
شرکت سازنده ربات های تحویل غذا به رهبری یک ایرانی که با اوبر ایتز همکاری می کند قرار است فعالیت های خود را در چند شهر آمریکای شمالی گسترش دهد و ۲ هزار ربات را به کار گیرد.
یک شرکت واردکننده خوراک دام علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی به پرداخت ۲ میلیون و ۴۳۶ هزار یورو محکوم شد.
در رأی‌گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، یک میلیون و ۹۲۰ هزار و ۵۳ نفر شرکت کردند.
معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت که از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ۲ هزار و ۵۰۰ رشته انشعاب غیرمجاز آب توسط این شرکت شناسایی شد.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: تا پایان سال ۲ هزار دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد.
نیشابور ـ رئیس مجلس شورای اسلامی با هدف شرکت در یادواره ۲ هزار و ۴۰۰ شهید نیشابور وارد این شهرستان شد.
سیل اخراج کارمندان غول های فناوری اکنون به شرکت پرداخت الکترونیک پی پل رسیده است. این شرکت تصمیم دارد حدود ۲ هزار کارمند را اخراج کند.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در ۹ ماه نخست امسال، ۳ میلیون و ۲۴۱ هزار تن گندم وارد کشور شده در صورتی‌که این میزان در ۹ ماه نخست پارسال، ۵ میلیون و ۲۹ هزار تن بود.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: نیمی از این واحدها یعنی حدود یک‌میلیون و ۳۸۰ هزار واحد در کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها است.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از ثبت نام بیش از ۴ هزار مشترک در «طرح ملی و رایگان اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی و واحدهای گردشگری» در پاییز امسال خبر داد.
صبح امروز در جلسه هیات پذیرش بورس کالای ایران ۱۹هزار دستگاه از محصولات چانگان از سوی خودروسازی سایپا و ۲هزار و ۱۴۰دستگاه از محصولات کیا از سوی شرکت کوشا خودرو نگین، به عنوان نخستین خودروهای وارداتی در بورس کالا پذیرش شدند؛ همچنین محصولات گروه «دنا» از سوی شرکت ایران خودرو برای عرضه در بورس کالا پذیرش شد.
به حدود ۲ هزارکارمند شرکت اینتل در ایرلند پیشنهاد شده ۳ ماه مرخصی بدون حقوق دریاف کنند. این بخشی از اقدامات شرکت برای صرفه جویی در هزینه ها است.
سه‌شنبه ۸ آذر قرار است ۱۰ هزار تن گازوئیل، ۱۰ هزار تن گاز مایع و ۲ هزار تن سوخت هوایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه شود.
معاون تربیت و آموزش پلیس پایتخت با اشاره به احداث و تجهیز ۱۶۵ کارگاه محیط واقعی کار گفت: در سال جاری بیش از ۲ هزار سرباز وظیفه در دورهای مهارت آموزی شرکت کرده اند.
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه بیش از ۱۳ هزار نفر در این مزایده فوق‌العاده شرکت کردند، گفت: ۹۶۵ خودرو به ارزش ۲ هزار و ۸۱۳ میلیارد تومان به فروش رفت.
یک شرکت دانش بنیان در قالب یک قرارداد دوهزارتن پوشش نانویی لوله های انتقال نفت، گاز پتروشیمی، آب و ...را به تولید می رساند.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: ۲ هزار و ۳۵ شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک‌ها و مراکز رشد وجود دارد و بالغ بر یکصد و پنج هزار نفر شاغل در واحدهای فناور هستند.
طبق اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از ۷.۵ میلیون سهامدار، ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات رسوبی خود را از طریق سامانه سجام دریافت کردند.
مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران جزئیات مصوبه‌های مربوط به سفر رئیس‌جمهوری به خوزستان در زمینه مسئولیت اجتماعی را تببین کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ