مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: نیمی از این واحدها یعنی حدود یک‌میلیون و ۳۸۰ هزار واحد در کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس امروز با رشد اندک در محدوده ۲ هزار واحد توانسته است قله ۲ میلیون واحد را فتح کند.
شاخص کل بورس امروز باز هم برای چندین بار شاخص ۲ میلیون واحد را فتح کرد.
شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از ۱۶هزار واحدی جایگاه ۲ میلیون واحد را پس گرفته و صعودی شد.
شاخص کل بورس حمایت ۲ میلیون واحد را از دست داد تا بازار برای فعالان بازار سرمایه بسیار ترسناک شود.
شاخص کل بورس حمایت 2 میلیون واحد را از دست داد تا بازار برای فعالان بازار سرمایه بسیار ترسناک شود.
برای اجاره یک واحد ۶۰ متری در محله های جنوب غربی تهران می توان ۲۰۰ میلیون پیش و ۲ میلیون تومان به صورت اجاره ماهانه پرداخت کرد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار درخواست از بستر پنجره واحد دولت هوشمند انجام شده است.
نوید رجایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با مهر درباره آخرین وضعیت بازار سرمایه گفت: هر اصلاحی تنفسی است برای رشد اما برای اینکه بدانیم بازار خوب است یا خیر باید به چاپ پول توجه کنیم.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۳۲۳۱۲ واحدی توانسته قله ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را به سمت بالا بشکند.
امیری با اشاره به جزئیاتی از میزان تولید برق در نیروگاه های بنیاد مستضعفان از آغاز احداث ۶ واحد بخار در ۲ نیروگاه این هلدینگ با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیون یورو در سال جاری خبر داد.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۴۲۳۳۵ واحدی توانست به جایگاه ۲,۳۶۸,۸۲۹ واحدی برسد.
نوید رجایی گفت: اگر به واقعیت‌های اقتصاد توجه‌ای داشته باشیم بسیاری از سهم‌ها از جمله بانکی‌ها و خودرویی‌ها در موقعیت بسیار مطلوبی قرار دارند و می‌توان چشم انداز خوبی نسبت به بازار را داشت.
این روز بحث‌های جالبی در فضای مجازی توسط تحلیل گران و فعالان قدیمی و تازه کار بازار به چشم می‌خورد، و آن این است که شاخص سال ۹۹ در محدوده ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد بوده و امروز هم به این عدد رسیده است و مقایسه قیمتی هم انجام می‌دهند که قیمت نماد‌ها در سال ۹۹ و اکنون چند بوده است. آیا شاخص ۲ میلیون واحدی مهندسی شده است؟
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده پاسداران حداکثر ۳۵ میلیون تومان با پیش پرداخت ۲ میلیارد تومان است.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده تجریش حداقل ۱۲ میلیون با رهن ۲۰۰ میلیون تومان است.
برای اجاره یک واحد آپارتمان در سعادت آباد حداقل ماهیانه ۶ میلیون تومان و رهن ۲۰۰ میلیون تومان باید پرداخت کرد.
اجاره یک واحد آپارتمان ۹۰ الی ۱۱۰ متری در منطقه شمال تهران حدود ۶ میلیون الی ۳۰ میلیون تومان در ماه است.
شاخص کل بورس تهران امروز با رشد ۲۵ هزار واحدی به جایگاه یک میلیون و ۵۹۰ هزار واحد رسیده است.
بازار روز گذشته سطح یک میلیون ۳۰۰ هزار واحد را از دست داد، این محدوده از مهم‌ترین سطوح حمایتی بازار بود و این موضوع از لحاظ روانی برای سهامداران تاثیرگذار بود. بورس امروز چگونه خواهد بود؟ روند نزولی ادامه دار است؟
در حال حاضر ۷۳ هزار و ۱۰۰ واحد صنعتی و معدنی فعال با اشتغال بیش از ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار نفر در کشور داریم که سهم مناطق آزاد از واحدها فقط ۳.۱ درصد و از اشتغال ۵.۵ درصد است.
محمدمهدی جمشیدیان گفت: کاهش قیمت‌های جهانی از رویدادهای منفی اقتصادی بوده که سودآوری شرکت‌های بورسی را تحت تاثیر قرار داده است. به طور مثال، میانگین قیمت محصولات فولادی شرکت‌های بورسی از بهار امسال افت ۳۰ درصدی داشته و میانگین قیمت محصولات پتروشیمی نیز تقریبا ۱۱ درصد کاهش داشته است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲ میلیون واحد انواع ارز خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کشفیات را بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد نموده اند.
رئیس سازمان حج و زیارت، از فعالیت بیش از ۴۰۰ نفر از کارگزاران در واحد امداد و راهنمایی زائران و گمشدگان در اربعین خبر داد و گفت: ۲ میلیون و ۴۰ هزار نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۰۳۲۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۹۲۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ