سه‌شنبه ۸ آذر قرار است ۱۰ هزار تن گازوئیل، ۱۰ هزار تن گاز مایع و ۲ هزار تن سوخت هوایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس انرژی ایران شنبه (۲۸ مرداد) میزبان عرضه بیش از ۷۰ هزار تن فرآورده هیدروکربوری است.
سهام شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به روش ترکیبی در نماد معاملاتی بمولد فردا چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ عرضه اولیه خواهد شد. این عرضه اولیه را بخریم؟
بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت ایران، کلیه صادرکنندگان محصولات پتروشیمی، پالایشی، فولادی، فلزات اساسی رنگین و فرآورده­های نفتی مکلف به عرضۀ در سامانه نیما شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۲۲ هزار لیتر فرآورده های سوختی قاچاق و ۲ هزار لیتر روغن خودرو عرضه خارج از شبکه در محدوده این شهرستان خبر داد.
اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو دستور جمع آوری فرآورده غیرمجاز لاغری پلاتین از سطح عرضه را صادر کرد.
بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه ۲۶ هزار و ۸۸۵ تن فرآورده هیدروکربوری است.
بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه ۲۹ هزار و ۶۱۵ تن فرآورده هیدروکربوری است.
بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه ۶ هزار و ۸۶۰ تن فرآورده هیدروکربوری است.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به استفاده از توانمندی زنان گفت: برای تبیین نقش زنان در صنعت نفت ایران باید همایش های بین المللی برگزار شود.
بورس انرژی ایران امروز چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱، میزبان عرضه ۱۸ هزار و ۹۲۸ تن فراورده هیدروکربوری در رینگ بین‌الملل و ۱۵ هزار و ۸۳۳ تن فراورده در رینگ داخلی بورس انرژی ایران است.
بورس انرژی ایران فردا یکشنبه میزبان عرضه ۱۷ هزار و ۳۰۰ تن فراورده هیدروکربوری است.
بورس انرژی ایران امروز (شنبه) میزبان عرضه ۷ هزار تن فراورده صادراتی است.
بورس انرژی ایران فردا (شنبه) میزبان عرضه ۸ هزار و ۳۹۶ تن انواع فراورده هیدروکربوری است.
بورس انرژی ایران امروز سه‌شنبه میزبان عرضه ۳۷ هزار و ۴۴۱ تن فراورده هیدروکربوری است.
بورس انرژی ایران امروز سه شنبه سوم آبان ۱۴۰۱، میزبان عرضه ۱۹ فراورده هیدروکربوری به حجم ۳۴ هزار و ۴۲۵ تن در رینگ‌های بین‌الملل و داخلی است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: تولید فراورده در پالایشگاه های فراسرزمینی به هیچ وجه قابل رد گیری و تحریم نیست و ورود ایران در این عرصه یک مزیت محسوب می شود.
بورس انرژی فردا دوشنبه میزبان عرضه ۴۱ هزار و ۳۲۶ تن فراورده هیدروکربونی است.
بورس انرژی ایران امروز (سه شنبه) میزبان عرضه ۱۱۲ هزار و ۳۶۶ تن فراورده هیدروکربوری است.
رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران فردا (سه شنبه) میزبان عرضه ۱۱۲ هزار و ۳۶۶ تن فراورده هیدروکربوری است که ۷۸ هزار و ۹۳۷ تن از این فراورده‌ها در رینگ بین‌الملل عرضه خواهد شد.
رینگ‌های داخلی و بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه ۳۲ هزار و ۶۰۵ تن فراورده هیدروکربوری خواهند بود.
بورس انرژی ایران امروز دوشنبه میزبان عرضه حدود ۴ هزار تن فرآورده هیدروکربوری است که در میان آن‌ها دو عرضه دریایی «نفت کوره» و «گاز مایع» نیز به چشم می‌خورد.
بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی فروش گوشت قرمز دام های سبک و سنگین و فرآورده های آن از پرداخت عوارض و مالیات معاف است.
بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی فروش گوشت قرمز دام های سبک و سنگین و فرآورده های آن از پرداخت عوارض و مالیات معاف است.
مسعود دانشمند کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه دولت اولویت‌های اقتصادی خود را مشخص نکرده است، اظهار داشت: اینکه ما می‌گوییم در حال حاضر اولویت اقتصادی دولت چیست، یعنی باید یک ترتیب برای انجام کار‌ها قائل شد، اما در حال حاضر هرچه دولت اعلام می‌کند که درصدد انجام اصلاحات اقتصادی است، اما بعد باید برای آن هدف مشخص شود، اما اینکه اعلام شود چنین اقداماتی به مردمی سازی در اقتصاد ختم می‌شود، باید توضیح دهند که منظورشان از مردمی‌سازی اقتصاد چیست، زیرا این واژه و یا مفهوم در هیچ یک از کتب اقتصادی نیامده و مفهوم آن بسیار گنگ و مبهم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ