مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه بیش از ۱۳ هزار نفر در این مزایده فوق‌العاده شرکت کردند، گفت: ۹۶۵ خودرو به ارزش ۲ هزار و ۸۱۳ میلیارد تومان به فروش رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ایستگاه‌های شارژ تاکسی‌های برقی در هفته دولت افتتاح می‌شوند، گفت: واردات خودروهای خارجی صفر و کارکرده آغاز شده و آئین نامه‌های مربوطه ابلاغ شده است.
در حالی که چند روزی است با عبور از بهار به تابستان رسیده ایم، طبق وعده مسئولان وزارت صمت بایستی تا به امروز ۲۰۰ هزار خودروی خارجی وارد کشور می‌شد. وعده‌ای که ۱۰۰ هزارتای آن در سه ماه پایانی سال قبل و ۱۰۰ هزارتای دیگر نیز در سه ماه ابتدایی امسال بایستی محقق می‌شد.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: در صورت تایید نهایی لایحه «واردات خودرو» توسط شورای نگهبان، خودروهای خارجی با عمر کمتر از پنج سال می‌توانند مجوز واردات دریافت کنند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: محصولات سایپا که کلا از قرعه‌کشی خارج شد. سه مدل از خودروهای ایران‌خودرو که قیمتش با قیمت بازار اختلاف زیادی دارد به‌تدریج تا آخر امسال از شمول قرعه‌کشی خارج می‌شوند.
با رسیدن محموله خودروهای خارجی به بندرلنگه و احتمال عرضه طی روزهای آینده، بالاخره بعد از حدود ۴ سال پای خودروهای خارجی به بازار انحصاری ایران باز شد.
تصویبنامه اصلاح مصوبه قبلی هیات وزیران با موضوع ضوابط واردات خودرو ابلاغ شد.
چه کسانی برنده مزایده خودروهای خارجی شدند؟
سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی عصر روز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه ۱۴۰۱ رمزگشایی و برندگان معرفی خواهند شد.
تحقق واردات خودروی خارجی تا پایان امسال
یک مقام مسئول گفت:در دومین مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی رسوبی، ۷۶ دستگاه سواری خارجی به فروش خواهد رسید.
مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت از امروز سه‌شنبه ۲۶ مهرماه آغاز شد.
صائب حجتی با بیان اینکه مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی از فردا سه شنبه آغاز می شود، گفت: ۷۱ خودرو به صورت قطعی در مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی حضور دارند.
سعید غلامی با اشاره به خروج ۵۸ خودرو به دلیل مغایرت در اطلاعات از مزایده خودروهای رسوبی اعلام کرد که با بازدید از این خودروها تکلیف این خودروها نیز تعیین می‌شود.
مزایده فوق العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت برگزار می شود.
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: خودروی استاندارد و باکیفیت پس از تایید صللحیت سازمان ملی استاندارد وارد کشور خواهد شد و اگر غیر از این باشد برابر با قانون برخورد می‌کنیم.
رئیس سازمان اموال تملیکی اظهار داشت: بر اساس قانون مناقصات، اگر برنده اول نتوانست به دلایلی مانند فراهم نشدن مبلغ پیشنهادی خودرو، خودرو را تحویل بگیرد، به صورت اتوماتیک خودرو به برنده دوم می‌رسد، اما در صورتی که اختلاف قیمت بیش از مبلغ تضمین نباشد.
رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: در مزایده هزار و ۴۰ دستگاه خودرو به ارزش هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان، ۲۳ هزار و ۱۸۰ ثبت نام و ۱۳ هزار نفر پیشنهاد قیمت دادند.
رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: در مزایده ۹۸۲ دستگاه خودرو به ارزش هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان، ۲۳ هزار و ۱۸۰ ثبت نام و 13 هزار نفر پیشنهاد قیمت دادند.
زمان بازدید و ارائه قیمت پیشنهادی برای متقاضیان شرکت در مزایده خودروهای سواری خارجی به مدت ۲ روز (تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۴ مهرماه) تمدید شد.
افزایش تولید و کاهش صادرات فولاد، ورود خودروهای خارجی به بازار از آذر ماه، توسعه تجارت ایران و تایلند و افزایش 45 درصدی صادرات به کشورهای دریای خزر از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
سخنگوی سازمان اموال تملیکی ضمن تشریح جزئیات مزایده ۱۰۶۲ خودروی خارجی، گفت: این مزایده از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه هفتم مهر آغاز می‌کنیم که تا ساعت ۲۴ روز ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.
سخنگوی سازمان اموال تملیکی ضمن تشریح جزئیات مزایده ۱۰۶۲ خودروی خارجی، گفت: این مزایده از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه هفتم مهر آغاز می‌کنیم که تا ساعت ۲۴ روز ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.
رئیس مجمع واردات با بیان اینکه دولت باید مراقب واردات خودرو و حفظ منافع مردم باشد، گفت: اگر همه مراحل بر اساس پیش بینی ها جلو برود، احتمالا خودروهای خارجی از آذر یا دی وارد بازار می شوند.
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی جزییات مزایده فروش خودروهای خارجی وارداتی تا پایان مهر ماه امسال را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ