صبح امروز در جلسه هیات پذیرش بورس کالای ایران ۱۹هزار دستگاه از محصولات چانگان از سوی خودروسازی سایپا و ۲هزار و ۱۴۰دستگاه از محصولات کیا از سوی شرکت کوشا خودرو نگین، به عنوان نخستین خودروهای وارداتی در بورس کالا پذیرش شدند؛ همچنین محصولات گروه «دنا» از سوی شرکت ایران خودرو برای عرضه در بورس کالا پذیرش شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طبق معمول آغاز هفته با ترافیک در تهران همراه است.
دو نمونه اولیه از خودرو پرنده کانویر مدل ۱۱۸ ساخته شد و به پرواز درآمد.
نام توپولینو در مجموعه فیات بسیار ارزشمند است، زیرا نام یکی از اصیل‌ترین خودرو‌های فیات یعنی نخستین مدل ۵۰۰ بوده است. فیات در سال‌های ۱۹۳۶ تا ۱۹۵۵ مدل ۵۰۰ یا همان توپولینو اولیه را روانه خیابان‌های اروپا کرد...
استارت آپ سازنده خودروی برقی «کانو» نخستین محموله خودروهایش برای انتقال فضانوردان را به ناسا تحویل داد.
در مراسمی با حضور قائم مقام تامین و تولید و معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، نخستین سری خودروهای ثبت نامی در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو زودتر از موعد تحویل مشتریان شد.
زاگاتو زله غیر از طراحی رادیکال خود، به دلیل پیشرانه الکتریکی در صنعت خودرو مطرح شد. برخی از منابع آن را کوچکترین و نخستین خودروی الکتریکی تولید انبوه جهان می‌دانند و البته جز اولین‌ها نیز محسوب می‌شود.
ایراسپیدر ام‌کی ۴ از طراحی زیبایی برخوردار است و این ویژگی در مقایسه با دیگر خودرو‌های عمودپرواز الکتریکی بلافاصله جلب توجه می‌کند.
هفته آینده بورس کالا در کنار خودروهایی مانند فیدلیتی، کامیونت فورس، کامیون کشنده امپاور و کامیون کشنده فاو برای نخستین مرتبه میزبان خودروی ریسپکت نیز خواهد بود و هرکدام از این خودروها شرایط متفاوتی برای عرضه دارند.
وزارت دفاع آمریکا از ارسال نخستین محموله از خودروهای زرهی برادلی به اوکراین خبر داد.
در نخستین جلسه عملیاتی کارگروه مشترک خودروهای برقی ایران‌خودرو و مپنا، گام های مهمی در راستای سیاست های کلان کشور در زمینه تولید نسل جدید خودروها برداشته شد و براساس آن مقرر شد۵۰ دستگاه تارا برقی از سوی ایران‌خودرو تولید و تجهیزات و زیرساخت‌های مربوط به آن نیز از سوی مپنا به عنوان گام نخست عرضه خودروهای برقی، تامین شود.
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران از مردودی ۳۰ درصد خودرو‌های مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران خبر داد و گفت: این رقم برای خودرو‌هایی است که برای نخستین بار به مراکز مراجعه کرده اند.
گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: موضوع واگذاری نخستین خودروهای تولیدی هایما 8S به مدیران این شرکت که پس از فرآیند تولید در مرحله آزمایشی، قابلیت واگذاری به مشتریان را نداشته، مطابق مجوز هیات مدیره این شرکت صورت گرفته است.
مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان گفت: نخستین شناور حامل محموله خودروهای وارداتی شب گذشته در بندرلنگه پهلودهی و کار ترخیص این خودروها آغاز شد.
بندرلنگه - مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان گفت: نخستین محموله خودروهای وارداتی، در اسکله بندر لنگه پهلودهی شد.
سخنگوی وزارت صمت در گفت‌وگو با تابناک اقتصادی، از ورود نخستین محموله خودرو خبر داد و افزود: کشتی در نوبت تخلیه است و مطابق اعلام نظر گمرک بندرلنگه به دلیل شرایط جوی نامساعد تخلیه خودروها با تاخیر همراه شده که تا ساعت ۲۳ امشب انجام خواهد شد.
عدم تعادل در عرضه و تقاضای خودرو، چالشی است که در سال‌های اخیر به مرور منجر به جهش قیمت خودرو شده است. حال انتظار می‌رود با عرضه حداقل ۱۰۰ هزار خودروی وارداتی تا قبل از نوروز و افزایش عرضه محصولات داخلی، التهابات بازار کاهش یابد و دست واسطه‌ها کوتاه شود.
«اولین خودروهای وارداتی هفته آینده در گمرک خواهد بود» این وعده ای است که وزیر صمت داده است. این در حالی است که در روزهای اخیر خبرهایی پیرامون ممنوعیت ورود خودروهای فرانسوی به کشور و احتمال ممنوعیت خودروهای چینی، حاشیه ساز شده بود.
در شرایطی که قرار است طی هفته های آتی، نخستین خودروهای وارداتی با ارزش کمتر از 10 هزار یورو وارد کشورمان شود، امروز سخنگوی صمت خبر از ممنوعیت واردات محصولات پژو، رنو و سیتروئن داد.
موضوع واردات خودرو‌های خارجی به کشور چند ماهی است که در میان مردم و مسئولان مدام شنیده می‌شود. از رفع ابهامات مطرح شده از سوی رئیس مجلس در خصوص آیین نامه واردات تا اعلام شرکت‌های مجاز به واردات؛ این در شرایطی است که زمان ورود این خودرو‌ها همچنان به طور دقیق مشخص نشده است.
در راستای تحقق اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در تولید خودروهای متصل و هوشمندسازی صنعت خودرو، شرکت دانش‌بنیان تام ایران خودرو برای نخستین بار، بعد از طراحی و نمونه‌سازی سامانه الکترونیکی خودروهای متصل، قرارداد صنعتی‌سازی آن را برای ساخت و تولید به امضا رساند.
در راستای تحقق اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در تولید خودروهای متصل و هوشمندسازی صنعت خودرو، شرکت دانش‌بنیان تام ایران خودرو برای نخستین بار، بعد از طراحی و نمونه‌سازی سامانه الکترونیکی خودروهای متصل، قرارداد صنعتی‌سازی آن را برای ساخت و تولید به امضا رساند.
شرکت خودروسازی ولوو به تازگی و برای نخستین بار در جهان یک سیستم رادار داخلی برای خودروها ابداع کرده است که وجود سرنشین در خودرو پس از قفل شدن در آن را ردیابی می کند.
مدیرعامل شرکت تام گفت: بر اساس استراتژی کلان گروه صنعتی ایران خودرو، موفق شدیم به دانش فنی طراحی و توسعه قوای محرکه خودروهای الکتریکی و همچنین ساخت نخستین نمونه نیمه صنعتی خودرو تارا تمام برقی دست یابیم.
براساس تصمیم اتخاذ شده در نشست مهدی خطیبی و محمدعلی تیموری، مدیران عامل ایران خودرو و سایپا، با احداث نخستین نمایندگی مشترک میان دو شرکت برای ارایه خدمات به خودروهای سواری، نیمه سنگین و سنگین، ادغام شبکه خدمات پس از فروش دو خودروساز بزرگ کشور کلید می‌خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ