مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران جزئیات مصوبه‌های مربوط به سفر رئیس‌جمهوری به خوزستان در زمینه مسئولیت اجتماعی را تببین کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا بر پژوهش‌های انجام شده از سوی مرکز آمار کشور سال گذشته مرغ با وزن ۲ هزار و ۹۰ تن معادل ۹۷.۵ درصد از کل وزن قابل مصرف طیور عرضه شده را به خود اختصاص داد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۳۳ هزار هکتار از زمین‌های وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از اختصاص ۸۰ هزار تُن برنج و شکر برای برپایی آیین‌های ایام محرم و صفر خبر داد.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش خوزستان دستاورد سفر رئیس‌جمهور به خوزستان خواهد بود.
با تصویب مجلس، دو هزار میلیارد تومان به جمعیت هلال احمر برای منظور پیش آگاهی، پیشگیری، امدادرسانی، بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه اختصاص می‌یابد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال آینده با اختصاص چهار همت سهم گازرسانی به روستاها و مناطق کوهستانی سردسیر و صعب‌العبور موافقت کردند.
نمایندگان مجلس با اختصاص چهار همت سهم گازرسانی به روستاها و مناطق کوهستانی سردسیر و صعب‌العبور موافقت کردند.
اردبیل - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تهاتر نفت برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل اختصاص یابد.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در بخش منابع ۷۰۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمد‌های مالیاتی و حدود ۲۵۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمد‌های اختصاصی دولت منابع درآمدی پیش‌بینی شده است.
صداوسیما دو سالی است سریال فاخرِ «سلمان فارسی» را آغاز کرده و سناریویِ «حضرت موسی(ع)» را هم پیش می‌برد. بالأخره هرکدام از این سریال‌ها، دو هزار میلیارد بودجه می‌خواهند. سالی هزار میلیارد باید تزریق بشود تا این‌ها راه بیفتند. با بودجه‌های محدود صداوسیما به جایی نمی‌رسند
وزیر اقتصاد از تصویب پیشنهاد این وزارتخانه برای تامین مالی نهضت ملی مسکن در دولت خبر داد و اعلام کرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان به سرمایه بانک مسکن برای افزایش توان تسهیلات‌دهی اختصاص یافت.
موزه المپیک و ورزش قطر یکی از جاذبه‌های گردشگری دوحه در شرق استادیوم بین‌المللی خلیفه و مرکز خرید حیات پلازا می‌باشد که با مساحت ۱۹ هزار متر مربع دارای هفده هزار شی، عکس و المان‌های ورزشی از دوران باستان تا امروز است، اینجا محل خوبی برای آشنایی همه سنین با تاریخچه‌ی کامل از انواع ورزش‌ها می‌باشد و بخش‌هایی از این موزه به قهرمانان و ورزشکاران مشهور قطری اختصاص یافته است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اعتبار ۷ هزار میلیارد تومانی جداگانه‌ای برای افزایش فوق‌العاده ویژه احکام حقوقی کارکنان دولت در قانون ترمیم حقوق‌ها پیش‌بینی شده است.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: قرار است امسال ۵هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به شرکت‌های دانش بنیان اختصاص یابد.
سرپرست مرکز ملی هوا می‌گوید برای نخستین بار ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۲ برای حمایت از قانون هوای پاک احصاء شده و با این موضوع برنامه‌های مقابله با آلودگی هوا بسیار بهتر اجرا می‌شود.
سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در لایحه بودجه رقمی معادل ۶,۰۰۰ میلیارد تومان از محل فروش املاک مازاد آموزش و پرورش برای تأمین اعتبار طرح‌های نیمه‌تمام در همان استان و محل تعهد شده است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: دربرخی از سفرهای استانی ۵ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های بخش راه اختصاص یافته است.
تهران- استاندار تهران از اختصاص ۲۵ هزار میلیارد ریال جهت تجهیز و نوسازی مدارس این استان خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات کارگاهی هنرستان‌های سراسر کشور اختصاص یافته است.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با اهتمام سازمان امور مالیاتی، در یک سال اخیر وصول مالیات و عوارض ارزش افزوده از آلایندگی‌ها افزایش قابل توجهی داشته است.
بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان از محل بازپرداخت تسهیلات و باقیمانده تعهدات بانک‌ها و صندوق توسعه ملی به موضوع اشتغال روستاییان و عشایر کشور اختصاص می‌یابد.
مرکز آمار آمار ایران اعلام کرد: در سال گذشته ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار تن انواع گوشت طیور در کشور عرضه شد که استان گلستان رتبه نخست عرضه گوشت مرغ به بازار را به خود اختصاص داد.
معاون اجرایی رئیس جمهور از اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان از محل فروش و تهاتر نفت و بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان از محل منابع ماده ۵۶ برای اجرای مصوبات سفرهای استانی خبر داد.
معاون اجرایی رئیس جمهور از اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان از محل فروش و تهاتر نفت و بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان از محل منابع ماده ۵۶ برای اجرای مصوبات سفرهای استانی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ