معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت که از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ۲ هزار و ۵۰۰ رشته انشعاب غیرمجاز آب توسط این شرکت شناسایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک دی در راستای عمل به تعهدات خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به شهروندان اعطا کرد.
منابع فلسطینی از بازداشت دستکم دو هزار فلسطینی در قدس اشغالی از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون از سوی رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.
پایتخت از ابتدای سال تا امروز ۸ روز هوای پاک و ۹۲ روز هوای قابل قبول داشته است.
وزارت بهداشت فلسطین از شهادت دهها فلسطینی از ابتدای سال جاری میلاد به دست نظامیان صهیونیست خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به توفیقات چشمگیر مرزبانان در کشف داروهای قاچاق و موادمخدر گفت: مرزبانان کشورمان از ابتدای سال تاکنون بیش یک هزار میلیارد تومان کالای قاچاق کشف کردند.
منابع آماری در فلسطین از شهادت ۲۰۶ نفر طی شش ماه نخست سال جاری میلادی در اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
اولین و قدیمی‌ترین ساختمان‌های هرمی در دنیا، زیگورات‌ها بودند که ابتدا در ایران و بعد توسط مردمانی که در بین‌النهرین زندگی می‌کردند، ساخته شدند که در طول تاریخ این بنا‌ها یا کاملا ویران شده و از بین رفته‌اند و یا ویرانه‌هایی از آن بر جا مانده است که البته هنوز ارزش تاریخی دارند.
در حالی که چند روزی است با عبور از بهار به تابستان رسیده ایم، طبق وعده مسئولان وزارت صمت بایستی تا به امروز ۲۰۰ هزار خودروی خارجی وارد کشور می‌شد. وعده‌ای که ۱۰۰ هزارتای آن در سه ماه پایانی سال قبل و ۱۰۰ هزارتای دیگر نیز در سه ماه ابتدایی امسال بایستی محقق می‌شد.
منابع رسمی آمار شهدای فلسطینی از ابتدای سال جاری میلادی که در ششمین ماه آن (ژوئن) قرار داریم را اعلام کردند.
وزارت بهداشت فلسطین آمار شهدای فلسطینی طی پنج ماه ابتدایی سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد.
معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در مسیر رشد تولید، فروش و تحویل خودرو قرار گرفته است.
براساس مصوبه هیأت وزیران،تا پایان سال۱۴۰۱رشد تعرفه‌های مندرج دردوره سردسال نسبت به تعرفه‌های قبل ازمصوبه وبا هدف کاهش هزینه‌های مربوط به مصارف گازطبیعی خانوارها ازابتدای سال بدون تخفیف است.
مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد که به خانواده‌های فاقد مسکن که از ابتدای سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می‌ شوند، به میزان ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه مسکن داده شود.
مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد که به خانواده‌های فاقد مسکن که از ابتدای سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می‌ شوند، به میزان ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه مسکن داده شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۲۰۰ نقطه را از طریق آشکارسازی نقاط یا بهبود مهندسی تا پایان سال و حتی روزهای ابتدایی سال آینده رفع خطر می‌کنیم.
مشهد ـ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال تعداد ۸۱۸ واحد مسکونی به معلولین و مددجویان عادی و ۲۵۰ واحد به خانواده‌های دارای حداقل ۲ عضو معلول در مناطق شهری و روستایی واگذار شد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یگان حفاظت این سازمان در ۱۰ ماه امسال موفق به رفع تعرض فوری از ۴‌ هزار و ۲۰۰ هکتار زمین دولتی به ارزش ۶۱ هزار میلیارد تومان شد.
مسیح کشاورز از آغاز صادرات برنج ایرانی به کشورهای عربی، آمریکایی و روسیه خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج وارد کشور شده است.
اهواز- مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.
مرکز اجرایی مین‌ زدایی یمن تاکید کرد که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۲۰۴ کودک در اثر بمب ‌های خوشه‌ ای و مین‌ های به جا مانده از جنگ کشته و مجروح شده ‌اند.
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: از ابتدای سال تا نیمه مهرماه؛ ۱۷۰ شرکت بورسی ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سود رسوبی واریز شده است.
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: از ابتدای سال تا نیمه مهرماه؛ ۱۷۰ شرکت بورسی ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سود رسوبی واریز شده است.
با هدف توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی و تجهیز و نوسازی ماشین‌ها و ادوات کشاورزی، از ابتدای سال تا پایان تیرماه بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به متقاضیان پرداخت شد.
ریکاردو ساپینتو صرف نظر از اینکه چه عملکردی در تیم آبی خواهد داشت از هم اکنون باید گفت یک مربی پرشور است. مربی ای که لحظه ای آرام و قرار ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ