وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: اجرای دستور مقام عالی وزارت در ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۱ و دستور رییس جمهور در مورد برخورد قانونی با مسئولانی که قصور و تقصیر داشته‌اند نباید موجب اتهام زنی و یا تحقیر و تخفیف و جریان سازی‌های منفی رسانه‌ای علیه مجموعه ارزشی، متعهد و خدوم این وزارتخانه آنهم بدون وجود مستند قانونی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای از استقرار میز خدمت جهت پذیرش مدارک جامانده داوطلبان آزمون استخدامی خبر داد.
در اطلاعیه شماره ۳ ستاد جذب و استخدام وزارت آموزش و پرورش آمده است که فرایند آموزش ارزیابان حرفه‌ای از اوایل خرداد آغاز شده و تا پایان فرایند ارزیابی به صورت تدریجی ادامه خواهد داشت.
وزارت ورزش و جوانان در اطلاعیه‌ای درباره اتفاقات رخ داده در مجموعه ورزشی آزادی توضیحاتی ارائه داد.
وزارت ورزش و جوانان در اطلاعیه‌ای درباره اتفاقات رخ داده در مجموعه ورزشی آزادی توضیحاتی ارائه داد.
وزارت آموزش و پرورش، در راستای برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری، اطلاعیه ای صادر کرد.
بازار سرمایه در ۳ ماه گذشته روند صعودی داشته و بعضی سهم‌ها رشد جدی داشته اند و همین موجب شده برخی معامله‌گران اقدام به شناسایی سود کنند و اصلاح در یک رالی صعودی طبیعی است.
وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای تصریح کرد: از اولین روز ابتدای بحران سودان، هماهنگی لازم برای خروج اتباع ایرانی که در آن کشور اقامت دارند، به طریق مقتضی انجام شده است.
وزارت دادگستری درباره تکمیل پرونده پذیرفته‌شدگان نهایی نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی اطلاعیه ای صادر کرد.
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام کرد: فرصت کافی برای بارگذاری مدارک و مستندات مربوط به رتبه بندی معلمان بعد از آماده سازی سامانه ایجاد خواهد شد.
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای‌ اعلام کرد: حقوق معلمان قراردادی به استان‌ها واریز شده است.
در اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش آمده است: قصور منجر به تاخیر و نحوه پرداخت به‌موقع حقوق اسفند ماه فرهنگیان محترم، متوجه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع، دفتر برنامه و بودجه و اداره کل مالی تشخیص داده شد، که بدون تردید برخورد قانونی برابر با ضوابط به عمل خواهد آمد
انتظار می‌رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهاد‌های نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد، حکایت از شکل گیری تکاپو‌هایی در این خصوص دارد؛ تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
انتظار می رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهادهای نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد و قرائن حکایت از شکل گیری تکاپوهایی در این خصوص دارد. تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از کشف شبکه‌ها و تجهیزات خرابکاری برای عملیات در شب چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه‌سوری) خبر داد.
اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اطلاعیه‌ای را درخصوص پیگیری از آخرین وضعیت جسمانی حمید سجادی صادر کرد.
در پی انتشار حکم انفصال موقت وزیر آموزش و پرورش صادره از سوی شعبه ۴۴ بدوی دیوان عدالت اداری، وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای صادر کرد.
دادستانی کل کشور در راستای دستور رئیس قوه قضاییه در مورد تکالیف قانونی وزارت آموزش و پرورش برای رسیدگی به شکایات از مدارس مبنی بر دریافت هزینه‌هایی که در قبال آن خدماتی ارائه نشده است، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اقدام اخیر اروپا درباره سپاه را محکوم کرده و اقدام متقابل در صورت هر عمل مُغایر امنیّت ملّی جمهوری اسلامی ایران را حق مشروع و مُسلّم کشور دانست.
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد محدودیت اینترنت در حوزه‌های آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ منتشر شد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام نمود:علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.
وزارت اطلاعات با صدور بیانیه از بازداشت یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس خبیث توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
وزارت اطلاعات با صدور بیانیه از بازداشت یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس خبیث توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای، آخرین مهلت تعیین و تایید رتبه نهایی مشمولان رتبه بندی را از سوی ارزیابان اعلام کرد.
حال جسمی وزیر نفت که ظهر امروز (پنج‌شنبه، ۲۴ آذرماه) دچار حمله گذرای قلبی شده، مساعد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ