قرارداد بازیکنان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به صورت رسمی اعلام شد که در چند مورد ابهاماتی وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان برنامه اعلام کرد: کل رقم انتشار اوراق از ابتدای دولت سیزدهم تا ابتدای مرداد امسال ۳۰۶ همت بوده که بالغ بر ۳۰۰ همت از این اوراق (معادل ۹۸ درصد) برای تسویه و پرداخت اوراق منتشر شده است.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.
حساس‌ترین دوئل هفته نخست لیگ برتر فوتسال در سیرجان رقم خواهد خورد !
حساس‌ترین دوئل هفته نخست لیگ برتر فوتسال در سیرجان رقم خواهد خورد !
در این ارتباط باید توجه داشت که ارسال یا درز اسناد برای انتشار لزوماً نمی‌تواند مستقیم از باشگاه اتفاق افتاده باشد و قطعاً در بررسی‌هایی که انجام می‌شود، احتمال‌های مختلف در نظر گرفته خواهد شد.
باشگاه سپاهان وعده انتشار رقم رضایت‌نامه نیازمند را عملی کرد.
باشگاه سپاهان با انتشار سندی رقم رضایت‌نامه پیام نیازمند دروازه‌بان این تیم به به باشگاه پورتیموننزه پرتغال را اعلام کرد.
پیش‌بینی می‌شود که بازار نانولوله‌های کربنی در سال ۲۰۳۰ به رقم ۹۷٫۶۴ میلیارد دلار برسد که این رقم نشان از رشد سالانه ۱۳٫۲۵ درصدی دارد. این رقم در سال ۲۰۲۲، در حدود ۳۸ میلیارد دلار بوده است.
شامخ یا همان شاخص مدیران خرید PMI شاخصی شناخته‌شده در سطح بین‌المللی است که در بیش از ۴۰ کشور دنیا محاسبه و انتشار می‌یابد. هرچه عدد از ۵۰ بالاتر باشد نشانه رونق و هرچه رقم پائین‌تر از ۵۰ باشد نشانه رکود و انقباض در آن بخش تلقی می‌شود.
مجید باقری در ارتباط با انتشار یک فیش حقوقی با رقم ۵۰ میلیون تومانی یکی از اعضای شورای شهر اظهار کرد: قانون سقف حقوق را مشخص کرده است. برخی از فیش‌ها متعلق به گروه‌هایی هستند که آن‌ها استثناء هستند. تمام فیش‌های حقوقی با قیمت بالا که منتشر شده است استثناء بوده‌اند و همه بر اساس قوانین و مقررات هستند.
روزهای مهمی در انتظار منچستریونایتد و هواداران این تیم خواهد بود.
با نتایج رقم خورده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتور عملا شانس قهرمانی و نایب قهرمانی را از دست داد و حالا اندک امیدی برای گرفتن جایگاه استقلال در رده سوم جدول دارد.
فرزانه زمانی که قرار بود روی سکوی قهرمانی برود تا مدال طلایش را دریافت کند، بازهم پرچم ایران را همراه نداشت. او زمانی که روی سکو قرار گرفت، سرش را پایین انداخت، سرود ایران را نخواند و اشک امانش نداد. انتشار تصاویر ناراحت فرزانه فصیحی روی سکو کافی بود تا اخبار مرتبط با این ورزشکار به‌سرعت در فضای مجازی بچرخد و خیلی سریع، دو‌قطبی مرسوم و رایجی که اخیرا برای رفتار ورزشکاران ایرانی شکل گرفته، در رسانه‌ها رقم بخورد
بکارگیری پاورنست می تواند به تحقق استانداردهای جدید انتشار گازهای گلحانه ای کمک کرده و رقم قبض برق و ردپای کربن را کاهش دهد.
انتشار فیش حقوقی دختر دهه هشتادی، نرگس معدنی‌پور، دختر عضو شورای شهر تهران با رقم نجومی ۳۳ میلیون تومانی که پس از کسورات به بیش از ۲۶ میلیون تومان دریافتی رسیده است، برای پارلمان شهری پایتخت دردسرساز شد. به‌طوری‌که علیرضا نادعلی، سخنگو و مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران را ناچار به پاسخگویی به این موضوع کرد.
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
محمد درویش، فعال محیط زیست گفت: چرا سازمان محیط زیست به عنوان متولی این حوزه اعلام نمی‌کند انتشار متان نسبت به آبان ۱۴۰۰ بیشتر شده یا نشده. اگر شده چقدر شده. با عدد و رقم می‌شود شفاف‌سازی کرد. نیازی نیست بگوییم ناسا دروغ می‌گوید، خود شما کنترل پایش هوا دارید، باید با عدد و رقم صحبت کنید، بگویید به این دلیل ناسا دارد دروغ می‌گوید. چرا حرف‌هایی که می‌تواند کارشناسی‌تر باشد و افکار عمومی را قانع کند منتشر نمی‌کنید. اگر ناسا دروغ گفته باشد شهرداری تهران و محیط زیست از ابزار‌های لازم برای افشای این دروغ برخوردارند.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
نقشه‌ای که بی شک واکسیناسیون گسترده و وسیع در شکل گیری آن سهم بسزایی داشته است و تداوم آن هم در گرو تداوم استقبال از واکسیناسیون است که در تزریق دوز سوم، اوضاع مطلوبی ندارد و به همین تناسب، می‌شود حدس زد در دوز چهارم هم خوب پیش نخواهد رفت؛ مگر آنکه مسئولان دست به کار شوند.
ماجرای قطع انگشتان یک زن با قمه جوان افیونی!
رئیس جمهور گفت: گاهی ممکن است در مسیر اجرای یک پروژه بزرگ موانع کوچکی پیدا شود، اما این نباید باعث توقف یا حتی کندی کار شود.
تا هفته پیش اسکوچیچ به عنوان یک مربی گمنام در جهان ، جزو ارزان ترین مربیان جام جهانی ۲۰۲۲ تصور می‌شد، ناگهان انتشار لیستی در یک رسانه معتبر اروپایی نشان داده که اسکو حدود ۶۵۰ هزار یورو از فدراسیون فوتبال ایران می‌گیرد که برای او رقم بسیار بالایی است
ارزش این بازیکن ۴۰۰ هزار یورو تخمین زده شده است. باشگاه اف سی سیدنی با انتشار پیامی اعلام کرد باشگاهی از خاورمیانه ۶ برابر رقم پیشنهادی این باشگاه را به این بازیکن پیشنهاد داده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ