ابهامات زیادی درباره لحظه ضربه پنالتی عربستان و احتمال تکرار آن وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع امضای رئیس مجمع پای فرم‌های ارسالی به سازمان لیگ، مسئله تازه‌ای است که باشگاه‌های لیگ برتری با آن در این فصل دست به گریبان هستند.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن پاسخ عجیب و غیرمنتظره‌ای به سوالی داد که دقیقا به خاطر همان به سراغش رفته بودیم.
دکتر آمنه لاهوتی، متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با تاکید بر اینکه با تکنیک‌های جدید آی وی بسیاری از زوج‌های نابارور که سالهاست که دچار ناباروری هستند با استفاده از آی وی اف می‌توانند صاحب فرزند شوند، می‌گوید: اگر این زوج‌ها به مراکز خوب ناباروری مراجعه کنند می‌توانند در بسیاری موارد، صاحب فرزند شوند. حتی زوج‌هایی که قبلا آی وی ناموفق داشته اند با روش‌ها و تکنیک جدید و دارو‌های موثر جدید می‌توانند از شانس باروری بهره‌مند شوند.
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
رئیس باشگاه اتحاد کلباء درخصوص علاقه این تیم به عمر عبدالرحمن، پاسخ مبهمی داد.
ساپینتو در تمرین امروز استقلال گفتگویی کوتاه با ستاره بوشهری خود داشت.
آنچه مسلم است این است که شانس از سرگیری روند انتقال و گفتگو برای بازگرداندن حکومت مدنی و دموکراتیک در سودان بسیار دور به نظر می رسد، و این امر خشم سودانی ها را برمی انگیزد.
سرمربی تیم ملی فوتبال از پاسخ به سوالی درمورد مدت قراردادش طفره رفت.
قوی‌ترین دلیل علیه ترامپ، زمان پرداخت حق السکوت است. این پول در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۶، درست چند روز قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶، به وکیل بازیگر فیلم های مستهجن منتقل شده بود.
مطالعه‌ای که در مارس ۲۰۱۹ در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شد، نشان می‌دهد که نوشیدن شش فنجان یا بیشتر قهوه در روز ممکن است خطر ابتلا به بیماری قلبی را تا ۲۲ درصد افزایش دهد.
اختصاصی تابناک؛ جزئیات مکالمه دایی با رئیس فیفا در مورد استفاده از نام جعلی برای خلیج‌فارس/ علی دایی: سوال مهم مردم ایران و خودم را از اینفانتینو پرسیدم
افزایش ابتلا به اضافه وزن و چاقی پس از اپیدمی کرونا، معضلات بسیار زیادی را برای جوامع به وجود آورده است
مدیرعامل استقلال ملاثانی در مورد جدایی ابراهیم اشکش و آینده این تیم توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به وضعیت سرمربی تیم ملی سکوت اختیار کردند.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت که تمرکز من و هم تیمی‌هایم در تیم ملی ایران پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران بوده است. می‌خواهیم تنها به فوتبال فکر کنیم. می خوایم باعث شادی مردم کشورمان شویم.
بازیک تیم ملی فوتبال ایران گفت که تمرکز من و هم تیمی‌هایم در تیم ملی ایران پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران بوده است. می‌خواهیم تنها به فوتبال فکر کنیم. می خوایم باعث شادی مردم کشورمان شویم.
بازیک تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمرکز من و هم تیمی‌هایم در تیم ملی ایران پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران بوده است. از بچگی عاشق پوشیدن پیراهن این تیم بودیم. می‌خواهیم تنها به فوتبال فکر کنیم.
سرمربی تیم ملی تا اعصر امروز فرصت دارد تا تک جای خالی باقی‌مانده در لیست نفرات خود را با اسم مورد نظرش پر کند.
پپ گواردیولا به سوالی در مورد آینده اش در منچسترسیتی اینگونه پاسخ داد که همه چیز تحت کنترل است و مذاکره به باشگاه بستگی دارد.
خیلی سوال مهم و البته واضحی است. مسئولانی که رای به ممنوعیت موتور سواری زنان داده‌اند، لطف کنند و بگویند چه فرقی بین زن ترک نشین و زن راننده موتور وجود دارد؟ اصلا چرا موتور سواری زنان ممنوع است؟
یکی از دغدغه‌های کارلوس کی‌روش برای اعلام لیست نهایی تیم ملی، انتخاب ۳ یا ۴ دروازه‌بان است.
مطابق ماده ۴۶ قانون آیین دادرسی کیفری :« ضابطان دادگستری مکلفند نتیجه اقدامات خود را فوری به دادستان اطلاع دهند. چنانچه دادستان اقدامات انجام شده را کافی نداند، می تواند تکمیل آن را بخواهد.در این صورت، ضابطین باید طبق دستور دادستان تحقیقات و اقدامات قانونی را برای کشف جرم و تکمیل تحقیقات به عمل آورند، اما نمی توانند متهم را تحت نظر نگه دارند.
مطابق ماده ۴۶ قانون آیین دادرسی کیفری :« ضابطان دادگستری مکلفند نتیجه اقدامات خود را فوری به دادستان اطلاع دهند. چنانچه دادستان اقدامات انجام شده را کافی نداند، می تواند تکمیل آن را بخواهد.در این صورت، ضابطین باید طبق دستور دادستان تحقیقات و اقدامات قانونی را برای کشف جرم و تکمیل تحقیقات به عمل آورند، اما نمی توانند متهم را تحت نظر نگه دارند.
سندروم صفحات الکترونیک اختلالی است که عمدتا در میان کودکان کم‌سن‌وسال رخ می‌دهد؛ کودکان زیر ۱۰یا ۱۱ سال. کودکانی که در سال‌های آغازین و بسیار مهم رشد ذهنی و مغزی‌شان، زمان زیادی از وقت خود را پای صفحات الکترونیک می‌گذرانند و حضور در این فضا، اختلالات رشدی برایشان ایجاد می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ