پز ۸ میلیاردی مدیر و جیب خالی باشگاه در سفر خارجی!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استفاده از گلپر در پخت و پز به منظور کاهش گاز ایجاد شده در روده ها به ویژه هنگام خوردن لوبیا، سیب زمینی و عدس است. مشاهده شده است که پروانه ها و گوسفندها هنگام بیماری ، از این گیاهان دارویی می خورند.
شما نمی‌توانید میکروب‌هایی که باعث مسمومیت غذایی می‌شوند را بچشید، بو کنید یا ببینید. چشیدن تنها مقدار کمی از ماده غذایی می‌تواند شما را بیمار کند. زمان ذخیره‌سازی مواد غذایی را بررسی کنید تا ببینید چه مدت می‌توانید مواد غذایی را به صورت ایمن نگهداری کنید. وقتی زمان تمام شد، آن را بیرون بیندازید.
صفحه رسمی لیگ حرفه‌ای آمریکا در اینستاگرام به حضور لیونل مسی در اینترمیامی واکنش جالبی نشان داد.
پز الکی مسئولان با ورود گردشگر سلامت از ۱۶۴ کشور جهانی!
اگر می‌خواهید تخم مرغ شما هنگام آب‌پز شدن ترک نخورد، این ترفند را به کار بگیرید.
روغن‌های مفید برای قلب مانند روغن گیاهان و روغن سبوس برنج عالی هستند، زیرا می‌توانند دمای سرخ کردن تقریباً ۵۰۰ درجه فارنهایت را تحمل کنند. همچنین اگر در دمای ۴۵۰ درجه فارنهایت سرخ می‌کنید، می‌توانید به روغن بادام‌زمینی و روغن آفتابگردان یا روغن کانولا و سبزیجات هم فکر کنید.
ما در مناطق ۱۹ (کوره پز خانه‌ها و اراضی باز)، ۱۸، ۲۱، ۲۲، ۱۶، ۵ و... فضا‌های بکر فراوانی داریم که شهرداری می‌خواهد با تصویب لایحه جدید ساخت و ساز در باغ ها، در آن‌ها اجازه بارگذاری - مطابق با بارگذاری طرح تفصیلی را صادر کند؛ و این یعنی فروش ته مانده ظرفیت اکولوژیکی شهر! در برنامه توسعه هفتم، دولت فعلی پیشنهاد الحاق کمیسیون ماده ۵ را مطرح کرده است، ولی این یک اشتباه استراتژیک است چرا که جابجایی دبیرخانه‌ها راهکار حل مسئله نیست.
در این فیلم سطحی از فناوری مدیریت راه دور پلوپز چندکاره را مشاهده می کنید که البته برای دوران پیشرفته امروز نیز همچنان هیجان انگیز به نظر می رسد./ موبنا
پیاز یکی از مواد اصلی در پخت و پز انواع غذاهاست که فواید بسیاری برای سلامتی دارد.
گاز پخت و پز باعث انفجاری مهیب در یک رستوران کباب‌پزی در شمال غربی چین شد که در جریان جشن‌های ملی، ۳۱ نفر کشته و هفت نفر زخمی شدند.
عدس سرشار از پروتئین است. عدس خشک حاوی بیش از ۲۰ درصد پروتئین است؛ در حالی که این درصد در پخت و پز بین ۵ تا ۹ درصد متغیر است.
پیرایشکی گوشت بخار پز که به نام دامپلینگ گوشت meat dumpling هم شناخته می‌شود. یکی از غذا‌های بسیار پرطرفدار در کشور‌های آسیای شرقی مثل چین و کره و ژاپن است. آماده کردن مواد و پیچیدن خمیر دامپلینگ شباهت زیادی به پیراشکی دارد، ولی به جای این که خمیر پیراشکی را در روغن سرخ کنند، روی بخار آب می‌پزند که طعمی متفاوت‌تر به خود می‌گیرد و غذایی کم کالری‌تر از پیراشکی معمولی به حساب می‌آید.
معمولا توری‌های کباب پز بعد از اینکه روی آن کباب می‌پزید، می‌سوزد و آب کباب روی آن شیار‌هایی از سیاهی را ایجاد می‌کند. برای تمیز کردن توری کباب پز با روشی بسیار ساده می‌توانید لیمو ترش را از وسط برش بزنید؛ سپس لیمو را داخل نمک بزنید، طوری که نمک کاملا روی قسمت برش خورده لیمو را بگیرد. حالا لیموی نمکی را روی توری کباب پز بکشید.
صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی والیبال امین اسماعیل نژاد را را رها نمی‌کند.
بهتر است سبزیجات را آب پز کنیم یا بخارپز؟ روش صحیح پختن سبزیجات چیست؟ نویسندگان آشپزی و متخصص علم تغذیه به این سوال پاسخ داده‌اند؟
انفجار سیلندرهای گاز پخت و پز در زیرزمین یک آپارتمان ۴ طبقه در شمال مصر باعث فروریختن ساختمان شد و حداقل ۶ کشته و ۲۷ مصدوم برجا گذاشت.
مصرف برنج خام یا نیم پز می‌تواند خطر مسمومیت غذایی را افزایش دهد. این به این دلیل است که برنج می‌تواند حاوی باکتری‌های مضر مانند باسیلوس سرئوس (B. cereus) باشد. B.cereus نوعی باکتری است که معمولا در خاک یافت می‌شود و می‌تواند برنج خام را آلوده کند. این باکتری می‌تواند هاگ تشکیل دهد، که می‌تواند به عنوان یک سپر عمل کند و به B.Cereus اجازه می‌دهد تا از پخت و پز زنده بماند.
روغن زیتون علاوه بر اینکه یک روغن سالم برای پخت و پز است یکی از ابزار برای تمیز کردن سطوح و از بین بردن لکه‌ها و چربی‌ها است.
بر اساس یک تحلیل صورت گرفته، پیش بینی می‌شود که ارزش بازار جهانی صنعت حذف خالکوبی در سال ۲۰۲۷ میلادی به ۸۰۰ میلیون دلار برسد در حالی که در سال ۲۰۱۹ میلادی ارزش این بازار ۵۰۰ میلیون دلار بود. حدود ۴۰ درصد از این بازار در امریکای شمالی است و در اروپا نیز روش‌های پاکسازی لیزری به شد ت در حال افزایش است.
میلاد عبادی پور شروع خوبی را در تیم جدید خود یعنی میلانو تجربه کرده است.
نان پیمان شانگهای را چینی‌ها می‌خورند و روس‌ها از نام آن برای پز دادن در برابر غربی‌ها (مثلا به عنوان یک پیمان پرقدرت) استفاده می‌کنند. بنابراین قربان‌صدقه رفتن برای سازمانی که نه نانش مال ماست نه نامش، اصلا حسادت‌برانگیز نیست.
تونس در راستای کاهش یارانه‌های انرژی، قیمت سیلندر گاز برای پخت و پز را به میزان ۱۴ درصد و بنزین را به میزان سه درصد افزایش داد.
حمید درخشان می‌گوید بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی کمکی نخواهد کرد و رئیس جدید فدراسیون باید تصمیمات بهتری اتخاذ کند.
مطالعه نشان می‌دهد که مواد شیمیایی موجود در محصولات پخت و پز محبوب از جمله تابه‌های نچسب خطر ابتلا به سرطان کبد را چهار برابر می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ