روغن‌های مفید برای قلب مانند روغن گیاهان و روغن سبوس برنج عالی هستند، زیرا می‌توانند دمای سرخ کردن تقریباً ۵۰۰ درجه فارنهایت را تحمل کنند. همچنین اگر در دمای ۴۵۰ درجه فارنهایت سرخ می‌کنید، می‌توانید به روغن بادام‌زمینی و روغن آفتابگردان یا روغن کانولا و سبزیجات هم فکر کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازرس انجمن صنایع روغن نباتی گفت: تغییرات سود بازرگانی واردات انواع روغن خام باید از ابتدای سال ۱۴۰۲ لحاظ شود.
۳۲ قلم به عنوان کالای اساسی ثبت شده است که در این راستا می‌توان به گندم، برنج، انواع گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، شکر، لبنیات، روغن، حبوبات و… اشاره کرد.
هر روغنی برای سرخ کردن کاربرد ندارد و باید فقط از روغن‌هایی استفاده کنید که تحمل درجه حرارت بالا را داشته باشند.
مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، از تعیین قیمت‌های جهانی (مشورتی تعیین سقف ارزی) انواع روغن خبر داد.
سه هزار و ۷۲۰ لیتر گازوئیل به همراه ۲ هزار و ۱۰۰ قوطی روغن هیدرولیک تقلبی از پارکینگ یک واحد مسکونی در قم کشف شد.
نان جزو لاینفک از رژیم غذایی ماست که بخش زیادی از انرژی‌مان را تأمین می‌کند. نان‌های مختلف بسته به آردشان ارزش غذایی و کالری متفاوتی دارند. کالری نان به مواد تشکیل دهنده آن بستگی دارد. نان معمولا ترکیبی از آب، آرد، خمیر مایه، نمک و روغن است؛ در برخی نان‌ها از مواد دیگری مانند شکر هم استفاده شود؛ بنابراین کالری انواع نان با یکدیگر متفاوت است. در اینفوگرافیک زیر کالری نان‌های مختلف را می‌بینید.
سورفکتانت‌ها مواد پاک کننده اولیه در پودر‌های لباسشویی هستند. آن‌ها در انواع مختلفی مانند آنیونی، کاتیونی و غیریونی وجود دارند. سورفکتانت‌های آنیونی بیشترین استفاده را دارند، زیرا در از بین بردن کثیفی و لکه‌ها موثر هستند. سورفکتانت‌های کاتیونی اغلب به عنوان نرم کننده پارچه استفاده می‌شوند، در حالی که سورفکتانت‌های غیریونی در از بین بردن لکه‌های چربی و روغن خوب هستند.
اکنون اگربا انبوه تبلیغات و انواع اقداماتی که درحال انجام است نتایج دلخواه حاصل نشود و وضعیت حجاب سروسامان پیشین را به خود نگیرد فقط ضربه‌ای دیگر به رابطه مسوولان و مردم وارد می‌شود و تندتر کردن برخورد‌ها هم انواع خطر‌های دیگر دارد که ناگفته روشن است.
شیرینی آردی گردویی یکی از انواع شیرینی‌های خشک خانگی است که از ترکیب آرد با روغن، پودر قند و گردو تهیه می‌شود و برای نوروز مناسب است.
گویی ما در محاصره انواع بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی هستیم و تردیدی نیست که این همه نفس‌ها را به شماره می‌افکند. اگر تحقیق گسترده میدانی از وضعیت روح و روان مردم انجام گیرد چه بسا نتایج بهت‌آوری حاصل شود!
لازم است برای سرخ و برشته کردن انواع غذا صرفاً از روغن‌های مخصوص سرخ کردن که در مقابل دمای بالا دارای پایداری بیشتری هستند استفاده شود هرچند استفاده مکرر از این نوع روغن به صورتیکه باعث تغییر در رنگ آن شود، مجاز نیست.
استفاده از روغن صورت در صنعت مراقبت از پوست تازگی ندارد، اما دنیای این روغن‌ها هنوز برای بسیاری از مردم ناشناخته است و به همین دلیل کمتر به سراغشان می‌روند.
در گروه لبنیات، تخم مرغ و انواع روغن، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به شیرخشک با ۳.۵درصد وتخم مرغ با ٣.١درصد است. همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به روغن مایع با ۱.۴درصد بوده است.
سالاد سیب زمینی سرخ کرده یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب سیب زمینی سرخ کرده با پیاز، جعفری، شوید، روغن زیتون و... تهیه می‌شود.
وزارت جهاد کشاورزی قیمت پایه ارزی وارداتی گندم، ذرت، جو، کنجاله، دانه سویا و کلزا و انواع روغن خام سویا، آفتابگردان، کلزا و پالم را اعلام کرد.
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای قیمت های پایه ارز وارداتی نهاده های دامی، دانه سویا و انواع روغن خام را ابلاغ کرد.
نارگیل به دلیل دارا بودن آنتی‌اکسیدان‌های فراوان نظیر سلنیوم و ویتامین‌های‌ای و سی، منبع خوبی برای پیشگیری از انواع سرطان‌هاست همچنین اسید‌های چرب موجود در نارگیل و روغن آن می‌تواند به مهار رشد سلول‌های سرطانی ریه کمک کند.
شامی رودباری یکی از انواع غذاهای محلی و خوشمزه خطه گیلان و شمال کشور است که از ترکیب گوشت با موادی مانند پیاز، روغن زیتون و سبزی‌‍‌های معطر تهیه می‌شود.
پخت مرغ با فر یکی از انواع طبخ مرغ است که در آن مرغ با روشی سالم و بدون نیاز به سرخ کردن و استفاده از روغن پخته می‌شود که بسیار خوشمزه و مجلسی است.
وزارت صمت جدیدترین آمار تغییر قیمت ها را منتشر کرد که در آن قیمت ۲۹ کالا، از جمله انواع روغن و برنج بیش از ۱۰۰ درصد، ۲۸ کالا بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد و ۳۰ کالا زیر ۵۰ درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت تعاونی فرآوری روغن و دانه‌های روغنی گفت: کاهش تقاضا همچنان ملموس و باعث ایجاد بازار رقابتی بین شرکت‌های تولید کننده شده است.
اگر پوست چرب دارید، حذف روغن از رژیم غذایی شاید به نظر شما تنها راه چاره باشد؛ اما فراموش نکنید که شما هنوز هم به چربی‌های سالم و ضد التهاب مانند آووکادو، روغن زیتون، ماهی و آجیل نیاز دارید. با این حال غذا‌های روغنی و فوق‌فرآوری‌شده مانند سیب‌زمینی سرخ‌شده را محدود کنید و مصرف شکر را به حداقل برسانید.
معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام گفت: اکنون قیمت انواع روغن‌های خوراکی ۱۰ درصد و روغن‌های صنف و صنعت ۱۵ درصد کاهش یافته است.
در راستای تعامل و همکاری با دولت، انجمن صنفی صنایع روغن نباتی در اطلاعیه ای لیست جدید قیمت انواع روغن نباتی برای اجرا از تاریخ ۱۱مردادماه ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ