ما در مناطق ۱۹ (کوره پز خانه‌ها و اراضی باز)، ۱۸، ۲۱، ۲۲، ۱۶، ۵ و... فضا‌های بکر فراوانی داریم که شهرداری می‌خواهد با تصویب لایحه جدید ساخت و ساز در باغ ها، در آن‌ها اجازه بارگذاری - مطابق با بارگذاری طرح تفصیلی را صادر کند؛ و این یعنی فروش ته مانده ظرفیت اکولوژیکی شهر! در برنامه توسعه هفتم، دولت فعلی پیشنهاد الحاق کمیسیون ماده ۵ را مطرح کرده است، ولی این یک اشتباه استراتژیک است چرا که جابجایی دبیرخانه‌ها راهکار حل مسئله نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر کیلو گوشت مرغ گرم ۸۷ هزار و ۸۰۰ تومان در فروشگاه های پروتئین فروشی سطح شهر در حال فروش است.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران از تغییر محسوس مصرف برق شهر تهران همزمان با تغییر ساعات اداری خبر داد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران، با تاکید بر مولد سازی املاک شهر تهران گفت: هیچ تصمیمی بر خام فروشی دارایی‌های شهرداری نداریم.
حریم تئاتر شهر با استقبال فلافل و جگرفروشان، تنگ تر شد به نحوی که پس از جمع آوری گذر فرهنگی که بیشتر گذر غذا فروشی بود، هنوز آثار حضورشان در این محدوده باقی است.
میرسلیم خطاب به شهردار تهران نوشت: امروز پس از ۲۱ ماه، با حسرت تمام، باید به شما برادر انقلابی، که امیدوار بودیم راه ناصواب اسلاف خود را در شهرداری تهران اصلاح می‌کردید، عرض کنم که خطای اصلی، یعنی شهرفروشی و عدم ساماندهی بر مبنای قواعد و معیار‌های مهندسی شهرسازی، شدیدتر از گذشته ادامه یافته است.
بر اساس گزارش نشریه انگلیسی، این اسناد در دستشویی یک مشروب فروشی در شهر "بارو-این-فرنس" در شمال انگلیس کشف شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به روند فروش املاک مازاد آموزش و پرورش و اختصاص منابع حاصله برای ساخت پروژه‌های آموزشی جدید در پایتخت اظهار کرد: حداقل بالغ بر ۱۰ مورد از املاک مازادمان را در تهران برای فروش اعلام کرده‌ایم.
هر کیلو پیاز قرمز در میوه فروشی های سطح شهر ۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.
مشهد ـ شهردار منطقه ۱۰ مشهد گفت: پدیده بام فروشی ناشی از ضعف در نظارت‌های دستگاههای اجرایی است و این موضوع در نواحی حاشیه شهر در حال رشد و گسترش است.
قیمت برخی اقلام اساسی در هفته اول دی در فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروشی های سطح شهر تهران اعلام شد.
قیمت برخی اقلام اساسی در هفته پایانی آذرماه در فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروشی های سطح شهر تهران اعلام شد.
مرد معتادی که از حدود 18 ماه قبل با سرقت های سریالی از زعفران فروشی های مشهد، کسبه هسته مرکزی شهر را عاصی کرده بود، با تلاش نیروهای تجسس کلانتری نجفی به دام افتاد.
مشهد ـ شهردار منطقه ۳ مشهد از آمار رو به گسترش پدیده بام فروشی در حاشیه شهر مشهد خبر داد.
اصلاح مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران در دستور کار صد و دومین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت و موافقان و مخالفان آن درباره این لایحه نظرات خود را بیان کردند.
نخستین طرح جامع تهران در سال ۱۳۴۵ بود که موضوع تفاوت تراکم در شهر را به‌صورت رسمی مطرح کرد. در آن طرح محور‌های تراکم بالا، متوسط و پایین مشخص شده و بنا بود تا تهران طی ۲۵ سال به‌صورتی که برنامه‌ریزی‌شده، ساخته شود. باید این طرح در سال ۱۳۷۰ به پایان می‌رسید، اما یک‌دهه مانده به تاریخ پایان طرح، ساخت‌وساز‌های زیادی در تهران انجام شد، چراکه شهرداری نیز برای تامین هزینه‌های خود نیاز به درآمد داشت.
انتشار جدیدترین نرخنامه انواع میوه در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نشان می دهد محصولات ارائه شده در میادین ۳۰ تا ۴۱ درصد ارزان تر از قیمت میوه ها درخرده فروشی های سطح شهر است.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر بصورت قطع با فروش متری زمین توسط شهرداری تهران مخالف است.
مشهد ـ مدیرعامل آتش‌نشانی شهر مشهد از مهار حریق مهیب یک فروشگاه بزرگ فرش در غرب مشهد خبر داد.
پس از ابلاغ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توسط رئیس‌جمهور گمانه‌زنی‌هایی متعددی درباره قانونی شدن تراکم و شهر فروشی مطرح شد.
در حالی شورای عالی شهرسازی با عرضه تراکم تشویقی در بافت های فرسوده موافقت کرد که بسیاری از شهرسازان توسعه عمودی شهر را عامل بسیاری از معضلات پایتخت می دانند.
خواف ـ رئیس اداره حفاظت محیط زیست خواف گفت: پنج واحد غیرمجاز جمع آوری و خرید و فروش پسماند در داخل شهر خواف به دستور مقام قضائی پلمب شد.
خواف ـ رئیس اداره حفاظت محیط زیست خواف گفت: پنج واحد غیرمجاز جمع آوری و خرید و فروش پسماند در داخل شهر خواف به دستور مقام قضائی پلمب شد.
سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: از ۱۲ شهریور همه پروازهای زیارتی به ترمینال سلام این فرودگاه منتقل شده و در ایام پروازهای اربعین به هیچ عنوان فروش بلیت از فرودگاه نخواهیم داشت.
عضو شورای شهر تهران گفت: کتابفروشی «اسم» یکی از معروف ترین کتاب فروشی های خیابان انقلاب در حال تبدیل شدن به شعبه بانک تجارت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ