روغن زیتون علاوه بر اینکه یک روغن سالم برای پخت و پز است یکی از ابزار برای تمیز کردن سطوح و از بین بردن لکه‌ها و چربی‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اولین نگاه به این تصویر، می‌توانید شخصیت خود را تست کنید. اگر از محتوایی خوشتان آمده که به‌نظر عامه‌پسند است ایرادی ندارد. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
یک کاربر عکسی از غذای خود در یک رستوران منتشر کرد که با واکنش‌های جالبی در فضای مجازی رو به رو شد.
در این تست ساده شما باید از میان ۹ تصویر زیر یک مورد را انتخاب کرده و شخصیت خود را شناسایی کنید. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
این نوع قانون گذاری‌های شتاب زده و عوام گرایانه هستیم، اما باز هم این اتفاق تکرار می‌شود. انتظار می‌رود که قانونگذاران محترم با کسب تجربه از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح‌ها و لوایح خود شتاب زدگی را کنار گذاشته و با جلب نظر اساتید حوزه و دانشگاه و جلب نظر صاحب نظران مربوطه اقدام به تصویب قانونی کنند که قابلیت اجرایی «چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ نیروی انسانی» و پذیرش در بعد فرهنگی جامعه را داشته باشند. لایحه جدید حجاب و عفاف ایرادات زیادی دارد؛ چه به لحاظ حقوقی و چه به لحاظ جرم شناسی و آسیب شناسی اجتماعی. از دیدگاه اقتصادی و مبحث اقتصاد جرم که یکی از مباحث کاربردی میان رشته‌ای بین دانش اقتصاد و دانش حقوق جزا و جرم شناسی است، به نظر می‌رسد در صورتی که این لایحه به مرحله اجرا برسد، بخش قابل توجهی از هیئت وزیران و وزارتخانه‌های زیر مجموعه قوه مجریه، درگیر اجرای این طرح خواهند شد.
هوش مصنوعی به تازگی تمام کشور‌های جهان را در قالب یک ابر شرور به تصویر کشیده و توجه میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان را جلب کرده است.
دکتر مجید حیدریان، فوق تخصص درد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به رعایت قانون دوست خوب و دوست بد برای بالا و پایین رفتن از پله‌ها در زمانی که یکی از زانوهایمان درد می‌کند، می‌افزاید: از پله‌ها وقتی می‌خواهیم بالا برویم اول با دوست خوب یا پایی که درد نمی‌کند روی پله‌ها قدم می‌گذاریم. اما کاملا برعکس، وقتی می‌خواهیم از پله‌ها پایین بیاییم، دوست بد یا پایی را که درد می‌کند ابتدا روی پله می‌گذاریم.
دوچرخه جدید سرگئی گوردیف اگرچه ممکن است سرعت بالایی نداشته باشد، اما بی تردید نگاه مردم را به سوی خود جلب می‌کند. همچون طرح‌های پیشین، سرگئی گوردیف روند ساخت پروژه جدید دوچرخه بدون چرخ را در حساب کاربری شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است.
همکاری فراز کمالوند و رضا مهاجری در خیبر خرم آباد خاطرات جالبی را برای این دو چهره فوتبالی تجدید می کند.
نادیا خمس، دختر پاکو خمس، در حساب کاربری خود در یکی از شبکه های اجتماعی صحبت‌های جالبی در خصوص دیدار خود با جرارد پیکه مطرح کرد.
بازیکن سابق استقلال گفت: ساپینتو مربی با دانشی است و فوتبال ایران را دوست دارد و مانند استراماچونی شومن نیست که از ۲۰ دلارش نگذشت و تا قران آخر پولش را گرفت.
ظهور ابزار‌های هوش مصنوعی مولد در چین باعث شده است تا عده‌ای به فکر زنده‌کردن عزیزان ازدست‌رفته خود بیفتند. آن‌ها با ارائه تصاویر، صداها، ویدیو‌ها و پیام‌های افراد درگذشته به کامپیوتر، بات‌هایی را می‌سازند که می‌توانند رفتار عزیزان آن‌ها را شبیه‌سازی کنند. بااین‌حال، این کار به لحاظ اخلاقی و درمانی با انتقاد‌هایی روبه‌رو بوده است.
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه های ارلینگ هالند، تشبیه جالبی از بند فسخ ارلینگ هالند با سیتی به کار برد و گفت همه از آن حرف می زنند ولی کسی از آن اطلاعی ندارد.
آلیاژ‌های حافظه‌دار در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی از جمله برای ارتوپدی، مغز و اعصاب، قلب و عروق، لوازم و وسایل دندانپزشکی، ایمپلنت‌ها و همچنین فریم عینک ها، دستگاه‌های ایمنی حساس به دما و سیم‌های راهنما کاربرد دارند.
یک کاربر ایرانی در چین با منتشر کردن یک ویدیو، مهندسی عجیب و جالب چین را نشان می‌دهد که در طبقه بیست و دوم قرار دارد اما در همکف است.
ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی عبارت جالبی را در مورد توماس توخل به کار برد.
در تصاویر منتشر شده از این دیدار، میز کار شلوغ هیگینز توجه بسیاری را به خود جلب کرد و کاربری در توییتر نوشت: من احترام زیادی قائلم برای تعهد مایکل به اتاق نامرتبش!
علت تیره شدن پوست می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد که اصلی‌ترین آن تولید بیش از حد رنگدانه‌ها می‌باشد.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران گفت: رانندگان می‌توانند با اعلام شماره‌های شبرنگ درج شده بر روی پایه‌های روشنایی در بزرگراه‌ها، موقعیت مکانی خود را به نیروهای امدادی اعلام کنند.
مواد دسته‌ی کربن فعال سطح داخلی زیادی دارند، از ساختار منفذدار بهره‌مندند و ظرفیت جذب آن‌ها بالا است. به‌علاوه، پایین‌بودن قیمت باعث می‌شود مواد کربن فعال برای تولید دستگاه‌های الکترونیکی ذخیره‌ی انرژی ایدئال باشند.
حساب کاربری بارسلونا در توئیتر با انتشار طرحی جالب، به تمجید از درخشش عثمان دمبله مقابل سوسیداد پرداخت.
شرکت اپل اخیرا اختراعی در رابطه با شارژ معکوس دو وجهی موبایل ثبت کرده که می‌تواند تلفن همراه را به شارژر لوازم جانبی بدل کند.
استادیوم 974 یکی از ورزشگاه‌هایی است که توجه بسیاری اهالی فوتبال را به خود جلب کرده است.
این آلیاژ استحکام و شکل‌پذیری (مفتول‌پذیری) فوق العاده بالایی از خود نشان داده است تا جایی که تیمی از دانشمندان آن را «تحمل فوق‌العاده آسیب» نامیده اند. علاوه بر این و به طور غیرمنتظره‌ای این ویژگی‌ها با سردتر شدن ماده مورد اشاره افزایش می‌یابد که این مساله پتانسیل جالبی برای کاربرد این ماده در محیط‌های برودتی شدید را نشان می‌دهد.
ستاره سابق تیم ملی مراکش تعابیر جالبی برای سرمربی و گلزن این تیم مقابل پرتغال به کار برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ