مارکا در مطلبی به تشکیل تیمی منتخب از گران‌ترین ستاره‌های جهان پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی فهرست 22نفره بازیکنان خود برای شرکت در سوپرجام اروپا را اعلام کرد. در این فهرست منچسترسیتی سه غایب بزرگ به چشم می‌خورد.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که این تیم به همراه چلسی و لیورپول چالشی جدی برای آرسنال و منچسترسیتی خواهند بود.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
باشگاه بارسلونا در تلاش است تا در تابستان امسال ایلکای گوندوگان، ستاره فصل گذشته منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.
برگزاری جشن خیابانی کسب سه عنوان قهرمانی این فصل منچسترسیتی در باران بین عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس قرار گرفته است.
تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس با پیروزی برابر اینتر ایتالیا در فینال لیگ قهرمانان اروپا به عنوان قهرمانی این رقابتها دست یافت و سه گانه فصل را از آن خود کرد.
فرناندینیو، هافبک سابق منچسترسیتی، اظهارات جالبی را از تجربه کار با پپ گواردیولا مطرح کرده است.
روزنامه میرور اعلام کرد که گواردیولا در جلسه ای با مدیران سیتی، برای فصل بعد، خواستار جذب سه بازیکن شده است.
مصدومیت کوین دی‌بروینه برطرف شده و از از لحاظ بدنی مهیای بازی حساس سه شنبه برابر رئال مادرید است.
منچسترسیتی یازده بازی تا رکورد سه گانه فاصله دارد. رکوردی که تا کنون فقط منچستریونایتد در انگلیس به آن دست پیدا کرده است.
منچسترسیتی در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس موفق شد شفیلد یونایتد را با سه گل ریاض محرز با نتیجه 3-0 شکست داده و راهی فینال شود.
رئال مادرید در 17 روز آینده هر سه روز یک بازی خواهد داشت و در این شرایط به بازی رفت برابر منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهد رسید.
بعد از شکست سه بر صفر مقابل منچسترسیتی، درگیری سادیو مانه و لروی سانه در رختکن، یک بحران جدی را برای بایرنی‌ها رقم زد.
منچسترسیتی بامداد امروز بایرن مونیخ را در مسابقه رفت با سه گل بدرقه کرد و به نیمه‌نهایی نزدیک شد. اما بردن تیم‌های آلمانی برای گواردیولا و سیتی‌زن‌ها عادی شده است؛ ۱۰ برد در ۱۰مسابقه اخیر!!
آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی، می‌خواهد این باشگاه را به مقصد بارسلونا ترک کند اما با یک مشکل جدی مواجه است.
آرسنال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در خانه لستر موفق شد این تیم را 1-0 شکست دهد تا فاصله‌اش با منچسترسیتی را به 5 امتیاز افزایش دهد.
ریاض محرز یکی از مهم‌ترین ستاره های منچسترسیتی در این فصل بوده است.
منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 1-0 چلسی را شکست بدهد.
پدر ارلینگ هالند به فرانس فوتبال گفت که شاید او بیشتر از سه سال در سیتی نماند و سپس راهی باشگاهی دیگر شود.
باشگاه منچسترسیتی امروز رسما خبر از تمدید قرارداد پپ گواردیولا تا سال 2025 داد و به این ترتیب مربی اسپانیایی حداقل سه سال دیگر روی نیمکت سیتیزن ها خواهد ماند.
الفی هالند، پدر ارلینگ هالند، که سابقه پوشیدن پیراهن منچسترسیتی را دارد درباره پیوستن این ستاره گلزن نروژی به سیتی توضیح داد.
الفی هالند، پدر ارلینگ هالند، که سابقه پوشیدن پیراهن منچسترسیتی را دارد درباره پیوستن این ستاره گلزن نروژی به سیتی توضیح داد.
منچسترسیتی در سومین هفته لیگ برتر مهمان نیوکسل بود و در نیمه دوم با دو گل که به فاصله کم به ثمر رساند موفق شد شکست 2-1 نیمه اول را به تساوی 3-3 تبدیل کند.
سایت جهانی گل دات کام ، تیم منتخب خود در پایان فصل فوتبالی ۲۰۲۱.۲۲ را منتشر کرد. سه بازیکن از رئال مادريد، دو بازیکن از منچسترسیتی و سه بازیکن از لیورپول در این تیم قرار دارند. همچنین دو مهره از آث میلان هم در ترکیب دیده می‌شود که جالب است. بایرن مونیخ هم یک نماینده دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ