رئال مادرید در 17 روز آینده هر سه روز یک بازی خواهد داشت و در این شرایط به بازی رفت برابر منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشاورزی گفت:حوزه‌های بازرگانی، سرمایه‌گذاری، انتقال دانش و فناوری در بخش کشاورزی،نیاز متقابل طرفین است،ایران آمادگی دارد در موارد یاد شده داشته‌های خود را در اختیار طرف عراقی قرار دهد.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که در آستانه کسب سهمیه تیمی المپیک قرار دارد تا قبل از این بازی‌ها در ۹ رویداد شرکت می‌کند که امتیاز همه آنها تاثیر مستقیم روی رنکینگ جهانی دارد.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که در آستانه کسب سهمیه تیمی المپیک قرار دارد تا قبل از این بازی‌ها در ۹ رویداد شرکت می‌کند که امتیاز همه آنها تاثیر مستقیم روی رنکینگ جهانی دارد.
کمیته مسابقات سازمان لیگ برای برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر با چالش های عجیبی مواجه شده است.
در صورت صعود ایران به مرحله بعدی جام غرب آسیا، فینال به ورزشگاه کربلا منتقل می‌شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: سال خوبی را برای فوتبال می‌بینم اما بالاخره در فوتبال ممکن است اتفاقات مختلفی رقم بخورد.
تیم فوتبال امید ایران در کمتر از یک سال در سه رویداد رسمی و مهم به میدان خواهد رفت.
مربی تیم دانشگاه آزاد گفت: سوپر لیگ کاراته در سطح فنی خوبی برگزار شد ولی می‌توان با برنامه ریزی بهتر، لیگی پویا و جذاب برای کمک به تیم ملی داشته باشیم.
مردم ژاپن بر این باورند که: «ماهی بزرگ «نامازو» که زمین بر پشت اوست، با تکان دادن دمش زمین‌لرزه بار می‌آورد...» پائولادلسول در طالع‌بینی چینی در این خصوص می‌نویسد: «۱۲ حیوان به افسانه قدیمی برمی‌گردند. آن‌ها می‌گویند یک روز بودا در شروع سال نو، تمام حیوانات را دعوت کرد. از میان آن‌ها تنها ۱۲ حیوان به دعوت او پاسخ می‌دهند، بودا هم مقدر می‌کند که سرنوشت جهان به دست آن ۱۲ تا باشد.»
نشست هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال با حضور تمام اعضا برگزار شد.
نویسندگان این تحقیق می‌گویند: ستاره‌شناسان مایایی که تقویمی با شمارش ۸۱۹ روز را ایجاد کرده بودند، به جای محدود کردن خود به یک سیاره، با در نظر گرفتن یک سیستم تقویمی بزرگتر، برای پیش‌بینی تمام دوره‌های سینودی سیاره‌های قابل رویت و نقاط تناسب آن‌ها با چرخه‌هایشان در تزول‌کین (Tzolk’in یا چرخه مقدس، تقویمی است که ۲۶۰ روز دارد) و تقویم مایا‌ها استفاده کردند.
جلسه هماهنگی و تنظیم تقویم فصل آینده فوتبال ایران با توجه به برنامه تیم‌های ملی بزرگسالان و امید برگزار شد.
اعضای شورای شهر تهران تقویم جلسات شورای شهر تهران در شش ماهه اول سال را تصویب کردند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: درخصوص بروز برخی مشکلات در واریز حقوق پایان سال فرهنگیان تحقیقات لازم صورت گرفته است و گزارش نهایی تقصیرها تقدیم رئیس جمهور شده است.
تیمی که در مرحله مقدماتی با مرد کروات از جهنم گریخت و با چند پیروزی سرنوشت ساز مجوز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را کسب کرد، در آستانه شروع این مسابقات تقدیم مرد ناکام نیمکت تیم ملی ایران شد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال از مشخص شدن برنامه بازی های دوستانه تیم‌ ملی تا آغاز جام ملت های آسیا خبر داد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تقویم لیگ برتر به ضرر پرسپولیس است و در این زمینه مکاتبه کرده‌ایم.
فارغ از قوت گرفتن خیز لاریجانی به سمت پاستور؛ برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که او نیم نگاهی نیز به انتخابات ۱۴۰۲ مجلس داشته و قرار است در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه نقش پررنگی داشته باشد و همراه با چهره هایی، چون آذری جهرمی، سورنا ستاری و عبدالناصر همتی فهرست تهران را تشکیل دهند.
الهلال به دلیل اینکه لیگ قهرمانان آسیا 2022 تکمیل نشده در جام باشگاه‌های جهان نماینده آسیا خواهد بود.
فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی از تقویم فصل آینده مسابقات رالی قهرمانی جهان رونمایی کرد.
موانع زیاد بر سر راه توسعه 5G، بالا بودن قیمت اینترنت همراه و همچنین فیلترینگ گسترده از عواملی است که می‌تواند ضریب نفوذ این خدمات ماهواره‌ای در کشورهای هدف ایالات متحده را تقویت کند.
رئال مادرید پس از یک هفته استراحت، بازی با رئال بتیس را پیش رو دارد و سپس در 16 روز باید پنج بار به میدان برود.
برنامه بازی های بارسلونا تا شروع جام جهانی و تعطیلی رقابت های باشگاهی، بسیار فشرده و سخت است و باید دید ژاوی چگونه تیمش را مهیای این بازی‌های دشوار می‌کند.
پس از تغییر و تحولات مدیریتی در فدراسیون وزنه‌برداری، تقویم سالانه رویدادهای این رشته نیز دستخوش برخی تغییرات و بروزرسانی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ