آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی، می‌خواهد این باشگاه را به مقصد بارسلونا ترک کند اما با یک مشکل جدی مواجه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی، با باشگاه النصر به توافق رسید و با قراردادی 3ساله به این باشگاه عربستانی خواهد پیوست.
بارسلونا در تلاش برای جذب ژوآئو کانسلو، مدافع کناری منچسترسیتی است اما آرسنال نیز برای خرید این بازیکن وارد رقابت شده است.
یوشکو گواردیول به طور رسمی از لایپزیش به منچستر سیتی پیوست و به این ترتیب یکی از خرید‌های تابستانی سیتیزن‌ها شد.
جان استونز، مدافع منچسترسیتی، می‌گوید پپ گواردیولا مغز او را جراحی و از نو طراحی کرده است.
دو باشگاه منچسترسیتی و لایپزیش برای انتقال یوشکو گواردیول هنوز به توافق نهایی دست پیدا نکرده‌اند.
بنجامین مندی، مدافع چپ سابق منچسترسیتی، از اتهام تجاوز به یک زن و تلاش برای تجاوز به زن دیگر تبرئه شد.
مدافع منچسترسیتی علاوه بر شفیلد یونایتد از لیگ حرفه‌ای عربستان نیز پیشنهاد دریافت کرده است.
کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، از غیبت در فینال لیگ قهرمانان بسیار ناراحت است و این موضوع او را به فکر جدایی انداخته است.
روبن دیاز، مدافع منچسترسیتی، برای اینتر کری‌خوانی کرد و گفت عبور از دفاع به قول او هوشمند سیتی در فینال چمپیونزلیگ برای نراتزوری غیرممکن خواهد بود.
فدریکو دی‌مارکو و الساندرو باستونی، دو مدافع اینتر، در آستانه فینال لیگ قهرمانان برای منچسترسیتی خط و نشان کشیدند و گفتند اینتر برای قهرمانی بازی خواهد کرد.
الساندرو باستونی، مدافع اینتر تاکید کرد فینال لیگ قهرمانان بازی بین سیتی و اینتر است نه هالند و اینتر و اضافه کرد که از سیتی نمی‌ترسد.
اسکای آلمان می‌گوید دو غول بزرگ فوتبال اروپا، رئال مادرید و منچسترسیتی، در حال رقابت برای جذب آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، هستند.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، می‌گوید منچسترسیتی به هیچ وجه تیم خطرناکی نبوده و آنها می‌توانند در بازی برگشت به فینال صعود کنند.
ناتان آکه در تمرین امروز منچسترسیتی غایب بود و به این ترتیب قطعا بازی فردا برابر رئال را از دست خواهد داد.
میکا ریچاردز، مدافع سابق منچسترسیتی، دوست ندارد در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به رئال مادرید برخورد کنند.
ژائو کانسلو مدافع پرتغالی که ژانویه امسال با سر و صدای زیاد از منچسترسیتی به صورت قرضی به بایرن پیوست نتوانسته نظر باواریایی‌ها را جلب کند و بایرن قصد ندارد قرارداد او را دائمی کند.
اشتباه مدافع و دروازه‌بان آرسنال فرصتی عالی در اختیار کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، قرار داد تا در نیمه اول دیدار حساس دو تیم دروازه توپچی‌ها را باز کند.
ناتان آکه، مدافع منچسترسیتی، شب گذشته ناجی تیمش برابر آرسنال شد و گلی تماشایی را به ثمر رساند.
مدافع هلند و باشگاه منچسترسیتی، در نشست خبری خود با سوالی در مورد روش مهار مسی و مشورت با پپ گواردیولا در این رابطه روبرو شد.
آیمریک لاپورت، مدافع منچسترسیتی و تیم ملی اسپانیا، در باشگاه خود زیر نظر پپ گواردیولا کار می کند و در تیم ملی مربی او لوییس انریکه است. او معتقد است این دو مربی شباهتی به هم ندارند.
سرخیو گومز، مدافع اسپانیایی و 22 ساله منچسترسیتی، از برتری پرگل تیمش برابر منچستریونایتد خیلی خوشحال است.
در جریان بازی شب گذشته بارسلونا و سیتی، برخورد شدید دو بازیکن از ناحیه سر، مصدومیت و تعویض مدافع جوان سیتیزن‌ها را به دنبال داشت.
بنژامن مندی، مدافع چپ ۲۸ ساله منچسترسیتی، بین اکتبر ۲۰۱۸ تا آگوست سال گذشته به ۱۰ مورد تجاوز علیه هفت زن متهم شده است. او ۸ مورد تجاوز، یک مورد آزار جنسی، و یک مورد تلاش برای تجاوز را رد کرد.
منچسترسیتی برای تقویت خود در پست دفاع چپ همچنان تلاش می‌کند و پپ گواردیولا برای این پست سرخیو گومس، جوان اسپانیایی باشگاه اندرلخت، را هدف گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ