تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس با پیروزی برابر اینتر ایتالیا در فینال لیگ قهرمانان اروپا به عنوان قهرمانی این رقابتها دست یافت و سه گانه فصل را از آن خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متئو کواچیچ می‌گوید منچسترسیتی با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سعی دارد چند فصل دیگر این موفقیت را تکرار کند.
اتلتیکو مادرید با دو گل زیبا و تماشایی ممفیس دیپای و یانیک کاراسکو موفق به شکست منچسترسیتی، قهرمان اروپا، شد.
بایرن امروز در دیداری تدارکاتی در ژاپن مثل چند ماه پیش مغلوب منچسترسیتی، قهرمان چمپیونمزلیگ، شد.
ایلکای گوندوگان فاش کرد چطور اسکات کارسون، بازیکنان منچسترسیتی را قانع کرده که فینال لیگ قهرمانان را می‌برند و قهرمان اروپا می‌شوند.
عمرو القاضی، رئیس سازمان توسعه گردشگری مصر، دلیل سفر پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به این کشور را توضیح داد.
به نظر می‌رسد هفت بازیکن منچسترسیتی، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا خواهند شد.
در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا که قرار است امشب بین دو تیم اینتر و منچسترسینی در ورزشگاه المپیک آتاترک استانبول ترکیه برگزار شود، مدل غول‌پیکر جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در میدان تقسیم به نمایش گذاشته شده است. گردشگران زیادی که در مقابل توپ فوتبال و جام غول‌پیکر برای گرفتن عکس‌های یادگاری می‌گرفتند، در صف ایستادند.
منچسترسیتی بعد از قهرمانی در اروپا، جای چلسی را به عنوان چهارمین باشگاه موفق فوتبال انگلیس گرفت.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که قهرمان نشدن این تیم در لیگ قهرمانان انتقادات بسیاری را به همراه خواهد داشت.
به‌په ماروتا، مدیر عامل اینتر، در مورد چگونگی عملکرد باشگاه برای پایداری اقتصادی و فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی صحبت کرد.
ژوآئو کانسلو، ستاره پرتغالی منچسترسیتی که به بایرن مونیخ قرض داده شده، در یک فصل دو قهرمانی لیگ از پنج لیگ معتبر اروپا را به دست آورد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد شاگردانش به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان دست پیدا کنند.
نمایش‌های منچسترسیتی مقابل هر حریفی قابل تمجید است چه برسد مقابل غول فوتبال اسپانیا و قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا که در ۹ سال اخیر پنج بار فاتح این جام شده است.
منچسترسیتی و اینتر، آماده‌ترین تیم‌های چند هفته اخیر فوتبال اروپا، دیدار فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد.
مدیر برنامه های یایا توره، ستاره سابق منچسترسیتی در گفتگو با سیتی ریپورت از قهرمانی این تیم در این فصل از رقابت های اروپایی به واسطه دلیلی عجیب خبر می دهد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در نشست خبری پیش از بازی با لاتزیو به شانس قهرمانی همزمان منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.
زبیگنیو بونیک، نایب رئیس یوفا، اصرار دارد که میلان یا اینتر می‌توانند با شکست رئال مادرید یا منچسترسیتی، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که منچسترسیتی شانس اول قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.
اوون هارگریوز، هافبک سابق بایرن مونیخ و منچسترسیتی، معتقد است که دفاع خوب شاگردان پپ گواردیولا می‌تواند آنها را قهرمان لیگ قهرمانان کند.
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا انجام شد که در یکی از دیدارهای حساس این مرحله رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی با چلسی روبرو می شود.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، معتقد است که این تیم در کنار رئال مادرید و منچسترسیتی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که فقط رئال مادرید است که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان به میدان می‌رود.
در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی اروپا، منچسترسیتی، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، همچنان صدرنشین است. رئال به عنوان قهرمان چمپیونزلیگ هم در رده پنجم قرار دارد.
پاتریس اورا، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، می‌گوید منچسترسیتی با حضور ارلینگ هالند باید فاتح لیگ قهرمانان شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ