سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش احتمال ورود موج جدیدی از کرونا با زیرسویه‌های جدید اومیکرون به کشور در زمستان امسال، با توجه به روند افزایش مبتلایان به کرونا در جهان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با درخواست‌ باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ یک، این احتمال وجود دارد که سهمیه بزرگسالان تیم‌ها افزایش پیدا کند.
احتمال افزایش مجدد عرضه در معاملات روز سه شنبه وجود خواهد داشت.
تجزیه و تحلیل جدید گروه ورلد وِدر اتریبیوشن (World Weather Attribution) به این نتیجه ختم شده که احتمال نقش گرمایش حاصل از عملکرد انسان‌ها در شکل‌گیری موج گرمای اخیر در اروپا، ایالات متحده و بخش‌های از خاورمیانه، در حداقل مطلق، ۹۵۰ و حداکثر ممکن ۴۴۰۰ برابر افزایش یافته است.
شاخص کل بورس احتمالا یک روز دیگر منفی را ثبت کند اما احتمال افزایش تقاضا در نیمه دوم بازار وجود خواهد شد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: اگر افزایش تورم به میزانی باشد که سبد معیشتی کارگران را تحت شعاع قرار دهد، پیشنهاد افزایش دستمزد کارگران در کمیسیون اجتماعی مجلس دنبال می‌شود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ اسفندماه) صاف در بعدازظهر نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد و در روز دوشنبه (۲۹ اسفندماه) کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۲۲ اسفند) ابری در بعدازظهر رگبار باران و وزش باد، احتمال رعدوبرق با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۳ اسفند) قسمتی ابری و وزش باد به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
از اواخر وقت امروز تا پایان هفته به‌ویژه روز‌های سه‌شنبه پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۸ و ۱۹ اسفند) با ورود و فعالیت سامانه بارشی روی استان افزایش ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار با احتمال رعد و برق، وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش شدید برف، باران و کولاک، پدیده مه و در نقاط مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.
اکثر مردم یک جفت هدفون داخل گوشی دارند، چه با سیم و چه بلوتوث. اما این ابزار ضروری عصر مدرن می‌تواند برای گوش مضر باشد. در صورت استفاده طولانی مدت از هدفون داخل گوش، خروج جرم از گوش، به طور طبیعی متوقف می‌شود یا به داخل گوش برمی گردد. همچنین این هدفون ها، احتمال ورود باکتری یا کثیفی به گوش، به دام انداختن جرم و ایجاد عفونت را افزایش می‌دهند.
ضیائئیان با بیان اینکه طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور (به‌ویژه نوار شمالی) افزایش محسوس دما رخ می‌دهد، اظهار کرد: همچنین امروز و فردا احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات البرز مرکزی وجود دارد. سه شنبه در شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و چهارشنبه علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد، خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.
براثر این مخاطرات احتمال افزایش شاخص آلودگی هوا، افزایش غلظت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم و در صورت عدم مهار منابع آلاینده ثابت و متحرک به‌ویژه در مناطق پرتردد تا حد بسیار ناسالم وجود دارد.
تبریز- رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به پایداری هوا و سرعت کم وزش باد تا پایان هفته، احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در آذربایجان‌شرقی وجود دارد.
فدراسیون اسکواش در حالی در آستانه زمان جدید انتخاباتش قرار دارد که فهرست متقاضیان تایید شده ریاست شرایط صد درصد قرص و محکمی ندارد طوریکه ۲ دو نفر در فهرست هستند و ۲ نفر در انتظار ورود به آن!
فدراسیون اسکواش در حالی در آستانه زمان جدید انتخاباتش قرار دارد که فهرست متقاضیان تایید شده ریاست شرایط صد درصد قرص و محکمی ندارد طوریکه ۲ دو نفر در فهرست هستند و ۲ نفر در انتظار ورود به آن!
مدیر دفتر بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، در حال حاضر نگرانی داریم و منتظر موجی احتمالی کرونا هستیم، مخصوصا پس از تعطیلات سال نوی میلادی و افزایش سفر‌های خارجی که در این باره انجام می‌شود
ناصر بختیاری گفت: افزایش قیمت‌ها به دولت بستگی دارد اما درخواست افزایش ۴۰ درصدی را داده که جبران عقب افتادگی‌ها شود اما با ۲۰ درصد موافقت شده است.
تهران- معاون استاندار تهران گفت: با توجه به افزایش آلاینده‌ها احتمال لغو دربی پایتخت در روز سه‌شنبه وجود دارد.
سازمان غذا و داروی ایالات متحده T-DXD را در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک درمان برای بیمارانی که سرطان سینه آن‌ها با وجود درمان‌های قبلی با سایر دارو‌های سرطانی به پیشرفت خود ادامه داده بود، تأیید کرد.
کارشناس بازار جهانی گفت: به علت پیش خور شدن اخبار نرخ بهره آمریکا احتمال افزایش مجدد قیمت انس طلا وجود خواهد داشت.
احمد مهری، اپیدمیولوژیست می‌گوید، امسال ۴۰ تا ۷۰ درصد موارد مراجعه بیماران با علائم تنفسی و سرماخوردگی مربوط به ویروس آنفلوانزا است. البته به گفته این کارشناس حوزه سلامت، طبق پیش‌بینی‌هایی که از اردیبهشت‌ماه امسال انجام شده بود احتمال موج جدید آنفلوانزا در فصول سرد وجود داشت، ولی این موج حدود دو هفته زودتر از پیش‌بینی‌های قبلی شروع شد. شرایط این‌چنینی نیز به کمبود دارو و افزایش مصرف بی‌رویه آنتی بیوتیک‌ها در طول یک ماه اخیر دامن زد.
با افزایش سن، احتمال ابتلاء به بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت نوع ۲، آب مروارید، کم شنوایی و زوال عقل و همچنین کاهش عملکرد سیستم ایمنی و توده عضلانی بیشتر می‌شود و تئوری‌های متعددی در مورد علت آن وجود دارد.
میان دو حزب جمهوریخواه و دمکرات در ارتباط با بازگشت آمریکا به برجام اختلافات عمیق و شدیدی وجود دارد و این روز‌ها تلاش جمهوریخواهان برای ممانعت از بازگشت دوباره واشنگتن به برجام و تصمیم جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص بشدت افزایش یافته است.
میرکاظمی افزود: ما برای آنکه بخشی از جامعه را حمایت کنیم نباید تورمی را به کل جامعه تحمیل کنیم. در دولت این مسئله در دولت پیش آمده که برای کارکنان دولت و بازنشستگان ترمیم حقوقی برای ادامه سال داشته باشیم که در حال بررسی است. این احتمال وجود دارد که براساس قاعده آعله مندی ترمیم حقوق در نظر گرفته شود و این امکان وجود دارد که در شهریور ماه در این خصوص تصمیم‌گیری شود. کار در حال انجام است و مجلس نیز باید این موضوع را تصویب کند.
یک مقام وزارت بهداشت گفت: میزان بروز سرطان طی دو دهه آینده افزایش می‌یابد که این امر هم مربوط به نوع خاصی از سرطان نیست و علت اصلی آن افزایش نسبت جمعیت سالمندی است اما، در مورد برخی سرطان‌ها عامل خطر اختصاصی وجود دارد. مثلا در مورد سرطان دهانه رحم یک عامل خطر اختصاصی مانند HPV با انواع خوش خیم و بدخیم وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ