میان دو حزب جمهوریخواه و دمکرات در ارتباط با بازگشت آمریکا به برجام اختلافات عمیق و شدیدی وجود دارد و این روز‌ها تلاش جمهوریخواهان برای ممانعت از بازگشت دوباره واشنگتن به برجام و تصمیم جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص بشدت افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محدودیت‌های جدیدی که هند به تازگی برای صادرات برنج ایجاد کرده است می‌تواند با تشویق دیگر کشورهای تولید‌کننده برنج به اعمال محدودیت، در نهایت منجر به افزایش قیمت جهانی برنج شود و کشورهای فقیر را درگیر کمبود موادغذایی کند.
به احتمال فراوان شروع مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با تاخیر خواهد بود؛ این تصمیم احتمالا عصر امروز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام می‌شود.
از اتفاقات و گمانه‌ها اینطور به نظر می‌رسد که به احتمال بسیار زیاد لیگ برتر فوتبال ایران یک هفته به تعویق خواهد افتاد.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به دلیل ناآمادگی چند استادیوم احتمال تاخیر در شروع لیگ برتر وجود دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به دلیل ناآمادگی چند استادیوم احتمال تاخیر در شروع لیگ برتر وجود دارد.
با توجه به نرسیدن تأیید صلاحیت نامزدهای فدراسیون کشتی به وزارت ورزش احتمال تعویق انتخابات این فدراسیون وجود دارد.
احتمال جدایی عارف غلامی از استقلال وجود دارد؛ جالب اینکه ممکن است عارف آقاسی جایگزین او در تیم نکونام شود.
سایت گل مدعی شد لیونل مسی از باشگاه الهلال درخواست کرده انتقال او به این تیم را تا سال 2024 به تعویق بیندازند. این خبر احتمال بازگشت او به بارسا را افزایش داده است.
مثبت شدن دومین نمونه دوپینگ طی چند روز در میان ملی پوشان تکواندو، نگرانی ها را بابت رقم خوردن یک فاجعه افزایش داده است.
سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو با بیان اینکه «آن‌هایی که منافعشان در فدراسیون قطع شده به دنبال ضربه زدن به تکواندو هستند،» گفت: احتمال آلوده شدن غذای ملی پوشان مطرح شده است.
رییس سازمان ثبت احوال کشور درباره لزوم تعویض شناسنامه‌های قدیمی گفت: برای تعویض شناسنامه‌ها بازه زمانی نگذاشتیم؛ اما توصیه جدی ما این است که شهروندان حتما برای تعویض شناسنامه اقدام کنند. به این ترتیب هم اطلاعات آن‌ها در پایگاه داده‌های ثبت احوال به روز می‌شود و هم از بسیاری سو استفاده‌ها جلوگیری خواهد شد.
روز گذشته روزنامه دیلی‌میل گزارش داده بود احتمال می‌رود برای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا چهارشنبه کیفرخواست صادر شود.
با توجه به برگزاری امتحانات کارشناسی ارشد در 11 و 12 اسفندماه احتما تعویق مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاراته وجود دارد.
رسانه های صهیونیستی از احتمال تعویق نشست نقب ۲ که قرار بود طی هفته های آینده در مغرب برگزار شود، به دلیل تشدید ناآرامی های امنیتی در فلسطین اشغالی خبر دادند.
سرمربی استقلال نسبت به تعویق یکروزه بازی با پیکان ناراحت بود و حالا احتمال دارد یکروز دیرتر به تهران برگردد.
رسوایی مالی باشگاه یوونتوس ممکن است کریستیانو رونالدو را درگیر کرده و باعث محرومیت یک ماهه او از حضور در مسابقات فوتبال شود.
رسوایی مالی باشگاه یوونتوس ممکن است کریستیانو رونالدو را درگیر کرده و باعث محرومیت یک ماهه او از حضور در مسابقات فوتبال شود.
احتمالا بازی فردای دو تیم ملوان و نفت مسجدسلیمان لغو و در روز جمعه برگزار خواهد شد.
ژوائو فلیکس احتمالا تا پایان فصل در اتلتیکو خواهد ماند و سپس راهی باشگاهی دیگر خواهد شد.
بارش برف احتمال دارد دیدار شاگردان رحمتی و قلعه‌نویی را به تعویق بیاندازد.
یک منبع آگاه در سازمان ملل امروز از احتمال برگزاری نشست شورای امنیت درباره تعلیق «توافق غلات» از سوی روسیه خبر داد.
تیم ملی فوتبال تونس ممکن است به دلیل دخالت دولت در امور فدراسیون فوتبال این کشور از جام جهانی قطر کنار گذاشته شود.
دومین تلاش ناسا برای انجام ماموریت آرتمیس یک و ارسال موشک اس ال اس همراه کپسول اوریون به مدار ماه به دلیل نشتی هنگام سوختگیری انجام نشد. این ماموریت احتمال دارد تا نیمه اکتبر انجام نشود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد احتمال تعلیق ۲ فدراسیون ژیمناستیک و دوچرخه‌سواری و برگزاری انتخابات این دو فدراسیون توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ