آسمان تهران فردا (۲۲ اسفند) ابری در بعدازظهر رگبار باران و وزش باد، احتمال رعدوبرق با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۳ اسفند) قسمتی ابری و وزش باد به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۲ تیر) صاف در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۳ تیر) صاف در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
با ورود و فعالیت سامانه بارشی جدید وقوع ناپایداری‌های محلی تا روز سه‌شنبه (۲۳ خرداد) به طور متناوب در بعضی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران رعد و برق همراه با وزش باد شدید گاهی خیلی شدید، خیزش موقت گردوخاک در نقاط مستعد و ارتفاعات بارش تگرگ مورد انتظار است.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۷ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز پنج‌شنبه (۲۸ اردیبهشت) صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در روز جمعه و هفته پیش رو، شاهد ورود سامانه بارشی جدید و گردوغبار در برخی از استان ها خواهیم بود.
سه‌شنبه، با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور، در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی، غرب سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق، استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.
یزدی مهر با بیان اینکه از مخاطرات سامانه بارشی اعلام شده امکان طغیان و سیلابی شدن رودخانه‌ها و جاری شدن روان‌آب وجود دارد گفت: توصیه و هشدار جدی مدیریت بحران به همه مردم عزیز این است که از اتراق کنار رودخانه‌ها بپرهیزند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۵ اردیبهشت) نیمه‌ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
️شهردار منطقه ۲۲ از تعطیلی بوستان جوانمردان خبر داد و گفت: به دلیل بارش باران و جریان سیل از بالا دست ارتفاعات، امکان طغیان رودخانه کن وجود دارد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ فروردین) ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۱ و روز جمعه (۲۵ فروردین) نیمه ابری و به‌تدریج صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ اسفندماه) صاف در بعدازظهر نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد و در روز دوشنبه (۲۹ اسفندماه) کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
با ورود سامانه جدید، بارش شدید در قزوین و تهران را شاهد خواهیم بود و آخر هفته در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان،در سواحل شمالی کشور رگبار باران و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می شود.
از اواخر وقت امروز تا پایان هفته به‌ویژه روز‌های سه‌شنبه پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۸ و ۱۹ اسفند) با ورود و فعالیت سامانه بارشی روی استان افزایش ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار با احتمال رعد و برق، وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش شدید برف، باران و کولاک، پدیده مه و در نقاط مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.
حامد یزدی مهر با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان تهران اظهارکرد: طبق این پیش بینی طی امروز (۱۳ اسفندماه) و فردا (۱۴ اسفندماه) شاهد وزش باد شدید و ایجاد گرد و خاک در سطح استان خواهیم بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ اسفند) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و از بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۱ و روز شنبه (۱۳ اسفند) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش پراکنده و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به پاکسازی و نمک‌پاشی همه شبکه‌های معابر گفت: کندی حرکت به‌دلیل بارش برف و باران وجود ندارد.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران، با ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت دوشنبه آینده افزایش ابرناکی و بارش‌های برف و باران در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
همزمان با ورود سامانه بارشی به کشور و بارش باران در پایتخت از صبح امروز مه بخشهای از شهر تهران فراگرفته است.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور، بارش برف و باران، کاهش دما و همچنین نفوذ سامانه بارشی جدید به جنوب غرب کشور خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پایداری جوی و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی همچنین ورود سامانه بارشی از غرب کشور خبر داد.
زاکانی، شهردار تهران گفت: بارش باران و ایجاد ترافیک غافلگیری نیست، تا زمانی که ٦٦ درصد حمل و نقل با ماشین شخصی صورت گیرد و تنها ٣٤ درصد آن با حمل و نقل عمومی باشد ترافیک وجود دارد.
فردا سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در برخی مناطق واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران ابرناکی، رگبار باران و وزش باد روی می‌دهد و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است.
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: انتظار می‌رفت با ورود سامانه بارشی از شب گذشته به کشور و بارندگی صبح امروز در پایتخت و استان البرز شرایط کیفی هوا بهبود یابد، اما حجم آلاینده‌ها به قدری است که بارش‌ها نتوانست بر آن غلبه کند و شهر تهران هم اکنون با شاخاص آلایندگی بالا برای تمام گروه‌های حساس، ناسالم است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را منتشر کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران: این سیل پس از بارش سنگین باران در دقایق انتهایی پنجم مرداد ماه به راه افتاد و از سمت شمال امامزاده داوود (ع) و از طرف بازارچه قدیم با عبور از رستوران‌ها و مغازه‌های مختلف به درب بسته امامزاده برخورد کرد که با شکستن درب آستان، سیل با هرچه بر سر راه خود داشت اعم از اجناس رستوران‌ها و مغازه‌ها و وسایل سنگین و سبک وارد صحن امام حسین (ع) آستان مقدس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ