با درخواست‌ باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ یک، این احتمال وجود دارد که سهمیه بزرگسالان تیم‌ها افزایش پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول از مهدی تاج درخواست کرد سهمیه بزرگسال تیم ها را افزایش بدهند.
سرپرست تیم های ملی تنیس ابراز امیدواری کرد که کمیته ملی المپیک برای فهرست نهایی خود جهت حضور در بازی های آسیایی، سهمیه های این رشته را افزایش دهد.
سازمان لیگ فوتبال با فشار باشگاه ها تصمیم به تغییر قوانین نقل و انتقالاتی لیگ برتر گرفت.
تعداد زیادی از بازیکنان شاخص فوتبال ایران هنوز موفق به یافتن تیم برای فصل جدید نشده اند.
انتظار باشگاه‌ها برای بالابردن سهمیه بازیکن بزرگسال به سرانجام نرسید و تنها با افزایش سهمیه زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال موافقت شد.
با وجود افزایش سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ بیست و سوم اما نیمی از تیم‌های حاضر علاقه‌ای به جذب بازیکن غیرایرانی تا الان نشان نداده‌اند.
سه کماندار دیگر ایران هم سهمیه پارالمپیک را کسب کردند.
میرمصطفی جوادی ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری می‌گوید فرصت برای کسب سهمیه المپیک پاریس در این دسته از بین نرفته است.
مدیر فنی تیم‌های ملی بوکس از رایزنی با کمیته ملی المپیک برای افزایش سهمیه بوکس در بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد.
سرانجام با پیگیری مسوولان فدراسیون بوکس‌ و مساعدت ستاد بازی های آسیایی سهمیه تیم ملی بوکس در هانگژو افزایش یافت.
فدراسیون فوتبال ترکیه که پیش از این قانون جدید استفاده تیمهای سوپرلیگ این کشور از بازیکنان خارجی را اعلام کرده بود بندهای جدیدی به این قانون اضافه کرد.
فدراسیون تنیس روی میز در تلاش است موافقت کمیته ملی المپیک را برای کسب یک سهمیه جدید و اعزام تیم چهار نفره در بخش مردان بازی‌های آسیایی جلب کند.
فدراسیون تنیس روی میز در تلاش است موافقت کمیته ملی المپیک را برای کسب یک سهمیه جدید و اعزام تیم چهار نفره در بخش مردان بازی‌های آسیایی جلب کند.
سهمیه تنیس روی میز ایران در بخش مردان بازی‌های آسیایی هانگژو به سهمیه نفر افزایش یافت.
فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد تعداد بازیکنان خارجی هر باشگاه در فصل 2023-2024، از پنج بازیکن به هفت بازیکن افزایش خواهد یافت.
رییس فدراسیون فوتبال از افزایش تعداد سهمیه بازیکنان خارجی برای لیگ بعدی خبر داد.
کمیته برگزاری مسابقات لیگ حرفه ای عربستان، قصد دارد تعداد سهمیه بازیکنان خارجی هر تیم را افزایش دهد.
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با هدف توجه ویژه به رده‌ سنی امید به برخی از استان‌ها برای حضور در رقابت‌های انتخابی سهمیه اضافی داد.
فعلاً خبری مبنی بر کاهش گاز پتروشیمی‌ها وجود ندارد، افزایش سهمیه پایه ناوگان دیزل و انتقال آب سد آزاد به خانه‌های مردم سنندج از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سهمیه پایه ناوگان دیزلی افزایش یافت.
وزیر ارشاد با اشاره به اینکه ظرفیت مسکن خبرنگاران از ۱۲ هزار نفر به ۲۴ هزار نفر افزایش پیدا کرده است عنوان کرد: ریاست جمهوری دستور ویژه برای مسکن هنرمندان پیشکسوت در نظر گرفته‌اند و به دنبال این هستیم از تمام ظرفیت‌های وزارتخانه و سایر مجموعه‌ها استفاده شود تا در کنار رفع دغدغه مسکن برای کشور، دغدغه مسکن اهالی فرهیخته فرهنگ و هنر نیز برطرف شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، افزایش قیمت سوخت را تکذیب و اعلام کرد که این مساله به هیچ عنوان در دستور کار نیست و همچنین تصمیمی بر تغییر در سهمیه و سهمیه بندی اتخاذ نشده است.
رئیس هلال‌احمر با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای افزایش سهمیه امریه سربازی در هلال‌احمر گفت: با هماهنگی‌ها و توافقات انجام شده، این سهمیه در هلال‌احمر از ۱۰ نفر تا ۲۵۰ نفر افزایش یافت.
افزایش سهمیه آسیا در جام جهانی ۲۰۲۶ به هشت و نیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ