از اواخر وقت امروز تا پایان هفته به‌ویژه روز‌های سه‌شنبه پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۸ و ۱۹ اسفند) با ورود و فعالیت سامانه بارشی روی استان افزایش ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار با احتمال رعد و برق، وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش شدید برف، باران و کولاک، پدیده مه و در نقاط مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۲ تیر) صاف در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۳ تیر) صاف در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی جدید، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
با ورود و فعالیت سامانه بارشی جدید وقوع ناپایداری‌های محلی تا روز سه‌شنبه (۲۳ خرداد) به طور متناوب در بعضی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران رعد و برق همراه با وزش باد شدید گاهی خیلی شدید، خیزش موقت گردوخاک در نقاط مستعد و ارتفاعات بارش تگرگ مورد انتظار است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان رگبار پراکنده همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و نفوذ سامانه بارشی از دوشنبه (۱۵ خردادماه) پیش‌بینی می‌شود.
ورود سامانه بارشی جدید به تهران
از بعد از ظهر امروز با ورود سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های همرفتی گاهی رگبار و رعد و برق به‌خصوص در نیمه‌غربی و ارتفاعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک به‌ویژه در ساعات عصرگاهی در مناطق جنوبی و غربی استان مورد انتظار است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان ورود سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر امروز (۳۰اردیبهشت‌ماه) و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود.
از بعدازظهر روز شنبه (۳۰ اردیبهشت ماه)، با ورود سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های همرفتی، در سطح استان افزایش ابرگاهی وزش باد شدید و در بعضی ساعات همراه با رگبار، رعدوبرق یا خیزش گردوخاک مورد انتظار است.
بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از بعد از ظهر شنبه یک سامانه بارشی وارد آسمان پایتخت می شود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۷ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز پنج‌شنبه (۲۸ اردیبهشت) صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۵ اردیبهشت) نیمه‌ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ فروردین) ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۱ و روز جمعه (۲۵ فروردین) نیمه ابری و به‌تدریج صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ اسفندماه) صاف در بعدازظهر نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد و در روز دوشنبه (۲۹ اسفندماه) کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
با ورود سامانه جدید، بارش شدید در قزوین و تهران را شاهد خواهیم بود و آخر هفته در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان،در سواحل شمالی کشور رگبار باران و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می شود.
ورود سامانه بارشی به تهران از چهارشنبه
آسمان تهران فردا (۲۲ اسفند) ابری در بعدازظهر رگبار باران و وزش باد، احتمال رعدوبرق با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۳ اسفند) قسمتی ابری و وزش باد به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ اسفند) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و از بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۱ و روز شنبه (۱۳ اسفند) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش پراکنده و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران، با ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت دوشنبه آینده افزایش ابرناکی و بارش‌های برف و باران در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور، بارش برف و باران، کاهش دما و همچنین نفوذ سامانه بارشی جدید به جنوب غرب کشور خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پایداری جوی و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی همچنین ورود سامانه بارشی از غرب کشور خبر داد.
آسمان تهران فردا (۱۱ دی‌ماه) صاف تاکمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۱۲ دی‌ماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
ورود سامانه بارشی به تهران از چهارشنبه
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: انتظار می‌رفت با ورود سامانه بارشی از شب گذشته به کشور و بارندگی صبح امروز در پایتخت و استان البرز شرایط کیفی هوا بهبود یابد، اما حجم آلاینده‌ها به قدری است که بارش‌ها نتوانست بر آن غلبه کند و شهر تهران هم اکنون با شاخاص آلایندگی بالا برای تمام گروه‌های حساس، ناسالم است.
به گزارش سازمان هواشناسی در نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، البرز و تهران، غرب استان‌های اصفهان و فارس بارندگی رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ