لیست کامل کاندیداهای انتخابات فوتبال در پایان مهلت ثبت نام
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعداد زیادی از بازیکنان، اعضای کادرفنی در شروع فصل جدید محروم خواهند بود.
تمامی باشگاه لیگ برتر قراردادهای بازیکنان خود را برای ثبت و صدور کارت به سازمان لیگ ارایه کردند.
یازده بازیکن از لیست کنونی تیم سپاهان را بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس تشکیل می دهند.
خبرها حاکی از آن است که بشیکتاش، دو پیشنهاد متفاوت برای آنته ربیچ به میلان ارائه کرده است. استفانو پیولی این بازیکن را به طور کامل از تیمش کنار گذاشته است.
تولد پسری با یک سندروم عجیب و شروع آزار و اذیت‌ها به واسطه همین بیماری، حوادثی جبران‌ناپذیر را رقم زد. لیسا مک‌وی دختری که بعد نوشتن نامه خودکشی، به کام مرگ دعوت شد.
با خرید حسین کنعانی، فهرست 19 نفره بزرگسالان پرسپولیس کاملا پر شد.
کاروان پرسپوليس امروز ساعت ۱۶ راهی قائمشهر خواهند شد تا جدال پایانی خود را برابر نساجی برگزار کنند.
بررسی خودرو قبل از سفر بسیار مهم است. اگر برنامه ریزی کرده و قصد سفر با خودروی شخصی دارید باید از سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنید. در ادامه لیست کامل بررسی خودرو قبل از مسافرت را برای شما آورده‌ایم. منبع: خبرفوری
کمال قلیچدار اوغلو از سیاستمدارانی است که هر سال، لیست اموال خود را به طور رسمی برای رئیس پارلمان ترکیه می فرستد و نسخه ای از آن را در اختیار رسانه ها می گذارد.
برخلاف بازی در جام حذفی اکنون یحیی گل محمدی تمامی نفراتش را در جدال با گل گهر در اختیار دارد.
لیست شهداب یزد جهت حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اعلام شد.
درنهایت پزشکان موفق شدند تا عفونت را به‌طور کامل از بدن مرد خارج کنند و آن را برای انجام آزمایش‌های بیشتر به سازمان بهداشت جهانی شمال هند بفرستند.
با اضافه شدن محمد محبی به لیست تیم ملی، حالا خط حمله تیم ملی جان تازه ای گرفته است، چون این بازیکن همانند مهدی طارمی سرعتی است و دست به حرکات غیر قابل پیش بینی می زند.
تعطیلی لیگ در بهترین زمان ممکن برای محمد عمری شکل گرفته و او فرصت این را خواهد داشت تا به طور کامل از بند مصدومیت خلاص شود.
نخستین لیست لوئیس د لا فوئنته، سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا، با حواشی مختلفی همراه بود.
در این مطلب لیستی بلند بالا از آموزش غذا‌های ایرانی بدون برنج را آماده کرده ایم، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه انواع غذا‌های ایرانی بدون برنج در ادامه همراه ما باشید.
مذاکره باشگاه پرسپولیس با بشار رسن هافبک عراقی و سابق خود کاملا کذب محض است و این بازیکن در لیست خرید یحیی گل‌محمدی قرار ندارد.
یازده تیم در نیم فصل لیگ برتر مردان سال 1401 تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کردند و 41 بازیکن را به خدمت گرفتند.
کمال کامیابی‌نیا با کسب یک قهرمانی لیگ به پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس از زمان حرفه‌ای شدن فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.
با اضافه شدن دو چهره غیرمنتظره به لیست بزرگسالان تیم فوتبال سپاهان حالا لیست بزرگسالان این تیم کامل شده ولی این فهرست تغییراتی خواهد داشت.
با اضافه شدن دو چهره غیرمنتظره به لیست بزرگسالان تیم فوتبال سپاهان حالا لیست بزرگسالان این تیم کامل شده ولی این فهرست تغییراتی خواهد داشت.
ساداتیان گفت: آمریکاییان با ملاحظاتی جلو می‌روند تا امتیاز خاصی به ایران ندهند. امتیازات نیز در وهله اول خواسته ایران در مورد ضمانت‌های لازم است، ولی آمریکایی‌ها گفتند ما نمی‌توانیم و نه در مورد خودمان و نه در مورد دولت بعدی نمی‌توانیم ضمانتی بدهیم.
تصمیم سایپنتو به دلیل مسائل فنی بوده چرا که این بازیکن دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات ملحق شده بود و آمادگی کاملی برای شروع فصل ندارد.
مقررات آزمون سراسری ۱۴۰۲ تغییری نمی‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ