اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان غیر غایب برای زیارت عتبات عالیات در راهپیمایی اربعین حسینی را تشریح کرد.
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان دانش‌آموز و طلاب برای شرکت در مراسم پرشکوه اربعین حسینی را تشریح کرد.
استاندارد ملی ایران به شماره ۱۰۶۳۸ با عنوان «دستگاه های تهویه مطبوع مشخصات فنی و روش آزمون تعیین معیار مصرف انرژی و دستورالعمل برچسب انرژی» مشمول مقررات اجرای اجباری است.
خبرگزاری مهر نشستی را تحت عنوان بررسی نقش دولت در تامین مسکن متناسب با سبک زندگی اسلامی_ایرانی با حضور صاحب نظران و کارشناسان برگزار خواهد کرد.
مدیر فنی تیم ردبول به طرفداران فرمول یک هشدار داده است که با اجرایی شدن مقررات سال 2026، اتومبیل‌های این رقابت‌ها بسیار کندتر خواهند شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خیلی از خودروها دارای حسگرهایی برای هشدار دنده عقب هستند که در سال‌های اخیر توسط تولیدکنندگان به قابلیت های آنان اضافه شده است.
وزیر امور اقتصاد و دارایی در توئیتی تصریح کرد، مقررات کسب و کارها فقط و فقط پس از درج در درگاه، لازم‌الاجرا خواهد بود.
دولت آمریکا به علت نبود قوانین مناسب، مقرارت جدید و سخت‌گیرانه‌ای را علیه پناهجویان در مرزهای جنوبی این کشور اجرا می‌کند.
مقامات ژاپن احتمالا در اوایل ماه مارس (ماه آینده میلادی) مقررات استفاده از ماسک را در این کشور تغییر خواهند داد.
این درخواست صنف در حالی است که مشخص نیست چرا در حالی که مقررات پیشین به شکل طبیعی از سوی هیات وزیران تصویب شده، چرا این مقررات تازه قرار است در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شود که وظیفه سیاست گذاری دارد و نه تصویب مقررات. به هر حال این اتفاق با هر شکل در حالی وقوع باشد، در صورتی که بدون مشارکت صنوف سینما تصویب شد، بی‌شک تبعاتی را در پی خواهد داشت.
رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور بر بازنگری مقررات، توسعه مراکز برگزاری و رفع مشکلات موجود آزمون آیلتس تأکید کرد و گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده هیچ مشکلی برای شرکت داوطلبان در آزمون آیلتس وجود نخواهد داشت.
قوانینی که فیفا روز گذشته تصویب کرد، چندان به مذاق مدیربرنامه ها خوش نمی آید.
هم‌زمان با اعتراض‌های پراکنده در مناطق مختلف چین به علت مقررات کرونایی، مقامات جزیره تایوان اعلام کردند تا چند روز آینده مقررات کرونایی را لغو خواهند کرد.
سرپرست اداره‌کل مستمری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی ، مقررات و ضوابط برقراری مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان را تشریح کرد.
آخرین قوانین و مقررات داوری کشتی بیش از حضور ملی پوشان فرنگی امید در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا برای آنها تشریح شد.
آخرین قوانین و مقررات داوری کشتی بیش از حضور ملی پوشان فرنگی امید در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا برای آنها تشریح شد.
نهاد تنظیم مقرارات حوزه انرژی آلمان اعلام کرد نه تنها مردم این کشور در مصرف انرژی صرفه جویی نکرده‌اند بلکه مصرف انرژی آنها بیشتر از متوسط ۵ سال گذشته بوده است.
منابع عراقی اعلام کردند که مقررات منع آمد و شد در عراق لغو شده است.
مقتدی صدر کناره گیری خود از عرصه سیاست را برای همیشه اعلام کرد و از منحل کردن همه نهادهای وابسته به جریان صدر غیر از سه مرکز خبر داد.
مقتدی صدر کناره گیری خود از عرصه سیاست را برای همیشه اعلام کرد و از منحل کردن همه نهادهای وابسته به جریان صدر غیر از سه مرکز خبر داد.
وزیر اقتصاد با اشاره به انحصاری که در صدور مجوزهای کسب و کار به دلیل برگزاری نامنظم آزمون‌های لازم به وجود آمده بود، تأکید کرد: بر اساس تصمیم هیات مقررات زدایی دستگاه‌هایی که صدور مجوز آنها با آزمون همراه است، ملزم شدند هر سه ماه یکبار آزمون لازم برای صدور مجوز را برگزار کنند.
هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار مصوب کرد در مجوزهایی که در شرایط صدور آنها نیاز به برگزاری آزمون است، حداکثر در دوره‌های سه ماهه، آزمون مربوطه با لحاظ نمره تراز برگزار شود.
مجموعه مقررات ارزی منطبق با تغییرات فرآیند تجارت خارجی در هفت بخش، پس از ۱۰ سال بازنگری، اصلاح و تکمیل شد و بر روی پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی در دسترس عموم قرار گرفت.
کمبود ویتامین سی می‌تواند در ساختار ناخن‌ها هم خلل ایجاد کند که باعث ایجاد ناخن‌های قاشقی شکل می‌شود که نازک و شکننده هستند. در این حالت ممکن است لکه‌ها یا خطوط قرمز بر روی ناخن وجود داشته باشند که ناشی از خون‌ریزی رگ‌های ظریف است.
ساعت رسمی کشور از سال آینده تغییر نمی کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ