بیش از یک دهه پس از انحلال وزارت بازرگانی، حالا پس از انصراف مجلس از استیضاح فاطمی امین، وزیر صمت و قول و قرار میان روسای مجلس و رییس جمهور برای تفکیک بخش بازرگانی از بخش صنعت، زمزمه‌های تشکیل یا عدم تشکیل این وزارت خانه بیشتر و بیشتر شنیده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از انتشار بیانیه باشگاه ختافه و اعتراض به روزنامه مارکا که مدعی شده بود بازی اول فصل ختافه مقابل بارسا بدون تماشاچی است این روزنامه حکم دادگاه علیه ختافه را منتشر کرد.
مربی اسپانیایی مس کرمان مدعی است این تیم قادر خواهد بود یکی از بهترین نمایش‌های خود را برابر پرسپولیس به جا بگذارد.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در خصوص فراز پایانی دعای روز نوزدهم ماه رمضان می‌گوید: خدا ما را به دین حق یعنی دین اسلام و مذهب شیعه دوازده امامی راهنمایی کرده است و این‌که شیعه مرتضی علی (ع) هستیم خیلی مهم است. خدایا این چند دعا را درباره ما مستجاب بفرما.
پایان بازی فولاد - سپاهان با یک اتفاق جالب روی سکوها و داخل زمین همراه بود.
در واقع رییس در واقع رییس فدراسیون فوتبال با دعوت از من، بزرگی خودشان و خدمت به فوتبال کشورشان را نشان دادند. باید دست به دست هم داده و کار‌های زیادی را انجام دهیم.فدراسیون فوتبال با دعوت از من، بزرگی خودشان و خدمت به فوتبال کشورشان را نشان دادند.
با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور، مراسم افتتاح مرکز کارگاهی فنی حرفه‌ای و رونمایی از تازه‌ترین امکانات خودروهای سفارشی ایران خودرو در شرکت آپکو برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ