حواشی انتخابات پرحرف و حدیث اسکواش با وجود گذشت یک ماه از تشکیل مجمع و به دلیل تعلل در صدور حکم همچنان ادامه دارد، تعللی که «سرما و آلودگی هوا» و تعطیلات ناشی از آنها دلیل آن عنوان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر به عوامل آلرژی زایی در محیط باز مثل گرده‌ها حساسیت دارید، باید بدانید که مقدار گرده‌ها در هوای سرد و برفی تقریباً به صفر می‌رسد. اما اگر به عوامل آلرژی زایی حساسیت دارید که در محیط‌های بسته هستند، متأسفانه آلرژی‌های ناشی از قارچ‌ها و مایت‌های گرد و غبار در زمستان می‌تواند تشدید پیدا کند، به ویژه اگر زمان بیشتری را در فضای بسته سپری کنید.
یوکیا سوگیتا به شکلی خاص خود را از سرمای شهر تبریز در امان نگه داشت.
حواشی انتخابات پرحرف و حدیث اسکواش با وجود گذشت یک ماه از تشکیل مجمع و به دلیل تعلل در صدور حکم همچنان ادامه دارد، تعللی که «سرما و آلودگی هوا» و تعطیلات ناشی از آنها دلیل آن عنوان شده است.
به دنبال وقوع سرمای شدید و بارش برف و یخ‌زدگی طی ۲ هفته گذشته در افغانستان، دست‌کم ۱۵۷ نفر تاکنون جان باختند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اما امسال نیز به دلیل آلودگی هوا، صرفه‌جویی در مصرف گاز و به علت سرمای هوا نیز مدارس تعطیل شده که اینگونه تعطیلات را در گذشته نداشتیم و در واقع این نوع تعطیلی مدارس بی‌سابقه بوده است.
در روزهای اخیر مدارس و ادارات بسیاری از شهرها به خاطر سرما، مدیریت بحران گاز و آلودگی هوا تعطیل و یا غیرحضوری شدند.
سرما از یک سو و آلودگی هوا از سوی دیگر بازهم فعالیت مدارس برخی شهرها را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات و مدارس با یک ساعت تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند.
مدارس در برخی از روزها به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیلی می شود و روز دیگر همین سرمای هوا، آلودگی وا را به ارمغان می‌آورد.
سازمان دامپزشکی با توجه به هشدارهای هواشناسی درباره افت محسوس دما توصیه هایی را برای دامداران کرد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سرمای هوا و یخبندان تا اواسط هفته ادامه دارد اما دوشنبه آینده با استقرار توده هوای سرد جدید، یخبندان و سرمای هوا در برخی استان‌ها بارزتر خواهد بود.
با ادامه نفوذ سرما به عرض‌های جنوبی تر، امروز دمای هوا در حدود ۴۱۳ شهر و ایستگاه هواشناسی به زیر صفر درجه رسید و یخبندان بخش وسیعی از کشور را فرا گرفت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سرما و یخبندان در ۳۹۰ شهر کشور را فراگرفت.
علیرغم بارش برف و باران هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۲۰ یعنی بازه ناسالم قرار دارد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید به استان از روز دوشنبه ۱۹ دی ماه خبر داد.
سرمربی پرسپولیس گفت: صدا و سیما رسالت بزرگی دارد و آن‌ها می‌توانند به اتحاد مردم کمک کنند نه اینکه باعث تفرقه شود. صدا و سیما باید مشکلات مردم و بحث اقتصادی و آلودگی هوا را مطرح کند و باعث شود مشکلات برطرف شود. علت گرانی و تورم را بجوید و باری از روی دوش مردم بردارد. امیدوارم دیگر از این اتفاقات نیافتد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برف و سرما از عصر فردا ۴ استان را دربر می‌گیرد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:سرما و یخبندان ۳۶۰ شهر کشور را فراگرفت.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:سرما و یخبندان ۳۶۰ شهر کشور را فراگرفت.
صبح امروز کمینه دمای هوا در ۳۶۰ شهر و ایستگاه هواشناسی در ۲۸ استان کشور به زیر صفر درجه رسید که در این بین «بویین ومیان‌دشت» در اصفهان با دمای ۱۹.۹- درجه سلسیوس سردترین شهر کشور شد.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از ورود این کمیسیون به موضوع وارونگی هوا و راهکارهای مقابله با آن پیش از شروع فصل سرما و پدیده ریزگردها خبر داد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از آغاز گشت و پایش شبانه روزی صنایع، معادن و واحدهای صنفی استان همزمان با فصل سرما و افزایش آلودگی هوا در تهران خبر داد.
معصومه ابتکار رئیس اسبق سازمان حفاظت از محیط زیست نسبت به شروع سرما و آلودگی دوباره هوا در صفحه ی شخصی‌اش واکنش نشان داد.
شهردار منطقه ۱۴ از اجرای طرح «حامی شهر» با آغاز فصل سرما و با هدف شناسایی، جذب و ارجاع افراد آسیب‌دیده اجتماعی، نیازمند و ساماندهی این افراد خبر داد.
ضیائیان گفت: جمعه شب تا بعدازظهر شنبه بارش در شمال کردستان، جنوب آذربایجان غربی، گیلان و اردبیل شدت می‌یابد و دریای خزر مواج خواهد بود. همچنین در ارتفاعات شمال غرب بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ