عدم تشکیل جلسه از سوی کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران طی روزهای اخیر حاکی از این است که این کارگروه اهتمام لازم را در اتخاذ تصمیمات مربوطه در روزهای آلوده ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از تشکیل کارگروه ویژه حفاظت از محیط زیست در آموزش و پرورش و افزوده شدن ۲ واحد دانشگاهی برای همه دانشجویان در زمینه محیط زیست خبر داد.
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا امروز ظهر تشکیل می‌شود.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه کارگروهی تحت عنوان ارزیابی و نظارت عملکرد نمایندگان در شورا تشکیل داده ایم، گفت: شورای ائتلاف پای این کارگروه ارزیابی خود ایستاده است.
در جلسه اعضای شورای مرکزی خانه احزاب با معاون سیاسی وزارت کشور مقرر شد کارگروه مشترک دفتر سیاسی وزارت کشور و خانه احزاب برای تمرکز بر قوانین مرتبط با حوزه فعالیت سیاسی و انتخابات تشکیل شود.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: دیوان عدالت اداری آمادگی صد درصدی برای حل مشکلات تهران دارد و در بستر کارگروه مشترک می‌توان مسائل را بررسی کرد تا از شکایات جلوگیری کرد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تشکیل کارگروه ساماندهی بازار تهران خبر داد و گفت: خروج انبارهای کالا و مرمت و بازسازی بازار در دستور کار شهرداری است.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از تشکیل کارگروه برای تعیین سقف بودجه باشگاه‌ها خبر داد.
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تشکیل اولین جلسه تخصصی ایمنی و کارگروه امداد کوهستان در ارتفاعات شهر تهران خبر داد.
کارگروه راهبری طرح فشارافزایی، حفظ و نگهداشت تولید میدان گازی پارس جنوبی با ابلاغ مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تشکیل شد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: کارگروه رصد و ارزیابی رتبه‌های اعطا شده به‌ویژه رتبه‌های ۴ و ۵ را بررسی می‌کنند تا بررسی کنند که رتبه‌های تعلق گرفته تا چه اندازه درست است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: کارگروه رصد و ارزیابی رتبه‌های اعطا شده به‌ویژه رتبه‌های ۴ و ۵ را بررسی می‌کنند تا بررسی کنند که رتبه‌های تعلق گرفته تا چه اندازه درست است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع صادرات در سازمان خبر داد.
در نشست قرارگاه مرکزی نظارت بر سلامت مقرر شد کارگروهی مشترک برای پیگیری تخلفات برخی مراکز درمانی و ارائه دهندگان خدمات سلامت تشکیل شود.
با دستور رئیس جمهور کارگروه تحقیق، بررسی و ارزیابی وقایع مربوط به سلامت دانش‌آموزان تشکیل شده است.
در کارگروه تحقیق، بررسی و ارزیابی وقایع مربوط به سلامت دانش‌آموزان علاوه بر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای شناسایی عوامل احتمالی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آزمایشگاه‌های تخصصی منتخب کشور عضویت دارند و مأمور بررسی دقیق موضوع شده‌اند.
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان حمایت گفت: به منظور حفظ آرامش بازار و برقراری امنیت خرید شب عید مردم، تشکیل کارگروه هماهنگی بازرسی به منظور تشدید بازرسی‌ها در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان حمایت گفت: به منظور حفظ آرامش بازار و برقراری امنیت خرید شب عید مردم، تشکیل کارگروه هماهنگی بازرسی به منظور تشدید بازرسی‌ها در دستور کار قرار گرفت.
رئیس مرکز آمار و فناوری قوه قضائیه، از تشکیل کارگروهی برای اصلاح و یا ارائه داده‌ها در خصوص قانون مبارزه با پولشویی خبر داد.
وحید فاضلی، مربی آلومینیوم در نشست خبری قبل از بازی برابر آلومینیوم یک پیشنهاد جدید برای ارتقای کیفیت لیگ برتر به فدراسیون داد.
اصفهان- کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان عصر امروز تشکیل جلسه می‌دهد.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان گفت: حل ریشه‌ای آلودگی هوای پایتخت پیشکش؛ لااقل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران را زودتر تشکیل دهید؛ اگر قرار است اوایل هفته آتی تعطیل شود، الآن اعلام کنید
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان گفت: حل ریشه‌ای آلودگی هوای پایتخت پیشکش؛ لااقل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران را زودتر تشکیل دهید؛ اگر قرار است اوایل هفته آتی تعطیل شود، الآن اعلام کنید!
در نشست مشترک معاونان وزرای راه و شهرسازی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی روش‌های حل مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای جدید در استان خوزستان بررسی شد تا کارگروه مشترکی برای رفع مشکلات تشکیل شود.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در اجرای طرح مدیریت پسماند استان های شمالی با یک بی نظمی و عدم هماهنگی بین دستگاه‌های مسئول مواجهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ