حواشی انتخابات پرحرف و حدیث اسکواش با وجود گذشت یک ماه از تشکیل مجمع و به دلیل تعلل در صدور حکم همچنان ادامه دارد، تعللی که «سرما و آلودگی هوا» و تعطیلات ناشی از آنها دلیل آن عنوان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسناد جالب و قابل توجهی از دلایل عدم صدور مجوز حرفه ای باشگاه استقلال و حذف این تیم از آسیا منتشر شده است.
علیرضا بیگی که پیش از این خبرداده بود اولین جلسه دادگاهش به دلیل نقص در پرونده و عدم ثبت شکایت توسط شاکی از سوی رئیس دادگاه به بازپرسی برگشته است، امروز به «شرق» گفت که رأی دادگاه بدوی او مبنی بر صدور یک سال حبس صادر شده است.
ستاره بوشهری تیم ملی دلیل عدم صدور رضایت‌نامه‌اش توسط سانتا کلارا برای استقلال را عدم پرداخت مبلغ رضایت‌نامه توسط آبی‌ها عنوان کرد.
مدیران استقلال تا زمان عقد قرارداد با محمدرضا خالدآبادی به علیرضا رضایی اجازه جدایی نمی‌دهند.
۱۴ تیم به دلیل عدم رعایت معیارهای آیین‌نامه صدور مجوز باشگاهی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شدند.
یک دادستان فرانسوی به دلیل عدم حضور رئیس بانک مرکزی لبنان در دادگاه برای پاسخگویی به اتهاماتش در زمینه مالی، برای وی حکم جلب صادر کرد.
همزمان با اعلام صدور قرار جلب به دادرسی ۵ مسئول در رابطه با قانون هوای پاک، نمایندگان مجلس می‌گویند؛ از حقوق عامه کوتاه نمی‌آییم و مسئولان سابق هم بدانند نمی‌توانند از قانون فرار کنند.
سفر تیم فوتسال ناشنوایان به روسیه برای انجام یک بازی دوستانه به دلیل عدم صدور به موقع ویزای بازیکنان لغو شد.
سفر تیم ملی فوتسال ناشنوایان به روسیه برای انجام یک بازی دوستانه به دلیل عدم صدور به موقع ویزای بازیکنان لغو شد.
آرای باشگاههایی که الزامات صدور مجوز باشگاهی را رعایت نکرده اند، توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها این وعده را داد که تا پیش از اتمام سال حکم افرادی که در انتخابات اخیر به عنوان رئیس جدید فدراسیون‌ها انتخاب شدند، صادر شود.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها این وعده را داد که تا پیش از اتمام سال حکم افرادی که در انتخابات اخیر به عنوان رئیس جدید فدراسیون‌ها انتخاب شدند، صادر شود.
حواشی انتخابات پرحرف و حدیث اسکواش با وجود گذشت یک ماه از تشکیل مجمع و به دلیل تعلل در صدور حکم همچنان ادامه دارد، تعللی که «سرما و آلودگی هوا» و تعطیلات ناشی از آنها دلیل آن عنوان شده است.
کیانوش رحمتی به لزوم ثبات در ترکیب استقلال اشاره می کند و آن را لازمه موفقیت می داند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: به دلیل انباشت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده‌های ثابت و متحرک، در بعضی ساعت‌ها کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها را شاهد خواهیم بود.
درگاه ملی مجوز‌های کشور به عنوان یک بستر واحد برای صدور مجوز‌ها باید اجرایی شود تا مشکلات متقاضیان سامان داده شود. اینکه تا الان بعد از گذشت حدود ۱۰ ماه از ابلاغ این قانون هنوز وزارت اقتصاد آن را اجرایی نکرده است، قابل قبول نیست. شواهد نشان می‌دهد که وزارت اقتصاد توان اجرای این قانون را ندارد.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار گفت:مجلس و وزارت اقتصاد پیگیر دلیل عدم اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها هستند.
تنیس روی میز ایران که قرار بود با یک بازیکن و داور در مسابقات جوانان مجارستان حضور داشته باشد به دلیل عدم صدور ویزا از این اعزام بازماند.
ملی‌پوشان شطرنج ایران به دلیل عدم صدور ویزا از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در بخش انفرادی بازماندند.
تیم ملی گلف مردان ایران که به دلیل عدم صدور روادید از حضور در جام جهانی گلف فرانسه بازماند جهت حضور در مسابقات جام سینگا به تایلند اعزام می‌شود.
سفر دو نماینده پارادوچرخه سوار ایران به مسابقات قهرمانی جهان فرانسه به دلیل عدم صدور مجوز از سوی شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان لغو شد.
تیم قایقرانی دانشجویان ایران به دلیل عدم صدور روادید از سوی سفارت لهستان از اعزام به مسابقات جهانی، ‌بازماند.
در شرایطی که حضور تیم‌ملی گلف ایران در مسابقات جهانی پاریس قطعی شد و قرار بود ۳ بازیکن تیم‌ملی به این مسابقات اعزام شوند اما به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت کشور فرانسه، تیم‌ملی گلف ایران از حضور در این مسابقات باز ماند.
در شرایطی که حضور تیم‌ملی گلف ایران در مسابقات جهانی پاریس قطعی شد و قرار بود ۳ بازیکن تیم‌ملی به این مسابقات اعزام شوند، اما به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت کشور فرانسه، تیم‌ملی گلف ایران از حضور در این مسابقات باز ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ