منچستریونایتد با برد 4-2 مقابل استون ویلا در جام اتحادیه، انتقام شکست 3-1 در هفته گذشته لیگ برتر را گرفت اما این تیم هنوز مشکلاتی دارد که سرمربی هلندی تیم باید رفع کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلمنت لنگله در آستانه جدایی از بارسلونا و پیوستن به النصر عربستان قرار دارد.
با توجه کامل به بهداشت دهان و دندان و همچنین درمان بیماری‌های دندانی می‌توان تا حد زیادی نفس بدبو را درمان کرد
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از مدیران این باشگاه خواسته که زودتر جوردن هندرسون و فابینیو را بفروشند.
باشگاه دورتموند قرارداد نیکو شولتز را فسخ کرد و او بازیکن آزاد محسوب می‌شود.
پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم چلسی، با مارسی برای فصل آینده به توافق رسیده است.
مسئولان بارسلونا امیدوارند قبل از شروع فصل جدید از شر ۷ بازیکن به طور همزمان خلاص شوند.
لئاندرو پریرا با پرسپولیس، قهرمانی لیگ، جام حذفی و سوپرجام فوتبال ایران را فتح کرد اما نقشی در این عناوین نداشت و به لیست بلند خریدهای بنجل تاریخ سرخپوشان پیوست.
حمام جایی است که معمولا آن را با تمیزی مرتبط می‌دانیم. مطمئناً اگر قارچ و کپک در حمامتان کشف کنید متعجب و ناراحت و پریشان می‌شوید. قابل‌درک است که بخواهید این کپک‌ها را فوراً از بین ببرید؛ اما لازم است پیش از آن چیز‌هایی را بدانید. ضمناً کپک در قسمت‌های مختلف حمام به یک شیوه پاک‌سازی نمی‌شود و همچنین استفاده از برخی از مواد و محصولات از بین برنده‌ی قارچ و کپک در واقع می‌تواند شرایط را بدتر کند.
میثم صالحی در هفته‌های گذشته فشار زیادی را تحمل کرده است.
پژوهش‌ها نشان می‌دهند که چربی شکمی با افزایش خطر مرگ زودرس همراهی دارد- بدون توجه به اینکه وزن کلی افراد چقدر باشد. در واقع، برخی از بررسی‌ها نشان داده‌اند که در زنانی که بر اساس شاخص توده بدنی (BMI) دارای وزن طبیعی بوده‌اند، بیشتر بودن دور کمر از حد طبیعی (زیاد چربی شکمی) با افزایش خطر مرگ به علت بیماری‌های قلبی-عروقی همراهی دارد.
به غیر از افزایش دمای بدن سایر علایم گرمازدگی شامل گیجی، بی‌قراری، گفتار نامفهوم، تحریک‌پذیری، هذیان، تشنج و کما، تهوع و استفراغ، تنفس سریع و پی‌درپی، ضربان قلب سریع، سردرد و قرمزی پوست هستند.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، مدال نایب قهرمانی خود را به یک هوادار خردسال اهدا کرد.
هیچ یک از ما نمی‌خواهیم مورچه‌ها در خانه‌های مان باشند. با این وجود، اگر سعی کنید مورچه‌های خانگی را به روش اشتباهی از بین ببرید در واقع تنها کاری که کرده اید تقسیم کلنی آنان و بدتر کردن مشکل است.
مصرف داروهای مسکن بدون نسخه مانند استامینوفن یا ایبوپروفن (ادویل) برای بسیاری از افراد روش سریع و ساده‌ای برای کاهش موثر دندان دردهای خفیف تا متوسط است. توجه کنید که بیشتر از دوز توصیه شده روی بسته بندی دارو، مصرف نکنید.
یبوست یکی از مشکلات گوارشی آزاردهنده است که عوامل مختلفی از جمله مصرف داروها، تغذیه نامناسب، عدم‌فعالیت بدنی کافی، استرس، سفر و... در ایجاد آن نقش دارند. مصرف روزانه برخی میوه‌ها به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می‌کنند و در رفع یبوست موثرند.
اعلان‌ها روی صفحه رایانه شما ظاهر می‌شوند تا درباره به‌روزرسانی‌های امنیتی مهم، پیام‌های دوستان یا حتی توئیت‌ها به شما اطلاع دهند، اما اگر هشدار‌ها را از همه برنامه‌های خود فعال کنید، رگبار اطلاعات جدید می‌تواند در بدترین زمان ممکن شما را تحت تاثیر قرار داده و حواس شما را پرت کند.
رفیع الشهرانی، ایجنت علی البلیهی در مورد ماجرای جنجالی آب دهان انداختن این مدافع به روی هواداران شباب الاهلی توضیح داد.
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد مکمل روی (زینک) در کاهش و از بین بردن علایم عفونت‌های دستگاه تنفسی از جمله سرفه، گلو درد و احتقان و کاهش طول دوره بیماری موثر است.
عفونت‌های دستگاه تنفسی شامل سرماخوردگی، آنفلوآنزا، سینوزیت، ذات‌الریه و کرونا است. بیشتر عفونت‌ها توسط سیستم ایمنی از بین می‌روند، برخی نیز نیازمند درمان هستند و هزینه زیادی را بر خانواده و اجتماع تحمیل می‌کنند.
اکبر فلاح پس از قبول سمت مدیریت فنی کشتی تهران، گفت: خودم را آماده کرده بودم که به رییس جدید هیات کشتی نه بگویم اما او به حدی مهربانانه و با ادب و تواضع حرف زد که دیگر نتوانستم نه بگویم.
پاس گل مهاجم ایرانی هال‌سیتی در بازگشت به فوتبال برای او خوش‌یمن نبود.
دانشمندان می‌گویند خوردن برخی غذا‌ها که حاوی یک باکتری خاص هستند، می‌تواند راه‌حلی برای از بین بردن بوی بد دهان باشد.
دلیل سیاه به نظر رسیدن جوش‌های سر سیاه این است که همه روغن‌های موجود در آن‌ها اکسید می‌شوند. این کثیفی نیست که سیاه است، فقط روغن اکسید شده است.
پژوهش‌ها نشان داده اند که اگر میلیارد‌ها وجود نداشتند سیاره زمین حال و روز بهتری داشت. مقابله با انتشار آلاینده‌های کربنی از سوی میلیاردر‌ها تا حدودی آغاز شده است. از جمله در مورد افرادی مشهوری مانند خانواده کارداشیان و تیلور سوئیفت که به دلیل تعداد زیاد سفر‌های صورت گرفته از طریق هواپیمای خصوصی و دیگر اقدامات بیهوده و پرهزینه برای محیط زیست مورد انتقاد قرار گرفته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ