قرارداد مهدوی کیا با فدراسیون فوتبال تا پایان شهریور است و باید دید با توجه به تغییرات فدراسیون، چه تصمیمی درباره تیم امید اتخاذ خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری از وضعیت کیانوش رستمی و مصدومیتش و همچنین عدم حضور در انتخابی تیم ملی اظهار بی‌اطلاعی کرد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری از وضعیت کیانوش رستمی و مصدومیتش و همچنین عدم حضور در انتخابی تیم ملی اظهار بی‌اطلاعی کرد.
رابین گوزنس، مدافع آلمان، شرایط فعلی مانشافت را اسفناک توصیف کرد.
مصطفی کارخانه می‌گوید تیم ملی والیبال در شرایط خوبی قرار دارد و کادرفنی هرکاری لازم بوده انجام داده و حالا زمان عمل بازیکنان است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال، جدایی رحمان رضایی از کادر فنی تیم ملی را رسما اعلام کرد.
رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مورد ادامه همکاری الکساندر چیریچ صربستانی با تیم‌ملی واترپلو، توضیح داد.
فدراسیون فوتبال درشرایطی گزینه‌های داخلی و خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بررسی می کند که به نظر می رسد شانس مربیان خارجی برای جانشینی کارلوس کی روش بیشتر از داخلی هاست.
تیم‌ملی جوانان درحالی برای حضور در رقابت‌های حساس قهرمانی آسیا آماده می‌شود که برخلاف اخباری که منتشر می‌شود، اوضاع این تیم اصلا مساعد نیست.
وزیر ورزش و جوانان توضیحات کوتاهی را درباره وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ارائه کرد.
چند تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران که در باشگاههای ترکیه مشغول فعالیت بودند، در زلزله این کشور سرنوشت تلخی پیدا کردند.
مهدی تاج با اشاره به وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از همین الان انتقادات را می پذیریم اما در مجموع به نتیجه رسیدیم انتخاب گزینه داخلی بهتر است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اقدامات جذب مربیان خارجی آغاز شده است، به چند بازیکن ملی پوش نسبت به احتمال دعوت نشدن در اردوی بعدی هشدار داد.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال امارات و باشگاه شباب الاهلی در سفر به تایلند، دچار یک سانحه شد.
هر چقدر که سلمانی به گزینه مورد اعتماد ساپینتو تبدیل شده بود، در سمت مقابل جلالی رضایت کی روش را به دست آورد.
نشریه گاردین انگلیس در گزارشی به تحلیل آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی قطر پرداخت و از احتمال حضور همزمان سردار آزمون و مهدی طارمی در ترکیب خبر داد.
مربی تیم ملی واترپلوی ایران وضعیت ملی‌پوشان و برنامه تیم ملی ایران برای مسابقات آسیایی را شرح داد.
مربی تیم ملی فوتبال ایران به سئوالی درباره وضعیت دراگان اسکوچیچ در این تیم بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون پاسخ نداد.
با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، وضعیت نیمکت تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی 2022 قطر بازهم در ابهام قرار گرفت.
فیزیوتراپ با سابقه تیم ملی ابراز امیدواری کرد امیری با این روند به جام جهانی برسد.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گزارشی از آخرین شرایط بازیکنان و میزبانی اسلوونی ارائه کرد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درمورد آخرین وضعیت این مجموعه ارائه کرد.
طارمی و دوستانش دغدغه‌ای برای دخالت نماینده‌های مجلس نداشته‌اند بلکه بیشتر نگران وضعیت مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال بوده‌اند. دو نماینده مجلس درباره حضور مهدی تاج در انتخابات هشت شهریور هشدار داده‌اند و حالا دقیقا مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر تیم ملی به همان نماینده‌ها در جهت حمایت از مهدی تاج تاخته‌اند! اینجاست که دیگر سناریو متفاوت می‌شود. طارمی مشخصا از شخصیت «قهرمان» داستان تبدیل به «قربانی» می‌شود. همان نقشی که رفقای او هم در این ماجرا پذیرفته‌اند. آن‌ها قربانی احتمالی «تاج و تخت» هستند
مدافع دهه هشتادی پیکان و تیم ملی امید می گوید تیمش با وجود جوانی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ