دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی، گفت: طی ده روز گذشته بیش از ۲۴۰ شعبه دچار آسیب و شکستگی شیشه‌ها شدند که از این تعداد، حدود ۱۶ شعبه با خسارت جدی نظیر تخریب و آتش سوزی مواجه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک مرکزی باتاکید بر تعطیلی شعب بانک ها در روزهای ۱۱ و ۱۲مرداد اعلام کرد:در بازه زمانی ذکرشده سامانه های ساتنا و چکاوک تعطیل بوده و دستور پرداخت و پردازش چک در این سامانه ها انجام نخواهدشد.
وکیل سهند نورمحمدزاده گفت: هنوز حکم را دقیق به ما نداده‌اند، ولی قطعا درخواست اعاده دادرسی و اعمال مواد ۴۷۷ و ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری خواهیم کرد. برای ما غیرقابل باور است که یک شعبه دیوانعالی کشور، در یک پرونده و یک موضوع، ظرف ۲ سه ماه، دو حکم متفاوت صادر کرده است.
منابع محلی سوری از کشته شدن دو نفر از نیروهای قسد وابسته به آمریکا در استان الرقه این کشور خبر دادند.
هیأت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشمی قتالی، دادنامه صادره را ابرام کرد.
بنده کماکان بعد ۳ سال درگیر انتشار ماجرای آن واقعه‌ام و امروز هم در شعبه ۱۰۲۵ دادگاه کیفری ۲ برای دفاع حاضر شدم.
معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: بانک VTB به عنوان دومین بانک بزرگ روسیه در حال افتتاح دفتر نمایندگی در تهران است و شعب دو بانک ایرانی در روسیه نیز افتتاح می‌شود.
با گذشت ۸ ماه از مراسم عقد نوعروس جوان در حالی که زندگی مشترک را شروع نکرده بود، با چشمانی اشکبار راهی شعبه ۲۸۵ دادگاه خانواده شماره ۲ ولنجک شد و وقتی پیش روی قاضی گنجی قرار گرفت، آه سردی کشید و گفت: کارشناس ارشد زبان انگلیسی هستم و در یک آموزشگاه خصوصی تدریس می‌کنم، هنوز زندگی را آغاز نکرد‌ه‌ام، همسرم دادخواست طلاق داده است.
اوایل بهمن ماه سال جاری بود که خبر افتتاح مرکز مبادله ارز و طلا توسط محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی منتشر شد. این مرکز از روز سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ رسما کار خود را آغاز کرد. حالا دو وزیر در راستای سیاست های جدید ارزی از عرضه ارز شرکت ها در این مرکز مبادله خبر دادند.
اوایل بهمن ماه سال جاری بود که خبر افتتاح مرکز مبادله ارز و طلا توسط محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی منتشر شد. این مرکز قرار است از امروز سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ رسما کار خود را آغاز کند. این مرکز چه تاثیری بر بورس می‌تواند داشته باشد؟
با پایان تحقیقات، کیفرخواست متهم برای دو قتل و همچنین محاربه به خاطر رعب و وحشتی که به‌وجود آورده بود، صادر شد. پرونده برای رسیدگی از جنبه اتهام دو قتل به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و قضات شعبه ۲ دادگاه کیفری، متهم اصلی را به دو بار قصاص محکوم کردند.
حکم بدوی توسط شعبه دوم دادگاه ویژه روحانیت ۱۵ روز پیش صادر شده بود که پس از اعتراض آقای فومنی، پرونده به شعبه ۲ دادگاه تجدیدنظر ویژه روحانیت ارسال شد و پس از بررسی همان حکم دادگاه بدوی تایید شد.
دادستان مرکز استان خراسان رضوی بیان کرد: نسبت به سایر اتهامات وارده به متهم اصلی و متهمان مرتبط پرونده مفتوح و رسیدگی در شعبه بازرسی ادامه دارد.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از تخریب ۹۰ درصدی ۱۶ شعبه و سرقت از ۲ بانک در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از تخریب ۹۰ درصدی ۱۶ شعبه و سرقت از ۲ بانک در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از تخریب ۹۰ درصدی ۱۶ شعبه و سرقت از ۲ بانک در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از تخریب ۹۰ درصدی ۱۶ شعبه و سرقط از ۲ بانک در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد.
این متهم به قتل که حدود ۲ ماه پس از جنایت در مرز ماکو دستگیر شد روز گذشته مقابل بازپرس ساسان غلامی در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و به جزئیات جنایت پرداخت. وی مدعی شد به خاطر یکی از زنان فامیل و مزاحمت‌های او ناخواسته مجبور به قتل مردی جوان شده است.
سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعاتی و سیاسی گفت: جلسه رسیدگی به ۲ پرونده در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از سرقت اموال ۲ شعبه بانک در اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: ۱۲ شعبه بانک نیز نیز توسط اغتشاشگران تخریب شده است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۸۳۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۵۵ هزار و ۲۲۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعاتی و سیاسی گفت: جلسه رسیدگی به ۲ پرونده در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کریمی برگزار شد.
ساعت یک بامداد ۱۰شهریور سال گذشته، به‌دنبال گزارش قتل دو مرد جوان در یک خودروی برلیانس بازپرس شعبه یکم دادسرای امور جنایی تهران و کارآگاهان اداره دهم راهی محل شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که دو مرد جوان به نام‌های کیوان و حمید سوار بر خودروی برلیانس در کنار خیابانی توقف کرده بودند که دو مرد سوار بر یک موتورسیکلت خودرو را به رگبار بستند.
با کشف جسد، بررسی‌های تخصصی برای دستگیری متهم فراری زیر نظر سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی) ادامه یافت تا این که بالاخره رصد‌های اطلاعاتی نشان داد وی به شهرستان زابل گریخته است؛ بنابراین ادامه دستورات قضایی توسط قاضی محمد صیادی (بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب زابل) صادر شد و کارآگاهان با هدایت و راهنمایی‌های مقام قضایی موفق شدند متهم ۳۱ ساله را در زابل دستگیر و به مشهد منتقل کنند.
امیرعبداللهیان گفت: با صدای بلند اعلام می‌کنیم تجربه جمهوری اسلامی در منطقه اثبات کرده که در مقابل گستاخی‌های رژیم صهیونیستی هیچ چیزی جز زبان مقاومت پاسخگو نیست. با این حال جمهوری اسلامی راهکاری دیپلماتیک با محوریت رفراندوم در بین ساکنین اصیل فلسطینی را ارائه می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ