دادستان بندرعباس گفت: این افراد پس از اتمام عملیات حفاری و اتصال انشعاب، عملیات برداشت غیرمجاز و سرقت سوخت را آغاز می‌کردند، اما (در آخرین سرقت) به دلیل جمع شدن حجم زیاد گاز در تونل نتوانستند کار خود را به اتمام برسانند و دو نفر از عوامل قاچاقچیان در این حادثه جان خود را از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساری- معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از مرگ ۲ شهروند رامسری و یک شهروند آملی بر اثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد.
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به بارش‌های سیل‌آسا در ۱۲ استان کشور اعلام کرد:سیل هفته اخیر ۷ فوتی در اردبیل و ۲ مفقودی در چالوس بر جای گذاشت.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته ماموران آتش نشانی به دو حریق در سطح شهر سمنان امدادرسانی کردند، گفت: خوشبختانه در این حوادث جراحت و فوتی گزارش نشده است.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: حادثه انفجار گاز در فلکه رودکی تبریز هفت نفر مصدوم و دو نفر فوتی داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یادآور شد: متاسفانه در این حادثه سه نفر مصدوم شده و ۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه دو خودروی پژو۴۰۵ و پراید در محور میامی_جاجرم به یکدیگر برخورد کردند، گفت: این حادثه چهار فوتی بر جای گذاشته است.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۴ نفر و فوت ۲ نفر بر اثر ۲ سانحه رانندگی در این استان خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته دو تصادف زنجیره‌ای در محورهای استان رخ دادند، گفت: این حوادث فوتی نداشت.
تصادف زنجیره‌ای صبح امروز در محور سیرجان به کرمان در پی یخ زدگی این محور رخ داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۹ نفر و فوت دو نفر در دو سانحه رانندگی واژگونی خودرو در این استان خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی ۵ باب مغازه در خیابان چیذری و فوت یک خانم و یک آقا خبر داد .
طبق اعلام وب سایت فوتی رنکینگز، سهمیه ایران در لیگ نخبگان تا به امروز، ۲ سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیرمستقیم است.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۴ نفر و فوت دو نفر در سه سانحه رانندگی خبر داد.
پنج فوتی این حادثه سرنشین خودرو سمند و ۲ نفر هم از سرنشینان کامیونت ایسوزو هستند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از یک فوتی و ۲ مصدوم بر اثر سقوط اتاقک آسانسور در ایلخچی خبرداد.
متأسفانه در اثر این حادثه ۶ نفر شامل ۲ کودک، ۲ مرد و ۲ زن در حالت جمود نعشی، قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرده بودند.
فاجعه متروپل ظهر روز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ در خیابان امیرکبیر (امیری) واقع در مرکز آبادان رخ داد. در پی وقوع این حادثه، بخشی از برج شماره ۲ متروپل فروریخت. این حادثه ۴۳ فوتی و ۳۷ نفر مصدوم داشت.
شاهرود- معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی پراید در محور میامی به سبزوار محدوده میاندشت دو فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشت.
ساوه - رئیس فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: ۲ حادثه ترافیکی در محور قدیم ساوه- همدان شش فوتی و یک مصدوم بر جا گذاشت.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از وقوع سانحه دلخراش رانندگی در جاده اهواز به خرمشهر با سه فوتی و دو مصدوم خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از وقوع سانحه دلخراش رانندگی در جاده اهواز به خرمشهر با سه فوتی و دو مصدوم خبر داد.
هشترود- حادثه واژگونی خودرو در محور میانه- هشترود دو فوتی برجا گذاشت.
ساعت ۲۲:۴۰ دیشب در تماس با سامانه ۱۱۵ اصفهان اعلام کردند که یک خودروی ۲۰۶ با عابران برخورد کرده است.
این حادثه در کیلومتر ۲۵ محور بیرجند به اسدیه رخ داد که با اعلام حادثه ۲ تیم از پایگاه میاباد و ۲ تیم واکنش سریع به عنوان پشتیبان به محل حادثه اعزام شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ