رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو چوپان که اقدام به سرقت ۳۱ راس گوسفند کرده بودند، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو زورگیر حرفه‌ای در جنوب تهران خبر داد.
۲ کارچاق کن که ادعای نفوذ در پرونده‌های قضایی داشتند، دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ مالخر حرفه‌ای و سابقه‌دار و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال به سرقت رفته خبر داد.
فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی در سطح شهر خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ مالخر حرفه‌ای و کشف ۳۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۱۱ دستگاه خودروی سرقتی خبر داد.
پردیس- سرپرست فرماندهی انتظامی پردیس از دستگیری دو قاتل متواری در پردیس خبر داد و گفت: با تلاش پلیس دو قبضه سلاح سرد که آلات قتل بودند نیز در محل حادثه کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ جاعل حرفه‌ای خبر داد.
سرپرست سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر از سارقان حرفه ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو مرد جوان که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری شماری از شهروندان در محدوده غرب تهران کرده بودند، خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر که اقدام به نگهداری ۱۸۳ کیلوگرم تریاک در چندین مخفیگاه کرده بودند، خبر داد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری ۲ نفر به اتهام تبلیغ سایت های شرط بندی در در فضای مجازی خبر داد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ قاتل متواری در کمتر از ۷۲ ساعت پس از ارتکاب جرم در عملیات کلانتری امین آباد، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد از اتباع کشور همسایه که از مسافران با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ شرور هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر مال خر اموال مسروقه خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان یک میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و متهمان به ۵۰ فقره مال خری اموال مسروقه اعتراف کردند.
پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
شریعتمداری نوشت: چرا با وجود دستگیری بسیاری از عوامل اصلی آشوب‌های اخیر هنوز هم برخی از پادو‌های دشمن ـ هرچند بسیار اندک ـ دست به آشوب می‌زنند؟! و چرا شبکه‌های رسانه‌ای دشمن کماکان به تشویق آن‌ها برای آشوبگری مشغولند؟
روابط عمومی کل سپاه از دستگیری ۲ نفر از مرتبطان مؤثر در ترور بسیجی شهید «رضا داستانی» قبل از اقدام به خروج از کشور توسط سازمان حفاظت اطلاعات سپاه خبر داد.
روابط عمومی کل سپاه از دستگیری ۲ نفر از مرتبطان مؤثر در ترور بسیجی شهید «رضا داستانی» قبل از اقدام به خروج از کشور توسط سازمان حفاظت اطلاعات سپاه خبر داد.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری دو عامل انتحاری قبل از هر گونه اقدام تروریستی در شهرستان قدس خبرداد.
رشت- فرماندهان انتظامی شهرستان های صومعه سرا و ماسال از دستگیری دو نفر از عوامل اصلی ارتباط با شبکه های معاند و کشف جسد نیمه سوخته یک مرد ۶۷ ساله در این شهرستان ها خبر دادند.
تیم جنایی پس از حضور در بیمارستا با جسد مرد جوانی روی تخت بخش اورژانس مواجه شدند که به دلایلی نامشخصی فوت کرده بود که در ادامه مشخص شد، متوفی توسط ۲ مرد جوان که از دوستان قدیمی وی هستند، به این مرکز درمانی منتقل شده است.
جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در پی فعال سازی واحد‌های گشتی در سطح شهر؛ در محدوده کلانتری نازی‌آباد، ماموران به ۲ نفر از متهمان سابقه دار و تحت نظر این یگان که بی‌هدف در حال پرسه‌زنی و زاغ‌زنی در خیابان بودند، مشکوک شدند و برای بررسی موضوع، متهمان را دستگیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ