جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که در حال سرقت موتورسیکلت بودند، خبر داد و گفت: هر ۲ متهم از زورگیران حرفه ای هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با تاکید بر مبارزه قاطعانه با زورگیری و گوشی قاپی در کشور، گفت: طی ۴ ماه اول امسال ۱۹۹ باند سرقت گوشی تلفن همراه منهدم شده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۶ نفره سرقت به عنف در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: متهمان تا کنون به ۴۰ فقره زورگیری با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزییات شناسایی و دستگیری سارقین زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند «علیرام نورایی» کرده بودند را تشریح کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مرد جوانی که با معرفی خود به عنوان مأمور از شهروندان زورگیری می‌کرد خبرداد و گفت: تا کنون متهم به ۱۰ فقره سرقت و اخاذی از شهروندان معترف شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد و استفاده از موتورسیکلت سرقتی زورگیری می‌کرد، خبر داد.
دستیار ایرانی امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال دیروز مورد هجوم سه زورگیر قرار گرفت و گردنبندش به سرقت رفت.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که ماموران انتظامی در آن نقش افرینی کردند.
متهم که دارای چندین فقره سابقه کیفری به جرم سرقت و توزیع مواد مخدر است، در رویارویی با مال‌باخته‌ها، ادله و مستندات پلیس، به شش فقره زورگیری موتورسیکلت از مسافرکش‌ها و ۷۸ فقره قاپ‌زنی و زورگیری تلفن همراه شهروندان در محدوده جنوب شهر مشهد اعتراف کرد که دراین‌رابطه تاکنون ۲۹ مال‌باخته، متهم را در طرح رویارویی حضوری شناسایی کرده‌اند.
متهم که دارای چندین فقره سابقه کیفری به جرم سرقت و توزیع مواد مخدر است، در رویارویی با مال‌باخته‌ها، ادله و مستندات پلیس، به شش فقره زورگیری موتورسیکلت از مسافرکش‌ها و ۷۸ فقره قاپ‌زنی و زورگیری تلفن همراه شهروندان در محدوده جنوب شهر مشهد اعتراف کرد که دراین‌رابطه تاکنون ۲۹ مال‌باخته، متهم را در طرح رویارویی حضوری شناسایی کرده‌اند.
فرمانده پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند سرقت که در پوشش مسافرکشی اقدام به زورگیری از مسافران می‌کردند، خبر داد.
سارق حرفه‌ای بعد از ۵ فقره زورگیری در جریان گشت‌زنی پلیس دستگیر شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ حکم قصاص برای قاتل مرد معتاد/ قتل مرد برنج‌فروش به خاطر کیف دلار/ درگیری با مادرزن!/ عود روشن خوابگاه را به آتش کشید/ زورگیری وحشتناک از دختر ۷ ساله/ سرقت وسایل خودرو در ۳ ثانیه با چوب‌بستنی/ مرد ضایعات فروش به قتل رسید، همسرش غش کرد!/ داماد شیشه‌ای در یک قدمی چوبه دار
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی با عنوان زورگیری و سرقت خشن در بلوار الهیه مشهد، دستور ویژه برای پیگیری صادر شد.
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی همکارانم در پلیس پیشگیری تهران بزرگ مجموعا ۶۰۴ سارق به عنف، سارق منزل، زورگیر خفت‌گیر، سارق خودرو و موتورسیکلت و دوچرخه، سارق گوشی تلفن همراه و ... دستگیر شدند، گفت: در مجموع ۱۴ باند نیز که تعدادی از دستگیر شدگان در آن فعال بودند، منهدم شده است.
باند‌های سرقت مسلحانه ناامنی را در پایتخت انگلیس را تشدید کردند. قربانی این حمله با تهدید سلاح سرد ساعتش ربوده شد.
موتورسیکلت بین زورگیر و موتورسوار افتاده بود و زورگیر نوجوان تلاش می‌کرد به هر طریق ممکن خود را به موتورسیکلت برساند و آن را سرقت کند! در همین حال ناگهان دو مرد لباس شخصی از راه رسیدند و با چند حرکت دفاع شخصی قمه وحشتناک را از چنگ زورگیر خارج کردند و یکی از آنان دستبند‌های آهنین قانون را در حالی بر دستان وی حلقه زد که روی زمین افتاده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق به‌عنف خشن خبر داد و گفت: انتشار فیلم زورگیری این متهمان در فضای‌مجازی موجب ناراحتی شهروندان شده بود.
دزدان موبایل قاپ در چشم بهم زدنی بار دیگر در اتوبان نیایش دست به سرقت از زن جوان زدند. این در حالی است که در سرقت مشابهی که چندی پیش اتفاق افتاد، زورگیر محارب شناخته شده است.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به راه‌اندازی گشت های ضربتی خودرویی و موتوری مقابله با سرقت اظهار کرد: تمرکز ماموریت های پلیس پایتخت برای مقابله جدی و همه جانبه با سرقت، زورگیری و سرقت‌های خشن است.
اظهارات ستایشی درباره فیلم زورگیری در اتوبان نیایش و اقرار متهم به ۱۰۰ فقره سرقت
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به جرم خود مبنی بر جعل عنوان پلیس، زورگیری، آدم‌ربایی، ضرب و جرح و ۸ فقره سرقت از پیک‌های موتوری صرافی‌های تهران به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انهدام بزرگترین باند ۸ نفره سرقت دلار به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: متهمان از پیک‌های موتوری صرافی‌ها زورگیری می‌کردند.
سردار حسین رحیمی در پاسخ به پرسشی درباره تغییر شیوه موبایل‌قاپی‌ها نیز گفت: طبیعتا سارقان مانند سایر مجرمان دائما در حال تغییر شیوه سرقت هستند. تعداد زورگیری زیاد نشده، اما شیوه‌ها تغییر کرده است. پلیس با هر گونه سرقت در زمان‌های مختلف برخورد می‌کند و از لحظه‌ای که یک سرقت اتفاق می‌افتد و ما به عنوان پلیس مطلع می‌شویم با آن برخورد می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ