اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شکنجه هولناک پسر ۶ ساله از سوی ناپدری/ مرگ زن سالخورده در استخر/ پایان اخاذی‌های مأمور قلابی با کلت کمری/ معمای جنایی در چهاردیواری مخروبه/ مرگ گروگان با پرت شدن از خودرو/ «اشباح سیاه پوش» در دام پلیس/ همدستی عروس و خواهر شوهر برای سرقت از خانه
همدستی عروس و خواهر شوهر برای سرقت از خانه
با تصمیم لوئیس انریکه، بورخا آلوارز از این پس مربی گلرهای پی اس جی خواهد بود. او در دو سال و نیم گذشته مربی دروازه‌بان‌های اف سی آندورا بود.
زن کلاهبردار با سکه های تقلبی سر طلافروشان را هم کلاه گذاشت!/ اعتراف عجیب برادر در قتل آتشین خواهرش/ قاتل نامرئی جان زوج مشهدی را گرفت/ سرقت پسر ۱۲ ساله گلستانی از مادرش/ سوخت قاچاق با بارنامه جعلی کشمش/ دفن جسد برادر در خانه مادری/ کیفرخواست سرقت حدی در مسیر دادگاه/ سلطه سیاه پسری بر همکلاسی‌اش
یکی از قربانیان این راننده پلید به کارآگاهان گفت که از شهریار به محدوده ملارد سوار خودرو شدم، چند دقیقه بعد راننده از جیبش چاقو درآورد و در خیابان خلوت به من تعرض کرد و با سرقت گوشی و کیف پولم مرا با تهدید از اینکه اگر بروم شکایت کنم مرا خواهد کشت، رهایم کرد.
متهم پس از تفهیم اتهام مشارکت در شروع به سرقت مقرون آزار و ایراد صدمه عمدی با سلاح سرد، گفت: چاقویی را به قصد ارتکاب سرقت از منزل خواهرم برداشتم و به مغازه «ف- ح» (شاکی) رفتم. وقتی دیدم درون فروشگاه تنهاست ماسکم را پایین دادم، ولی با یکدیگر درگیر شدیم من با چاقو به او ضربه زدم وقتی هم قصد فرار از آن جا را داشتم ناگهان مردی به در مغازه رسید و مرا گرفت. من با برنامه ریزی قبلی این کار را کردم و معتاد هم نیستم، اما موفق به سرقت نشدم ودفاع دیگری نیز ندارم! و جرم خود را می‌پذیرم...
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم مدعی شده بود که برای پیگیری و رفع مشکل پسر شاکی در دادگاه، قاضی درخواست مبلغ ۵۰۰ هزار دلار کرده و تنها در صورت پرداخت این مبلغ، مشکل پسرش را برطرف خواهد کرد، گفت: همین موضوع نیز سبب شده تا شاکی از طریق تعدادی از دوستان و بستگان، این مبلغ را تهیه کند.
سردار عباسعلی محمدیان با بیان اینکه این اقدام با هدف پیشگیری از سرقت وسایل و لوازم منازل افراد در سفر انجام شده است، گفت: همانطور که با هماهنگی به عمل آمده با کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی، هرگونه جابه‌جایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی بدون دریافت مجوز از پلیس ممنوع است و فقط با تأیید کلانتری و پاسگاه محل انجام خواهد شد، طبیعی است که اگر افرادی بدون مجوز دست به چنین کاری بزنند، پلیس نسبت به متوقف کردند بار اقدام خواهد کرد.
بیدخام گفت: همانگونه که می‌دانید زیرساخت‌های ارتباطی تلفن ثابت و همراه برای اپراتور‌های دیگر را هم ما تأمین می‌کنیم و اگر تخریبی صورت بگیرد، باعث آسیب رسیدن به همه اپراتور‌ها و خسارت‌هایی برای همه آن‌ها به دنبال خواهد داشت. ما برای حل این مشکل جلسات متعددی و کارگروه‌های مشترکی با نیروی انتظامی داشتیم تا بتوانیم این سرقت‌ها را به حداقل ممکن برسانیم که نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته است.
سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از امروز در چند استان به عنوان هدف و بعداً در کل کشور با موضوع مقابله جدی با سرقت انجام خواهد شد.
دانشگاه امام صادق در بیانیه‌ای با اذعان به حمله هکری گروه بلک‌ریوارد به سایت این دانشگاه اعلام کرد: بدیهی است اطلاعات موجود در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام مانند همه مراکز علمی دیگر، مربوط به امور علمی، پرسنلی و اداری است. از همین رو، با توجه به سابقه اخیر گروه حمله کننده در جهت تخریب وجهه مجموعه‌های موثر از طریق ایجاد شایعات، اطلاعات منتشره از سوی آن، به ویژه در زمینه‌هایی غیر از مطالب مرسوم و موجود در مراکز علمی، مخدوش خواهد بود.
آقای بازیگر گفت: قرار شد برای شروع ۵ هزار دلار برای سرمایه‌گذاری به جمشید بدهم و او وعده داد که به‌زودی این مبلغ دو‌برابر خواهد شد. من هم ۵ هزار دلار تهیه کردم و روز حادثه با جمشید در رستورانی واقع در شمال پایتخت قرار گذاشتم. آن روز با دوستانم سر قرار رفتم، اما هرچه منتظر نشستم خبری از جمشید نشد تا اینکه نیم ساعت بعد به من زنگ زد و گفت در ترافیک گرفتار شده است. او محل قرار را تغییر داد. قصد او این بوده که من تنها در محل قرار با او حاضر شوم تا نقشه‌اش را عملی کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مأمور قلابی هنگام اخاذی/ ویروس شبه ایدز!/ کلاهبرداری زوج جوان با صرافی آنلاین/ ۸۰ فقره سرقت در پرونده باند دزدان سابقه دار/ پسر معتاد مظنون به قتل مادر/ قتل به خاطر ۵۰ میلیون تومانی که گم شد/ شکار مردان با وعده ازدواج موقت!/ پایان جیب بری‌های سریالی عروس و خواهر شوهر‌ها
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت ۲ خواهر از مسافران/ افشای راز یک قتل در تصادف عمدی/ انتقام‌جویی مرگبار از مرد بی‌گناه در زرین دشت/ ماجرای دفن یک جسد با جواز غیر قانونی/ جنایت هولناک به خاطر سرقت دستگاه فرز/ ماجرای تریاک کشی «راننده تریلر» با لوله بخاری!/ تله مرد تاجر برای دستگیری سارق آشنا
زن متهم گفت: برادرم برای پرداخت مهریه همسر سابقش از خانه‌های مردم سرقت می‌کرد، اما یک شب هنگام سرقت بازداشت شد و به زندان افتاد. شاکی پشت شاکی بود که برادرم را شناسایی کرد و رد مال سنگینی به گردن او افتاد. از طرفی هم مهریه سیما را باید می‌داد، ولی مگر چقدر از این دزدی‌ها گیرش آمده بود که هم رد مال بدهد و هم مهریه. من و خواهرم رفتیم از شاکی‌ها رضایت بگیریم، اما آن‌ها پول‌هایشان را می‌خواستند. راه دیگری نداشتیم، با خواهرم فکر کردیم به این نتیجه رسیدیم که ما هم سرقت کنیم.
نامزد‌هایی که از دروغ بزرگ ترامپ در مورد به سرقت رفتن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری پیشین حمایت می‌کنند باعث ایجاد سردرگمی و تردید در مورد موجودیت و ماهیت دموکراسی امریکا در سال ۲۰۲۴ میلادی می‌شوند.
نماینده دادستان با بیان اینکه متهم به همراه همدست خود اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می‌کرده است، گفت: اقدامات متهم به نحوی بوده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت با استفاده از سلاح قمه و چاقو علیه اموال مردم اقدام کرده و با ایجاد ناامنی در سرقت تلفن‌های همراه شهروندان داشته است.
دادستان کل کشور در بخشنامه ای اعلام کرد: سرقت‌های توأم با خشونت و بکارگیری سلاح، مشمول ماده ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی (محاربه) خواهد بود.
معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر، گفت: هنگام استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، اگر نکات پیشگیرانه به درستی به کار گرفته نشود؛ زمینه به سرقت رفتن اطلاعات بانکی و مالی مشتریان با دستان خودشان فراهم خواهد شد.
در برخی کشور‌ها اگر سارق برای ۳۰سرقت دستگیر شود، مجازاتی متناسب با همان میزان سرقت خواهد داشت، اما در ایران ۱۰سرقت یا ۵۰سرقت فقط یک مجازات برای سارق دارد: «اگر سرقت اولی باشد، ۳ماه و یک روز و اگر سابقه‌دار باشد، نهایت ۷سال. در مواردی هم که شاکی خصوصی ندارد، شامل عفو می‌شود. زندانی هم شوند به‌راحتی مرخصی می‌گیرند و در برخی موارد، حین مرخصی سرقت هم می‌کنند. به لحاظ اطلاع از قانون هم حرفه‌ای‌تر شده‌اند.»
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تخریب دیوار امامزاده برای یافتن گنج/ او یک فرشته بود/ رهایی از کابوس مرگ پس از ۷ سال/ سرقت بدون آثار جرم!/ دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مسلحانه مواد مخدر/ ماجرای روباه اینستاگرام!/ فرار با لباس زنانه برای مخفی کردن راز قتل خواهر
در دو ماه گذشته نزدیک به ۳۰۰ نماد بازدهی بیش از ۲۰ درصد را به ثبت رسانده‌اند. برخی از نمادها نیز رشدهای غیرطبیعی داشته‌اند. بیش از ۴۰ نماد بازدهی بیش از ۵۰ درصدی را به ثبت رسانده‌اند. در مطلب زیر به جزییات این خبر می پردازیم
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۱۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۲۴ تن از ایشان وخیم است.
فارغ از این، اینکه صندوق‌های اجاره‌ای این شعبه از بانک ملی تحت پوشش بیمه قرار داشته یا خیر، مشخص نیست که در پی سرقت رخ داده، مسئولیت پرداخت خسارات وارده به صاحبان صندوق‌ها بر عهده کیست؟ لذا در این میان شاید جدا از همه تحلیل‌های حقوقی، آنچه بیشتر مهم است این باشد که این سرقت امتحان بزرگی برای بانک ملی خواهد بود که اثبات کند «این اعتماد است که می‌ماند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ