پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال هنگ‌کنگ اعتراف کرد که تیمش هیچ شانسی برای پیروزی مقابل ایران نداشته است.
یکی از متهمان پرونده قتل‌های سریالی تهران و کردستان می‌گوید از دزدی‌های مرگبار پول زیادی به دست نیاوردند.
هافبک سنگالی سابق لیورپول در دو بازی ابتدایی نتوانسته مانع شکست النصر در لیگ عربستان شود.
ستاره آرژانتینی در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره ترک بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن و حضورش در اینترمیامی توضیح داد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، پیش از بازی مقابل وردربرمن، درباره وضعیت تیمش صحبت کرد.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری قاتل سریالی راننده خودروها و سارقان به عنف خبر داد و گفت: متهمان به ۶ فقره قتل در طی ۲ ماه گذشته اعتراف کردند.
شماری از فرماندهان سرویس‌های امنیتی و نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به کاهش توانایی نظامی و آمادگی جنگی ارتش این رژیم اذعان کردند.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید در آستانه امضای قرارداد با بارسلونا بود که از این تصمیم منصرف شد.
ارنستو والورده معتقد است شکست دادن رئال مادرید با این هافبک های تنومند و با تغییر سیستمی که داده اند، بسیار سخت شده است.
اسون اولرایش، دروازه‌بان بایرن مونیخ، می‌گوید بایرن امشب برابر لایپزیش بدون روحیه کافی به میدان رفت.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو مرد جوان که مرتکب ۳۰ فقره زورگیری از بانوان مسن شده بودند خبر داد.
مرد میانسال به نام شهرام اعتراف کرد که ساعاتی قبل زن مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده و عذاب وجدان باعث شده که به کلانتری بیاید و خود را معرفی کند. به‌دنبال اظهارات متهم وی به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
حسین شریعتمداری نوشت: چند تن از زنان بی‌حجاب دستگیر شده که از اجیر‌شدگان دست‌چندم و بی‌اهمیت بوده‌اند، اعتراف کرده‌اند که برای هر یک ساعت حضور در خیابان مبلغ سه دلار دستمزد می‌گرفته‌اند و یکی از آن‌ها میزان درآمد یک ماه خود را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا حساب کنید که عوامل اصلی و سرنخ‌ها چه میزان کلانی دریافت می‌کنند؟! اگر تهیه‌کنندگان محترم لایحه تصور می‌کنند که با جریمه نقدی می‌توانند از ادامه بی‌حجابی جلوگیری کنند، به جرأت می‌توان گفت که از الفبای ترفند‌های دشمن نیز چیزی نمی‌دانند!
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ نفر سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
یکی از قربانیان این راننده پلید به کارآگاهان گفت که از شهریار به محدوده ملارد سوار خودرو شدم، چند دقیقه بعد راننده از جیبش چاقو درآورد و در خیابان خلوت به من تعرض کرد و با سرقت گوشی و کیف پولم مرا با تهدید از اینکه اگر بروم شکایت کنم مرا خواهد کشت، رهایم کرد.
راننده تیم مرسدس و قهرمان هفت دوره فرمول یک اعتراف کرد، دوست ندارد ماشین‌های بد را هدایت کند.
پلیس فرانسه می‌گوید ۹ مارس، فرد مظنون در‌حالی که الکل نوشیده بوده با خودروی آئودی سیاه رنگ با زن دوچرخه‌سواری در جاده‌ای در نزدیکی شهر گرندبورگ‌ترولده واقع در ۱۴۰ کیلومتری شمال غربی پاریس تصادف می‌کند. راننده که تصور می‌کرده است او کشته شده است به خانه می‌رود تا بیل بیاورد. وقتی بر‌می‌گردد می‌بیند که او هنوز زنده است. پلیس فکر می‌کند که او با بیل «کار او را تمام کرده» و سپس جسد او را دفن کرده است و دوچرخه را در محل جمع‌آوری زباله‌ها انداخته است. شواهد و دلایل مستند و عینی برای روی دادن همه این ماجرا‌ها وجود دارد، اما هیچ جسد و دوچرخه‌ای در کار نیست و هیچ اعترافی در اختیار پلیس نیست.
دختر جوان به بازپرس گفت: هوا تاریک شده بود که از خانه دوستم بیرون آمدم و کنار خیابان منتظر ماشین بودم که یک خودروی پژو توقف کرد و من به گمان اینکه مسافرکش است، سوار شدم. وقتی در بین راه، اما راننده تغییر مسیر داد و وقتی اعتراض کردم توجهی نکرد. او نقشه آدم‌ربایی در سر داشت و می‌خواست مرا مورد آزار و اذیت قرار بدهد.
چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های زیادی از سوی کاربران به دنبال داشت. در این فیلم مردی جوان در ترافیک بزرگراه نیایش در حالی که یک قمه در دست داشت به سمت خودروی پژو ۲۰۶ که راننده آن یک زن بود رفت و با تهدید در خودرو را باز کرد و پس از سرقت گوشی تلفن وی با ورود به فضای سبز وسط بزرگراه ناپدید شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زوج جوان جاعل نسخه‌های پزشکی بودند/ ۱۱ عضو باند کلاهبرداری پای میز محاکمه/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ اعتراف به قتل مادر پس از ۳ ماه/ کلاهبرداری با تبلیغ تور‌های زیارتی جعلی/ سزقت النگو‌های زن مسافر از سوی راننده/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ عامل گروگانگیری: میخواستم از مفسدان اقتصادی انتقام بگیرم
سهامداران حقیقی در روزهایی که بازار سرمایه در حال یک اصلاح قیمتی است، باید بیشتر مراقب معاملات خود باشند تا ضرر کمتری متحمل شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ