طبق صحبت‌های یکی از کارشناسان مدیریت منابع آب و مطلع از وضعیت آب سد کرج، «در سیلاب‌های اخیر زمین لغزشی در حاشیه بستر رودخانه کرج رخ داد و توده‌ای عظیم از سنگلاخ و کلوخه، از بدنه کوه کنده شد، لغزید و بستر رودخانه کرج را مسدود کرد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اهدای پاداش ۱۹۳ میلیارد تومانی به مشترکان برق بخش خانگی کلان‌شهر تهران خبر داد.
در روز هشتم رقابتهای المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، استان تهران به صدر جدول رده‌بندی کسب مدال رسید.
مدیرعامل توزیع برق پایتخت گفت: از هر دو واحد مسکونی در شهر تهران یک واحد مشمول دریافت پاداش ریالی مدیریت مصرف برق شده است.
نقطه هشدار مصرف آب برای تهرانی‌ها ادامه مذاکرات آبی ایران و افغانستان، تزریق روزانه ۳۱۱ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌ها از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
افزایش دما مصرف روزانه آب شهر تهران به رکورد بی سابقه سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر در شبانه‌روز رساند که گویای نقطه هشدار برای پایتخت نشینان است.
رسانه‌ها و مقامات اوکراینی اعلام کردند پایتخت و چند منطقه دیگر این کشور امروز چهارشنبه هدف حملات موشکی گسترده قرار گرفتند.
عقرب سیاه لقب دزد سریالی خانه‌های پایتخت‌نشینان است که وقتی در دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه ایستاد، داستانسرایی عجیبی کرد.
یکی از سرگرمی‌های مردم تهران قدیم، خربازی (خرسواری، یابوسواری) بود که جوانان به آن علاقه بسیاری داشتند. برخی دیگر از مردم هم در روز‌های تعطیلات عازم باغات و سایر گردشگاه‌های تهران نظیر چشمه علی، دوشان تپه، پس‌قلعه، عشرت‌آباد، میدان باغشاه و … می‌شدند و وقت خود را بیشتر با بازی‌های دسته جمعی مثل الک دولک، یک پی دو پی، دوک‌بازی و … می‌گذراندند.
پایتختی تهران و توسعه بی‌حدوحصرش، این شهر را خشک و بی‌آب کرد. کمبود آب تهران از دوره فتحعلی‌شاه آغاز و از آن زمان تاکنون یکی از مشکلات همه حکومت‌ها و دولت‌ها برای تامین آب مورد نیاز پایتخت‌نشینان بوده است.
تعداد روز‌های پاک در مجموع سال ۱۴۰۱، تنها ۳ روز بود. ذرات ۲.۵ میکرون ۲۶ روز، NO ۲ (دی‌اکسید نیتروژن) ۴ روز و O ۳ (ازن) نیز به مدت یک روز آلاینده‌های اصلی هوای تهران بودند.
هر برگ اوراق وام مسکن نسبت به هفته های قبل روند افزایشی داشته است و براین اساس پایتخت نشینان برای دریافت این وارم حدو ۹۵ میلیون تومان هزینه باید بدهند.
کافه نادری نخستین کافه رستورانی بود که غذا‌ها و نوشیدنی‌های فرنگی را وارد ایران کرده و برای نخستین بار پایتخت نشینان طعم کافه گلاسه، قهوه ترک، قهوه فرانسه، یونانی را چشیدند. علاوه بر آن نخستین غذا‌های فرنگی مانند: بیف استراگانوف، بیفتک و شاتوبریان و ... در این کافه به مشتریان ارائه شد. از سال‌های ۱۳۱۵ و ۱۳۲۰ به بعد کافه نادری معتبرترین پاتوق روشنفکران معاصر شد و افرادی مانند:صادق هدایت، سیمین دانشور، احمد فردید، نیما یوشیج، جلال آل‌احمد، نصرت رحمانی، احمد شاملو و... پای ثابت این کافه شدند.
شهرداری تهران به دنبال ورود به حوزه فروش مسکن متری است و در بستر این برنامه شهروندان می‌توانند به صورت خُرد خُرد مسکن خریداری کنند و البته انجام این کار نیازمند اجازه شورای شهر است.
اعضای شورای شهر و معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بازدید از جشن نور تهران زیبا با بیان اینکه این رویداد باعث سرور و نشاط اجتماعی شده است، تاکید کردند: پایتخت نیازمند یک جشن نور سراسری است.
مصرف آب پایتخت‌نشینان در روزهای پایانی هفته در اسفندماه به مرز ۵۲ هزار و ۵۰۰ لیتر در ثانیه رسیده، این میزان مصرف هم‌اندازه اوج مصرف لحظه‌ای آب در روزهای گرم سال است.
پایتخت‌نشینان از ابتدای سال تاکنون ۱۷۴ روز هوای قابل قبول، ۱۲۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۳۴ روز هوای ناسالم برای همه افراد جامعه، دو روز هوای بسیار ناسالم، دو روز هوای خطرناک و تنها سه روز هوای پاک را تجربه کردند.
با برگزاری آیین افتتاحیه نخستین جام بازی های الکترونیکی جایزه بزرگ شهرتهران، رقابت پایتخت نشینان برای کسب جوایز ارزنده این جام آغاز شد.
یک روز پاک دیگر در تهران، تعداد روز‌هایی که پایتخت‌نشینان در سال ۱۴۰۱ هوای پاک تنفس کرده‌اند، یک روز بیشتر از سال ۱۴۰۰ شد.
در طهران قدیم هر صنف یک علامت، نشانه نمادین داشت که با آن خودشان را در جامعه معرفی و شناخته می‌شد. مثل بِرَند‌های الان که یک علامت دارند و شما علامت را که می‌بینید متوجه می‌شوید که کدام مربوط به کدام برند کالا و محصول است.
آقای شهردار! کمترین توقع ما این است که مشکلات ریز پایتخت را درشت ببینید و برایشان فکر چاره‌ای کنید. علاوه بر این بد نیست به عنوان مدیر شهری روز‌هایی را با همراهی انصار و رسانه‌ها پا درشهر بگذارید و مشکلات ریز این کلانشهر را از نزدیک ببینید و درجریان سختی‌هایی که بر پایتخت‌نشینان می‌گذرد، قرار بگیرید.
بیرجند- خراسان جنوبی با ۹۸ درصد تولید عناب ایران به عنوان پایتخت انحصاری این محصول مطرح است اما به دلیل خام فروشی و نبود صنایع تبدیلی سود دسترنج کشاورزان به جیب دلالان می‌رود.
شهرداری تهران به دنبال ورود به حوزه فروش مسکن متری است و در بستر این برنامه شهروندان می‌توانند به صورت خُرد خُرد مسکن خریداری کنند و البته انجام این کار نیازمند اجازه شورای شهر است.
شهرداری تهران به دنبال ورود به حوزه فروش مسکن متری است و در بستر این برنامه شهروندان می‌توانند به صورت خُرد خُرد مسکن خریداری کنند و البته انجام این کار نیازمند اجازه شورای شهر است.
برگزاری رویداد‌های مختلف در نمایشگاه بین‌المللی داستان تکراری و پر از مشکلاتی را برای تهران رقم می‌زند و در روز‌های پرترافیک این پایتخت‌نشینان هستند که باید تاوان برگزاری نمایشگاه را در گوشه دیگری از شهر بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ