اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به‌نظر می‌رسد آبی‌های پایتخت به‌زودی با یک مهاجم خارجی به توافق خواهند رسید.
آبی‌پوشان پایتخت در صورت جذب کاپیتان تیم ملی امید گام بلندی در جهت تقویت تیم خود برمی‌دارند.
یک چهره خاص و یک مهمان ویژه، در تمرین امروز آبی‌های پایتخت حضور پیدا کرد که برای هواداران این تیم نیز سورپرایز جالبی بود: سردار آزمون با لباس استقلال.
سنگربان شماره یک استقلال پس از هفت سال از جمع آبی‌های پایتخت جدا خواهد شد.
وحید قلیچ در ادامه حملات خود به یحیی گل‎‌محمدی باز هم در دعوای رسانه‌ای بین پرسپولیس و استقلال، طرف آبی‌های پایتخت را گرفت و جملات عجیبی را پیشکش سرمربی قهرمان لیگ کرد. منبع: توپ
سرمربی اسبق تیم ملی و مربی اسبق پرسپولیس، اتهام عجیبی به ریکاردو ساپینتو زده که به احتمال زیاد واکنش تند آبی‌های پایتخت را به دنبال خواهد داشت.
رییس سازمان خصوصی‌سازی امروز (سه‌شنبه) در محل تمرین استقلال حاضر شد و درباره حل مشکلات مالی این تیم، به آبی‌های پایتخت قول مساعد داد.
آمار دربی صدم پایتخت نشان می دهد پرسپولیس بر خلاف گذشته برتری مطلق نداشت اما سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.
استقلال به صورت قطعی از این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد و تیم دیگری جایگزین آبی‌های پایتخت می‌شود.
مهاجم محبوب آبی‌های پایتخت با یک فرصت‌طلبی در مقابل دروازه نساجی گل اول تیمش را به ثمر رساند.
دور برگشت بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر با جدال حساس و انتقامی سپاهان و استقلال آغاز می‌شود و آبی‌های پایتخت امیدوارند ماجرای بازی رفت در تهران برایشان تکرار نشود.
در متن بیانیه باشگاه استقلال آمده است: «مصاف امروز تیم‌های استقلال و تراکتور در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، در نهایت با برتری ۲ بر یک آبی‌های پایتخت به پایان رسید.
برای اولین بار در این فصل آبی‌های پایتخت سیاوش یزدانی و رافائل سیلوا را از ابتدا در ترکیب خود می‌بینند.
نیمه دوم دی‌ماه پیچ خطرناک فوتبال ایران برای ریکاردو ساپینتو خواهد بود.
در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر، آبی‌های پایتخت موفق شدند در ورزشگاه پاس قوامین میزبان خود یعنی تیم هوادار را با یک گل شکست دهند.
مدیرکل برنامه ریزی و توسعه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: طول مسیر شبکه آب‌های سطحی شهر تهران به اندازه طول مسیر تهران تا شهر کرمانشاه است.
امید حامدی‌فر بازیکن استقلال درباره انگیزه‌های بی پایانش برای حضور در ترکیب آبی‌های پایتخت می گوید که نام من امید است و همیشه در زندگی‌ام امیدوار هستم.
نساجی در واقع تنها تیمی بود که فصل قبل توانست شکست را به استقلال تحمیل کند تا عصر امروز آبی‌های پایتخت با نگاهی کاملاً انتقام‌آمیز رخ در رخ این تیم شایسته قرار بگیرند
آخرین دیدار از هفته پنجم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که آبی‌های پایتخت در خانه نتوانستند از سد پیکان عبور کنند و به تساوی رضایت دادند.
مهدی قایدی که امروز رسماً دوباره به جمع آبی‌های پایتخت بازگشت، در تمرین عصر دوشنبه استقلالی‌ها حاضر شد. سیاوش یزدانی که به تازگی معافیت خود را دریافت کرده است، در تمرین عصر امروز آبی‌پوشان شرکت کرد.
رضاوند پیش از این یک فصل با استقلال قرارداد داشت و با تمدید قرارداد خود، تا دو فصل دیگر در جمع آبی‌های پایتخت حضور خواهد داشت.
در روزهای اخیر روزنامه‌های آبولا و رکورد پرتغال از جدایی محبی به مقصد استقلال خبر دادند و حالا وب سایت زیرو زیرو دیگر رسانه معتبر پرتغالی با ذکر جزئیات دقیق این انتقال، پیوستن محبی به آبی‌های پایتخت را قطعی می‌داند.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تا شروع فصل بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر از بازیکنان و کادر فنی تیمش درخواست کرده است مصاحبه‌ای انجام ندهند تا فضا برای آبی‌های پایتخت به آرامی پیش برود.
قیمت هر شانه تخم مرغ به ۱۰۰ هزار تومان رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ