همدان- قلب شهر تاریخی و فرهنگی همدان این روزها در مسیر جهانی شدن قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عزالدین اوناهی، بازیکن مراکشی مارسی، پس از مدت‌ها غیبت به دلیل مصدومیت، با گلزنی در دیدار مقابل رنس در هفته اول لیگ فرانسه، به میادین بازگشت.
ویکتور اوسیمن، آقای گل فصل گذشته سری‌آ ، به دلیل مصدومیت مچ پا تمرینات این تیم را ترک کرد.
برانی جیمز، فرزند 18 ساله لبران جیمز، فوق ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در جریان تمرین تیمش دچار ایست قلبی شد.
هرچند که بیمارستان‌های دولتی با حداقل هزینه به بیماران دارای بیمه خدمات ارائه می‌دهند، اما این نکته حائز اهمیت است که سیستم سرمایشی در این هوای گرم، آن هم در فضای بیمارستانی بسیار ضروری است؛ و سوال مهم اینکه وزارت بهداشت از چنین محرومیتی خبر دارد؟ اگر در مرکز تهران شاهد چنین اتفاقی هستیم، پس در شهر‌های دور از مرکز و کم‌برخوردارتر چه مشکلاتی دامنگیر بیماران است؟
پلیس واشنگتن دی‌.سی اعلام کرد که بر اثر وقوع تیراندازی جمعی در پایتخت آمریکا، ۹ نفر زخمی و راهی بیمارستان شدند.
جواد کریمی در هفته اول لیگ ملتهای والیبال عملکردی سینوسی داشت.
ستاره مصدوم فوتبال ایران برای بازیکن ملی‌پوش استقلال آرزوی موفقیت کرد.
امیر قلعه‌نویی تصمیم به دعوت از مدافع پرسپولیس و دو سرخابی سابق برای خط دفاعی گرفت.
وبگاه «آرتی» روسیه نگاهی به مهم‌ترین محورهای مواضع پوتین در پی تهاجم صبح امروز پهپادهای رزمی کی‌یف به پایتخت روسیه پرداخته است.
آمار و ارقام در ذهن نمی‌گنجد! ۸۵ هزار دلار بالاترین رقمی است که به گوش می‌خورد. مردان خسته و مأیوس به دیوار راهرو‌های پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران تکیه زده‌اند. می‌گویند سرمایه و پس‌اندازشان بر باد رفته و تمام سؤال‌شان این است که به اموال برباد رفته‌شان می‌رسند یا نه! از آن‌ها می‌پرسیم که چطور به راحتی اعتماد کرده و دلارهایشان را برای فروش نزد افراد ناشناس بردند؟ همگی یک جمله می‌گویند که اعتمادسازی باند تبهکار طوری بود که فکرش را هم نمی‌کنید!
توماس مولر، ستاره کهنه‌کار بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 6-0 مقابل شالکه روزنامه آلمانی بیلد را به شدت مورد حمله قرار داد.
عملکرد ایده‌آل مرادمند در بازی‌های اخیر استقلال شانس این بازیکن برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی برابر شاگردان ویسی را بالا برده است.
به روایت اسناد، «آنتوان فیشر» تبعه کشور اتریش بود که در زمان مظفرالدین‌شاه قاجار به ایران آمد و در سفارت اتریش مشغول دفترداری شد. می‌گویند فیشر فرد باهوش و زرنگی بوده که خیلی زود زبان فارسی و از آن مهم‌تر چم و خم کار و معامله با ایرانیان را یاد گرفت و خیلی زود دارایی و ثروتی به هم زد.
دانشمندان در فاصله چند متری یک ایستگاه شلوغ قطار در قلب پاریس موفق به کشف پنجاه قبر در یک گورستان باستانی شدند. این آرامگاه دریچه‌ای نادر به زندگی ساکنان لوتتیا، پایتخت فرانسه در حاشیه رود سن در قریب به دوهزار سال پیش می‌گشاید. جالب است که طی این همه سال با وجود عملیات فراوان احداث جاده و حتی تاسیس ایستگاه قطار پورت رویال در سال ۱۹۷۰، این گورستان مدفون هیچگاه مورد توجه قرار نگرفته بود. تا این که برنامه ریزی برای احداث یک خروجی جدید برای ایستگاه قطار منجر به انجام کاوش‌های باستانشناسی در منطقه شد.
سقف اتاق تالار آینه به‌صورت قاب‌بندی‌های چوبی نقاشی شده و آینه‌کاری‌ها به شکل مقرنس و قطاربندی و نقاشی روی در‌های این تالار از نوع نقاشی‌های گیاهی است. وجود حوض خانه و ۲ بادگیر بر بام تالار آینه از دیگر ویژگی‌های این شاه‌نشین است.
در طی سال‌ها شخصیت‌های تاریخی زیادی در این آرامگاه ۳۰۰۰ متری آرامیده‌اند. قبر‌های شخصیت‌هایی، چون سید مهدی امامی، ناظم‌الاطبا، سعید نفیسی و ... را می‌توان درکنار بقعه سرقبرآقا دید.
قدمت برج آب بانک ملی، به دوره قاجار برمی‌گردد. این برج آب که در هفت طبقه بنا شده برای استفاده ذخیره آب چاه‌ها در آبیاری فضای سبز ساخته شده است.
لک‌لک‌های مهاجر در آبنمای میدانی در قلب پایتخت مدتی است مهمان رهگذران شده‌اند و نظر مردم را به خودشان جلب می‌کنند.
موجی از حملات پهپاد‌های کامیکازه (انتحاری) بامداد دوشنبه کی‌یف پایتخت اوکراین را درنوردید و آژیر‌های هشدار را در سرتاسر پایتخت در حالی که مردم به سمت محل کار خود می‌رفتند به صدا درآورد. به گفته مقامات اوکراینی، کی‌یف چهار بار مورد حمله نیرو‌های روسی با استفاده از پهپاد‌های کامیکازه قرار گرفت. حداقل چهار نفر در این شهر کشته شدند.
شهردار منطقه ۶ از کاهش ۳۵ روز زمان صدور پروانه پرونده‌های شهرسازی در قلب پایتخت خبر داد.
در یکی از محله‌های پایتخت درختی به نام «درخت آدامسی» وجود دارد. این درخت هم روزگاری یک درخت عادی بوده، اما به دست شهروندان تبدیل به یک درخت آدامسی در قلب منطقه یک تهران شده است.
جمیل مزهر معاون دبیر کل جبهه آزادی بخش فلسطین تاکید کرد که قدس پایتخت و قلب فلسطین خواهد ماند و مردم فلسطین تا آزادی کامل آن از دست صهیونیست ها مقاومت خواهند کرد.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در خصوص تعطیلی کتاب‌فروشی «اسم»، گفت: تلاش شد با رئیس بانک تجارت ارتباط بگیریم اما به رغم تماس‌های متعدد هیچ‌گونه توجهی صورت نگرفت.
شهردار منطقه ۶ از انجام عملیات بتن ریزی الیافی در برخی ایستگاه‌های BRT قلب پایتخت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ