رئیس سازمان بهزیستی، از پرداخت هدیه عیر فطر به مستمری بگیران بهزیستی خبر داد و گفت: مبلغ آن از ۲۸۰ تا ۸۰۰ هزار تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت سوم وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی این صندوق برای واجدین شرایط تا عصر امروز (سه شنبه) خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از واریز مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال‌احمر استان‌ها در قالب مرحله نخست خدمات حمایتی- درمانی در سال ۱۴۰۲ و به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد.
سهامدارانی که سود سال های گذشته سهام عدالت خود را دریافت نکردند، می توانند با بروز کردن اطلاعات خود، تمامی این سود ها را در اولین موعد پرداخت سود سهام عدالت دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: واریز سود سهام عدالت سال ۱۴۰۲ به صورت دو مرحله‌ای است.
وزیر کار گفت: ۲۰ درصد اعتبار اضافه کالابرگ برای سه دهک کم‌درآمد جامعه در صورت خرید اعتباری بیش از ۷۰ درصد مبلغ یارانه، از امروز به حسابشان واریز می‌شود.
سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وام حمپاد به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: همزمان با آغاز هفته هلال‌احمر و صلیب سرخ، مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب ۲ هزار و ۸۰۰ سرپرست خانوار متأثر از زلزله در خوی واریز شد.
صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری با احتساب افزایش ۲۰ درصدی مصوب دولت به حساب همه بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق واریز شد.
علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی با واریز ۲۷۳ هزار تومان برای معلولین می‌خواهد فقر مطلق را ریشه‌کن کند!
باشگاه استقلال اعلام کرد تا فردا پاداش پنج بازی اخیر این تیم را پرداخت می‌کند.
باشگاه استقلال اعلام کرد تا فردا پاداش پنج بازی اخیر این تیم را پرداخت می‌کند.
طبق هماهنگی های انجام شده بانک شهر مستقیما پول طلبکاران باشگاه استقلال را به حساب آنها واریز خواهد کرد.
از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۷ هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان سود سنواتی از سوی سمات به وسیله سامانه سجام پرداخت شد.
رئیس بنیاد مستضعفان از واریز مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به حساب تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور با اعتباری معادل ۱۱۴ میلیارد تومان خبر داد.
رئیس بنیاد مستضعفان از واریز مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به حساب تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور با اعتباری معادل ۱۱۴ میلیارد تومان خبر داد.
«میشال رحمان» توسعه‌دهنده در پستی در صفحه شخصی خود در توییتر توضیح داده که گوگل ظاهراً در یک ایمیل این اشتباه را به اطلاع کاربران رسانده است. این غول فناوری می‌گوید ارسال این مبالغ غیرعمدی بوده است. اگر امکان بازگشت پول وجود داشته باشد، گوگل این کار را انجام داده است، ولی اگر کاربران مبلغ دریافتی را خرج کرده باشند، مشکلی برای حساب آن‌ها به‌وجود نخواهد آمد.
مدیریت نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس، ابلاغیه اصلاح ماده ۱۷ دستورالعمل "مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار را صادر کرد.
با توسعه زیرساخت‌های بازار سرمایه در سال گذشته و با الزام سازمان بورس به شرکت‌های بورسی و فرابورسی برای واریز سود از طریق سجام به‌طور خودکار و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از مجموع ۸۴۱ هزار میلیارد تومان سود شرکت‌های بورسی و فرابورسی در سال مالی ۱۴۰۰، بالغ بر ۶۰۳ همت از مبلغ مذکور که در سال گذشته به عنوان سود نقدی در مجامع تقسیم شده بود، از طریق سجام به حساب سهامداران واریز شد.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین فروردین‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد سه‌شنبه (یکم فروردین‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
دومین مرحله واریز سود سهام عدالت از امروز (پنجشنبه) از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار آغاز می شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان اسفند خبر داد.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی مؤسسه در سراسر کشور نسبت به عضویت در مؤسسه اقدام کنند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از واریز مبلغ ۲۲۶ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال احمر استان‌ها در قالب مرحله دهم خدمات حمایتی- درمانی خبر داد.
سرپرست بانک مسکن از پرداخت ۵۳ هزار و ۲۸۶ میلیاردتومان به حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ