مذاکرات استقلال و عارف غلامی فعلا به نتیجه نرسیده، اما به نظر می رسد به زودی توافق برای تمدید قرارداد حاصل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتبال به کمیسیون تلفیق مجلس پیشنهاد داد.
استقلال قرار است بابت هر بازی 5 میلیارد تومان از اسپانسر لباس درآمد داشته باشد.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مبلغ قراردادم با پرسپولیس پایین است و امیدوارم مدیریت آن را افزایش دهد.
کارگروه نقل و انتقالات فوتبال ایران، سه تغییر در قوانین امسال ایجاد کرد که ناکافی به نظر می‌رسند.
مدیریت استقلال به دنبال کم کردن مبلغ قرارداد آرمین سهرابیان با این باشگاه است؛ این مساله منوط به رضایت سهرابیان خواهد بود.
باشگاه پورتو پرتغال حاضر به کاهش مبلغ رضایتنامه مهدی طارمی برای انتقال به آث میلان نشد تا حضور مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه های ایتالیا فعلا منتفی شود.
باشگاه پورتو پرتغال حاضر به کاهش مبلغ رضایتنامه مهدی طارمی برای انتقال به آث میلان نشد.
باشگاه پورتو پرتغال حاضر به کاهش مبلغ رضایتنامه مهدی طارمی برای انتقال به آث میلان نشد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مبلغ پیشنهادی مدنظر کمیته داوران برای قضاوت در لیگ برتر را اعلام کرد.
مدیران باشگاه استقلال در یک اقدام ویژه سعی بر کاهش رقم قرارداد بازیکنان و مربیان کرده‌اند؛ اتفاقی که به سود باشگاه خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادعا می‌کند مبلغ قرارداد علیرضا بیرانوند نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد حدود 200 میلیارد تومان به کادرفنی و بازیکنان فصل پیش بدهکار هستند.
باشگاه سانتاکلارا با درخواست استقلال جهت کاهش مبلغ صدور رضایت نامه محبی مخالفت کرده است.
سایت ESPN هم در همین راستا از آخرین مبلغ پیشنهادی باشگاهی که خواهان بنزما است پرده برداشت. گفته می‌شود نماینده‌های باشگاه الاتحاد عربستان هم‌اکنون در مادرید حضور دارند و تصمیم گرفته‌اند پیشنهائی با مبلغ هر فصل ۲۰۰ میلیون یورو به این بازیکن کهنه‌کار فرانسوی بدهند.
عضو شورای شهر تهران گفت:بارها به اثبات رسیده که مبلغ عوارضی که شهرداری مشخص می‌کند بیشتر از قانون است.
مشهد ـ در جلسه علنی شورای شهر مشهد براساس طرح دوفوریتی کاهش هزینه‌های شهروندی نرخ بلیت اتوبوس و قطار شهری با اعمال ضریب ۸۰ درصد از مبلغ ۱۵ هزار ریال به مبلغ ۱۲ هزار ریال کاهش یافت.
نمایندگان مجلس مصوب کردند که به منظور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و کاهش آسیب‌های اجتماعی مترتب بر خانواده آنها، مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان به ستاد دیه کشور اختصاص یابد.
دبیر انجمن کارفرمایان صنایع چوب گفت: در زمینه نئوپان شاهد کاهش صادرات هستیم، زیرا روسیه پس از اعمال تحریم‌ با دامپینگ قیمتی محصولات خود را ارزان‌تر از به بازارهای هدف ایران صادر کرد.
در شرایطی که ساپینتو به خاقانی اعلام کرده برای نیم فصل دوم به او نیاز دارد، اما مدیران استقلال به دنبال کاهش مبلغ قرارداد این بازیکن هستند.
مبلغ ۴ میلیارد دلار برای تأمین ۳۴۶ هزار وسایل حمل و نقل جدید و بهینه از محل صرفه‌جویی در مصرف سوخت، برای کاهش آلودگی هوا اختصاص یافت.
پارلمان اروپا با اختصاص مبلغی سعی در تامین ژنراتورهای برق برای اوکراین به منظور کاهش بحران خاموشی های گسترده در این کشور را دارد.
یک فعال اقتصادی گفت: حق بیمه ی قرارداد که توسط سازمان تأمین اجتماعی از شرکت ها دریافت می شود، مبلغ بسیار بالایی است و مشکلات عدیده ای را برای تولیدکنندگان به وجود می آورد. واقعیت این است که سازمان تأمین اجتماعی در مقابل حق بیمه قرارداد که به صورت سلیقه ای از شرکت ها دریافت می کند، خدماتی ارائه نمی دهد. این روش های نادرست برای کسب درآمد از شرکت ها به افزایش حجم اقتصاد زیرزمینی منجر می شود و از شفافیت اقتصادی کشور می کاهد.
مشهد ـ مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ برای مصرف کننده ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان است و فروش بالاتر از این مبلغ در سطح اصناف تخلف محرز است.
مبلغ تراکنش‌های شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی کشور در تیر امسال بیش از ۶۸۶ هزار میلیارد تومان شد که نسبت به خرداد ۱.۸۶ درصد رشد در تعداد و ۵.۴۳ درصد کاهش در ارزش ریالی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ