به مناسب فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مبلغ 100 میلیون ریال عیدی به حساب ورزشکاران، سرمربیان و مربیان کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازیهای آسیایی هانگژو واریز می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر سه شاهد معتقد بودند که سامانه‌های کنونی برای گزارش‌دهی خلبانان در موارد مواجهه با بشقاب‌پرنده‌ها ناکافی است و گفتند که هنوز خلبان‌ها و مقاماتی که از تجربیات خود در این زمینه می‌گویند، مورد انگ‌زنی قرار می‌گیرند. هیچ مقام دولتی در جلسه روز چهارشنبه ادای شهادت نکرد. پیش از این «شان کِرک‌پاتریک»، مدیر یکی از بخش‌های پنتاگون با تمرکز بر «پدیده‌های ناشناخته ناهنجار» در ماه آوریل به یک کمیته فرعی سنا گفته بود که دولت ایالات متحده در حال ردیابی۶۵۰ مورد احتمالی از پدیده‌های هوایی ناشناس است.
او با اشاره به سابقه عیدی دادن در روز عید غدیر اظهار داشت: در روایتی نوشته شده که در روز عید غدیر، امام حسن (ع) مهمانی بزرگی برگزار کردند و امام علی (ع) بعد از اقامه نماز به همراه فرزندان و گروهی از یاران خود به منزل ایشان رفتند. بعد از تمام شدن مهمانی، امام حسن (ع) به مردم هدایایی دادند. همین رفتار امام موجب شد که سنت عیدی دادن در روز عید غدیر میان مردم رواج پیدا کند.
کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به حساب ورزشکاران و اعضای کادر فنی تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی واریز خواهد کرد.
کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به حساب ورزشکاران و اعضای کادر فنی تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی واریز خواهد کرد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران اعام کرد: هم‌زمان با عید سعید قربان در ۱۶ قربانگاه، ذبح شرعی قربانی برای رفاه مردم نیکوکار تهران انجام می‌شود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از اجرای پویش نذر قربانی به مناسبت عید سعید قربان خبر داد.
رئیس کمیته اسرای صنعا اعلام کرد که این دور از گفت‌وگوها بدون دستیابی به نتیجه مشخصی پایان یافت؛ دور بعدی گفت‌وگوها برای مبادله اسیران، پس از عید قربان برگزار می‌شود.
رئیس کمیته امداد گفت: همزمان با عید سعید فطر ۵۰ هزار پایگاه در سراسر کشور آماده دریافت زکات فطریه و کفاره شهروندان است.
رئیس کمیته امور اسرا در انصار الله اعلام کرد که ۷۷ اسیر مزدور وابسته به ائتلاف عربی را به مناسبت ماه رمضان و عید سعید فطر آزاد شدند.
رئیس کمیته امور اسرا در انصار الله اعلام کرد که 77 اسیر مزدور وابسته به ائتلاف عربی را به مناسبت ماه رمضان و عید سعید فطر آزاد شدند.
ستاره شناس کمیته عالی امور دینی ترکیه گفت: هلال ماه شوال از اوایل شب پیش رو از قاره‌های آفریقا و اروپا رؤیت خواهد شد.
مشهد ـ مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۳۲۴۵ پایگاه در سطح شهرستان‌های استان خراسان رضوی همزمان با عید سعید فطر آماده دریافت وجوهات فطریه و کفاره مردم هستند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: شب قبل از عید فطر تمامی پایگاه ها در معابر و مکان هایی که نماز برگزار می شود فعال هستند.
اصفهان - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: ۸۵۵ پایگاه این نهاد در سطح استان زکات فطریه و کفارات در روز عید سعید فطر را جمع‌آوری می‌کنند.
رئیس کمیته صنعت مجلس با اشاره به اینکه دولت باید لایحه مالیات بر عایدی سرمایه را به مجلس می‌داد، گفت: دولت نباید مشکلات خودرو را به قوای دیگر یا سایر بخش‌های کشور حواله دهد و فرافکنی کند.
پناهی که عضو اصلی کمیته علمی تخصصی بررسی این ماجرا نیز بوده است تصریح کرد: این موضوع با تاکید ویژه وزیر بهداشت، مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است و تاکنون مشخص شده، ترکیبات مواد شیمیایی، جنگی نیست و هیچ نشانه‌ای از مسری بودن ندارد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال صبح امروز(شنبه) در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور یافت.
رئیس کمیته امداد از واریز عیدی یک میلیون تومانی به حساب مددجویان اقلیت‌های دینی به مناسبت آغاز سال نو میلادی خبر داد.
رئیس کمیته امداد اظهار کرد: ۱۹۲ خانوار اقلیت مسیحی، کلیمی و زرتشتی از عیدی کمیته امداد برخوردار شدند. از این تعداد ۱۷۰ خانوار مسیحی، ۱۰ خانوار کلیمی و ۱۲ خانوار زرتشتی هستند.
با اعلام رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ مسابقات لیگ برتر تا عید نوروز 1402 بدون تعطیلی برگزار خواهد شد.
عباس عبدی پیشنهاد داد کمیته حقیقت‌یاب مستقل برای پرونده مرگ مهسا امینی تشکیل شود.
کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد برآوردهای اولیه نشان می‌دهد قتل دختر فیلسوف مشهور روسیه، عمدی و ازقبل‌برنامه‌ریزی‌شده بوده است.
شیراز - رقابتهای والیبال نوجوانان پسر منطقه ۳ کشور با حضور ۸ تیم در شیراز از امروز آغاز شد.
اعضای هیات اجرایی بدون فدراسیون (کیهانی، شایسته، عبدی افتخاری، علیرضا رحیمی و علی دادگر) خواستار این شدند دو پست خبره ورزشی به این گروه پنج نفره تعلیق بگیرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ