کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به حساب ورزشکاران و اعضای کادر فنی تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی واریز خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اعلام کرد «در حال حاضر ۱۰۰ مورد درخواست اهالی یک محله در تهران داریم که خواهان برداشته شدن بی تی اس آن محله شده‌اند.»
شرکت متا اخیراً رقیب خود برای توییتر با نام Threads را راه‌اندازی کرد و در عرض چند روز ۱۰۰ میلیون کاربر در آن ثبت‌نام کردند. تمام این مسائل باعث شد تا وکیل ایلان ماسک با ارسال نامه‌ای به زاکربرگ، شرکت متا، سازنده اپلیکیشن «تردز» را به سوء‌استفاده سیستماتیک، عمدی و غیرقانونی از اسرار تجاری توییتر متهم کند.
او با اشاره به سابقه عیدی دادن در روز عید غدیر اظهار داشت: در روایتی نوشته شده که در روز عید غدیر، امام حسن (ع) مهمانی بزرگی برگزار کردند و امام علی (ع) بعد از اقامه نماز به همراه فرزندان و گروهی از یاران خود به منزل ایشان رفتند. بعد از تمام شدن مهمانی، امام حسن (ع) به مردم هدایایی دادند. همین رفتار امام موجب شد که سنت عیدی دادن در روز عید غدیر میان مردم رواج پیدا کند.
کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به حساب ورزشکاران و اعضای کادر فنی تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی واریز خواهد کرد.
به مناسب فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مبلغ 100 میلیون ریال عیدی به حساب ورزشکاران، سرمربیان و مربیان کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازیهای آسیایی هانگژو واریز می شود.
رئیس سازمان ثبت اسناد گفت: با اجرای ۱۰۰ درصدی حدنگار، تمام نقل و انتقالات باید با اسناد رسمی انجام گیرد و اسناد عادی به حاشیه رانده می‌شود.
این نرخ‌گذاری‌ها به‌طور طبیعی باید همراه با ضمانت اجرا و تهدید و ارعاب و مجازات باشد و گروه‌های نظارتی متعدد نیز بر آن نظارت کنند و طبیعی است که لفت و لیس‌های فراوان در اجرای این دو مرحله رخ می‌دهد و در نهایت هم جز دردسر و گرانی چیز دیگری نصیب مردم نمی‌شود و شاید بتوان گفت که همه اینها نوعی بازی و توزیع رانت است و در پایان هم به سر ملت منت می‌گذارند که اگر ما نبودیم!! قیمت مرغ به جای ۱۰۰ هزار تومان، ۱۸۰ هزار تومان می‌شد. در حالی که اگر آنان نبودند، قیمت مرغ الان زیر ۲۰ تومان بود!
اختلاف نظر درباره تعداد سکه‌های اهدایی از سوی رئیس‌جمهور در شرایطی به اوج رسیده که به نظر می‌رسد تردید درباره سرنوشت ۱۰۰ سکه به قوت خود باقی است. کاروان اعزامی ایران به جام جهانی متشکل از بازیکنان و کادر، تقریبا ۵۲ نفر بوده‌اند که از این تعداد، افرادی مانند تدارکات و ماساژور برخلاف بقیه که ۱۰ سکه گرفته‌اند، ۵ سکه دریافت کرده‌اند. با حسابی سرانگشتی می‌توان پی برد که عددی نزدیک به ۵۰۰ سکه (حالا کمی کمتر و بیشتر) به این مجموعه اهدا شده است. از طرفی اگر واقعا نامه‌ای که ادعا شده ۶۰۰ سکه به مجموعه تیم ملی داده شده، وجود داشته باشد، واضح است که این وسط سرنوشت ۱۰۰ سکه نامشخص است.
مدافع ملوان از حس و حال عجیب این شهر و علاقه ای که مردم به فوتبال دارند می گوید.
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس با ورود عیسی آل کثیر و فرشاد فرجی تغییر کرد.
مدافع ملوان می‌گوید امسال سال بقای این تیم بود و فصول بعدی قایقران‌های فوتبال ایران متفاوت‌تر دنبال خواهد شد.
مدافع ملوان می گوید امسال سال بقای این تیم بود و فصول بعدی متفاوت‌تر دنبال خواهد شد.
پرسپولیس یک . استقلال صفر : دربی ۱۰۰ به کام قرمز / سرِ توپ عیسی برای صدرنشینی یحیی
ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو، به مناسبت «عید پاک مسیحیان ارتدوکس» دست کم یک‌صد اسیر جنگی اوکراین را آزاد کرد.
عدد بزرگی که گرچه به بزرگی یک سنتلیون آمریکا نیست، اما شاید بیشتر شناخته شده باشد، گوگول است. گوگول، عددی است به شکل یک به همراه ۱۰۰ صفر (ده به توان صد:۱۰^۱۰۰)؛ این عدد همچنین الهام‌بخش نام موتور جستجوی معروف گوگل نیز هست. نام برگرفته از این عدد (نام وب سایت گوگل)، به این علت برای بنیانگذاران گوگل در مسیر انتخاب نام سایتشان جذاب بود که به حجم وسیعی از اطلاعات موجود در اینترنت اشاره دارد.
عیدی استقلال به هواداران در شب کابوس حذف از آسیا
یاسر داودیان رئیس هیئت مدیره بنیاد بیماری‌های نادر ضمن تشکر از همراهی دولت با بیماران نادر کشور بیان کرد: با این ابلاغ معاون اول رئیس جمهور و اجرائی شدن این سند، بسیاری از مشکلات بیماران نادر مرتفع و مطالباتشان محقق خواهد شد.
سالاد حبوبات یکی از انواع خوشمزه سالادهاست که به دلیل داشتن حبوبات پخته در ترکیباتش سرشار از پروتئین و مواد معدنی است.
درمصرف آجیل زیاده‌روی نکنید. انواع مغز‌ها وتخمه‌ها حاوی مقادیر زیادی چربی هستند. به طوری که هر ۱۰۰ گرم آن‌ها حاوی ۵۰۰ تا ۶۰۰ کالری است. از انواع آجیل‌های بدون نمک یا کم نمک استفاده کنید. آجیل‌های شور با داشتن مقادیر زیاد نمک، زمینه را برای فشار خون بالا فراهم می‌کنند. به‌ویژه افرادی که به فشار خون بالا دچار هستند و همچنین بیماران قلبی عروقی باید از مصرف آجیل‌های شور اجتناب کنند.
ایرانسل عیدی خود به مشترکانش به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
بسته‌های متنوع و بی‌‎سابقه عیدانه همراه اول به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ اعلام شد.
اصفهان- مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: یک هزار و ۱۰۰ تُن میوه شب عید تامین شده و از پنجشنبه ۲۵ اسفندماه با ۱۰ درصد زیر قیمت روز بازار در سطح استان اصفهان عرضه می‌شود.
مشهد ـ مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی گفت: در پویش عید تا عید، از ولادت حضرت علی (ع) در ماه رجب تا ولادت امام زمان (عج) در نیمه شعبان ۳۰۰ نفر از محکومین زندان مرکزی مشهد آزاد شدند.
مشهد- مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: تامین و توزیع ۲۰۰ تن میوه تنظیم بازار شب عید شامل ۱۰۰ تن سیب زرد و ۱۰۰ تن پرتقال تامسون در استان قطعی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ