دبیر کانون مرغ گوشتی گفت: سه عامل جوجه ریزی زیاد، کاهش قدرت خرید مردم و موجودی مرغ های منجمد در شرکت پشتیبانی امور دام سبب شد تا امسال با مازاد تولید گوشت مرغ مواجه باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل ایران خودرو ضمن اشاره به برنامه این شرکت درخصوص توسعه خودروهای برقی و هیبریدی، خاطرنشان کرد: هم راستا با سیاست های کلان اقتصاد کشور و وزارت صمت و در راستای کاهش مصرف سوخت که در حال حاضر نیاز روزانه مازاد بر ظرفیت تولید آن است، توسعه خودروهای برقی و هیبریدی را دنبال می کنیم و نمونه خودرو برقی تولید شده ایران خودرو به تایید وزیر محترم صمت نیز رسیده است.
مدیرعامل پیشین اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران گفت: ظرفیت کشور در تولید گوشت مرغ بین ۳میلیون تا ۳میلیون و ۲۰۰هزار تن است و ۸۰۰هزار تا یک میلیون تن مازاد نیاز بوده که می توان صادر کرد.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به کاهشی شدن قیمت جوجه یکروزه، گفت: در تابستان حدود ۵۸۸ هزار تن مرغ تولید خواهیم کرد که این میزان مازاد مصرف است.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی درباره راهکارهای کوتاه و بلندمدت مهار تورم، اصلی ترین عامل ایجاد تورم‌های سالهای اخیر را رشد نقدینگی مازاد بر رشد تولید دانست.
دبیر انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای تولید گوشت مرغ کشور گفت: در حال حاضر تامین گوشت مرغ مناسب است و پیش‌بینی می شود بعد از ماه رمضان مرغ مازاد صادرات شود.
مشهد ـ مدیر دفتر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: تولید تخم مرغ امسال در بازار خراسان رضوی همچنان مازاد بر نیاز مصرف داخل است.
معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: در بخش دام سنگین با مازاد تولید داریم. از این رو در حال مذاکره با عراق هستیم تا بخشی از دام سنگین زنده به این کشور صادر شود.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت:نهادهایی که وظیفه حمایت از تولید را دارند از خود سلب مسئولیت کرده اند؛ حتی شرکت پشتیبانی امور دام کشور دراین مقطع حساس از بار مسئولیت شانه خالی کرده است.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: خرید تولید مازاد مرغداران که از حدود ۱۰ روز پیش از سوی اتحادیه سراسری مرغداران آغاز شده بود به علت بروز برخی مشکلات متوقف شد.
یک نماینده مجلس گفت: بانک‌ها باید با فروش اموال مازاد خود در تأمین منابع بخش تولید که بیشترین آمار اشتغال زایی را دارند مشارکت کنند.
بررسی میدانی بازار مرغ حاکی از کمترین نوسان قیمتی در این بازار داشته و افت تقاضا و مازاد تولید، قیمت گوشت سفید را در فروشگاه حتی به مبلغ کمتر از ۴۷ هزار تومان رسانده است.
دبیر انجمن صنفی جوجه یک روزه گفت: ۱۵ میلیون تخم مرغ نطفه دار که برای جوجه ریزی در نظر گرفته شده بود برای تعدیل مازاد از گردونه تولید خارج شده و به مصارف دیگر رسید.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال تولید پرتقال کشور نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشت از این رو با مازاد تولید رو به رو بودیم.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال تولید پرتقال کشور نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشت از این رو با مازاد تولید رو به رو بودیم.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از اخذ سند برای ۳هزار و ۷۵۰ هکتار از اراضی در اختیار دستگاه‌های دولتی در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن با همکاری سازمان ثبت اسناد کشور خبر داد.
دبیر کانون مرغ گوشتی گفت: سه عامل جوجه ریزی زیاد، کاهش قدرت خرید مردم و موجودی مرغ های منجمد در شرکت پشتیبانی امور دام سبب شد تا امسال با مازاد تولید گوشت مرغ مواجه باشیم.
قائم مقام مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: خوشبختانه در بخش تولید گاز مایع هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد.
اصفهان-مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: با توجه به مازاد ظرفیت تولید برق در کشور، وزارت نیرو برق مورد نیاز اصفهان را از شبکه سراسری جایگزین و به مدت ۲ ماه نیروگاه شهید منتظری را خاموش کند.
مدیرکل نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هم اکنون تولید مرغ در کشور، روزانه حدود ۸۰۰ تن بیش از نیاز بازار است.
اخیرا در گزارشی به موضوع مهمی به نام بنگاه داری بانک‌ها و تعلل این بانک‌ها در روند پرداخت تسهیلات به امر تولید پرداختیم. پس از این گزارش، وزیر اقتصاد روز گذشته در نشست علنی مجلس شورای اسلامی به این مساله واکنش نشان داد و برای مدیران این بانک‌ها خط و نشان کشید. حال باید دید این وعده خاندوزی محقق می‌شود یا خیر؟
بانک‌ها با بهانه‌های واهی نبود منابع، از تسهیلات دهی به بخش تولید سر باز می‌زنند، در حالی که بسیاری از آن‌ها املاک و اموال مازاد بسیاری داشته که اگر آن‌ها را به فروش رسانده و از بنگاه‌داری حذر کنند، قطعا قفل بخش تولید باز خواهد شد.
بانک‌ها با بهانه‌های واهی نبود منابع از تسهیلات دهی به بخش تولید سرباز می‌زنند در حالی که بسیاری از آن‌ها املاک و اموال مازاد بسیاری داشته که اگر آن‌ها را به فروش رسانده و از بنگاه‌داری حذر کنند قطعا قفل بخش تولید باز خواهد شد.
هیئت وزیران ضمن موافقت با اصلاح دو آئین نامه اجرایی فروش اموال منقول و غیرمنقول مازاد وزارت جهاد و تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی، درخصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس اعلام نظر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ