مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: خرید تولید مازاد مرغداران که از حدود ۱۰ روز پیش از سوی اتحادیه سراسری مرغداران آغاز شده بود به علت بروز برخی مشکلات متوقف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲۶۲ هزار و ۷۹ تن بذر گندم تاکنون در ۲۳ استان کشور توسط شرکت‌های تولید کننده بذر از کشاورزان پیمانکار خریداری شده است.
وزیر دفاع گفت: اگر زمانی به هواپیمای شکاری یا هواپیماهای دیگر احساس نیاز شود تا آنجا که خودمان بتوانیم تولید کنیم، مراحلش را دنبال می‌کنیم، اگر زمانی هم لازم باشد در این خصوص خریدی صورت بگیرد آنهم ضوابطی دارد که دنبال می‌شود.
یاسوج- خوشه‌های طلایی گندم در کهگیلویه و بویراحمد با رشد محسوس تولید نشان از عزم این دیار برای غنا بخشیدن به خاک با دستان پر برکت کشاورزانش دارد.
آمار تولید گندم بر اساس میزان اراضی زیرکشت این محصول و پیش‌بینی رشدتولید گندم در ۴ استان موردبررسیِ بوشهر، مرکزی، قزوین و تهران حاکی از برآورد افزایش ۵۷درصدی میزان خرید تضمینی این محصول است.
قیمت خرید تضمینی گندم ظاهرا ۱۵ هزار تومان است و این عدد تغییر نخواهد کرد؛ این موضوع موجب شده تا گندم کاران عطای کشت را به لقایش بخشند و یا گندم را به دلالان بفروشند.
رئیس جمهور گفت: همه بخش‌ها باید برای کمک به رشد و ارتقای کمی و کیفی تولید از خرید نمونه‌های خارجی کالاهایی که مشابه آن‌ها توسط شرکت‌های داخلی تولید می‌شود، اجتناب کنند.
رئیس‌جمهور از سرمایه‌گذاران اقتصادی درخواست کرد که سرمایه‌شان را وارد بخش تولید کنند.
آمار تولید گندم براساس میزان سطح زیر کشت و پیش‌بینی رشد تولید گندم در ۵ استان، حاکی از افزایش ۵۶ درصدی خرید تضمینی این محصول است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاكید بر اینكه برای تولید و تحویل 800 هزار خودرو برنامه ریزی شده و در هفته اول کاری سال 1402 با قدرت و شروع خیلی خوب، نزدیک به 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش تولید و تحویل محقق شده است، گفت: به زودی فراخوان مرحله دوم ثبت نام متقاضیان محصولات سایپا  در سامانه متمرکز وزارت صمت اعلام خواهد شد.
مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، قیمت خرید تضمینی گندم به زودی در شورای قیمت گذاری بازنگری می‌شود.
معاون امور زراعت وزیر جهادکشاورزی در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها به دنبال آموزش کشاورزان هستیم، گفت: در این راستا ۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات برای خرید ادوات به کشاورزان اختصاص یافته است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در خرید تضمینی گندم ۶۰ درصد رشد و در تولید محصول جو، گندم و ذرت افزایش ۲۲ درصد داشته ایم.
دبیر انجمن صنفی جوجه یک روزه گفت: ۱۵ میلیون تخم مرغ نطفه دار که برای جوجه ریزی در نظر گرفته شده بود برای تعدیل مازاد از گردونه تولید خارج شده و به مصارف دیگر رسید.
دبیر کانون مرغ گوشتی گفت: سه عامل جوجه ریزی زیاد، کاهش قدرت خرید مردم و موجودی مرغ های منجمد در شرکت پشتیبانی امور دام سبب شد تا امسال با مازاد تولید گوشت مرغ مواجه باشیم.
دبیر کانون مرغ گوشتی گفت: سه عامل جوجه ریزی زیاد، کاهش قدرت خرید مردم و موجودی مرغ های منجمد در شرکت پشتیبانی امور دام سبب شد تا امسال با مازاد تولید گوشت مرغ مواجه باشیم.
شهردار منطقه ۹ از تولید کیسه‌های خرید با استفاده از مواد بازیافتی خبر داد و گفت: در اولین مرحله از این طرح نسبت به تولید ۳۰۰ مترمربع کیسه خرید با استفاده از مواد بازیافتی اقدام شد.
وزیر کشور از انعقاد قرارداد با بخش خصوصی برای خرید ۱۰ هزار دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: به محض افزایش تولید داخل، حمایت‌های دولت از بخش خصوصی بیشتر خواهد شد.
ند پرایس گفت: حقیقت ماجرا این است که روس‌ها توانایی تولید، واردات و تامین نیاز‌های کلیدی خود را ندارند و بنابراین به ایران روی آورده‌اند و در حال بررسی اقداماتی با کره شمالی نیز هستند.
به گفته عضو کمیسیون انرژی مجلس، بزرگ‌ترین تولید کننده‌ها و مصرف کننده‌های انرژی جهان عضو شانگهای هستند و همین کمک می‌کند که ما در حوزه سواپ یا خرید گاز روسیه قوی‌تر عمل کنیم. یکی از آن دست کار‌های بسیار خوبی که در حوزه گاز در راستای تقویت دیپلماسی انجام شده است، بحث سواپ گازی با کشور‌های همسایه و ترکمنستان هست.
یک تولیدکننده تخم مرغ معتقد است علاوه بر افزایش قیمت تولید با حذف ارز ترجیحی، پایین بودن قیمت خرید تضمینی در کارخانه و پایین بودن توان اقتصادی از مهمترین مشکلات این صنعت است.
پنج استان پیشتاز خرید تضمینی گندم، معادل ۵۲ درصد کل گندم خریداری شده در کشور را تولید کرده‌اند.
هشترود- مدیر جهاد کشاورزی هشترود با بیان اینکه خرید تضمینی گندم در هشترود از مرز ۵۲ هزار تن گذشت، گفت: هشترود رتبه اول تولید گندم را در آذربایجان شرقی دارد.
در صورت ویرایش شماره شبای ۲میلیون نفر دارنده سهام عدالت، سود سهام داران در مرحله بعدی با هم واریز می‌شود
رهبر انقلاب هدف از دیدار با کارگران را قدرشناسی و تشکر از آنان و تأکید بر ارزش نفسِ کار برشمردند و با اشاره به نگاه اسلام به «کارگر» و موضوع «کار» گفتند: برخلاف نگاه استثماریِ نظام سرمایه‌داری و نگاه شعاریِ نظامِ فروپاشیده کمونیستی، نگاه اسلام به کارگر، قدرشناسانه و ارزش‌مدارانه است و بر همین اساس است که پیامبر اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ