مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت:نهادهایی که وظیفه حمایت از تولید را دارند از خود سلب مسئولیت کرده اند؛ حتی شرکت پشتیبانی امور دام کشور دراین مقطع حساس از بار مسئولیت شانه خالی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گفته می‌شد سرمربی استقلال که در خط دفاع موفق به جذب نفرات مورد نظرش را نشد، با توصیه دستیارانش از موضع خود درباره غلامی کوتاه آمد.
مدیرعامل پیشین اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران گفت: ظرفیت کشور در تولید گوشت مرغ بین ۳میلیون تا ۳میلیون و ۲۰۰هزار تن است و ۸۰۰هزار تا یک میلیون تن مازاد نیاز بوده که می توان صادر کرد.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به کاهشی شدن قیمت جوجه یکروزه، گفت: در تابستان حدود ۵۸۸ هزار تن مرغ تولید خواهیم کرد که این میزان مازاد مصرف است.
ساداتی نژاد گفت: مرغ منجمد ایرانی، بهداشتی، باکیفیت و قیمت مناسب در دسترس است و کمبودی در تامین مرغ منجمد وجود ندارد.
دبیر انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای تولید گوشت مرغ کشور گفت: در حال حاضر تامین گوشت مرغ مناسب است و پیش‌بینی می شود بعد از ماه رمضان مرغ مازاد صادرات شود.
مشهد ـ مدیر دفتر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: تولید تخم مرغ امسال در بازار خراسان رضوی همچنان مازاد بر نیاز مصرف داخل است.
گوشت مرغ در هفته دوم اسفند ماه هر کیلو ۶۵.۸۰۰ تا ۶۶.۸۰۰ تومان شد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: از روز یکشنبه مصوبه خرید حمایتی مرغ مازاد مرغداران ابلاغ می‌شود که برای تنظیم بازار مرغ بسیار مؤثر و مفید است.
شیراز- بلوار چمران شیراز این روزها شاهد حضور با ذوق و شوق شهروندانی است که برای پرندگان مهاجر غذا می‌برند تا با حضور مرغ‌های دریایی چهره «شهرِ راز» زیباتر و دلنشین‌تر شود.
اصفهان- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از خریداری و جمع آوری ۵۰۰ تُن مرغ مازاد در بازار توسط اتحادیه مرغ گوشتی اصفهان خبرداد.‌
بررسی میدانی بازار مرغ حاکی از کمترین نوسان قیمتی در این بازار داشته و افت تقاضا و مازاد تولید، قیمت گوشت سفید را در فروشگاه حتی به مبلغ کمتر از ۴۷ هزار تومان رسانده است.
دبیر انجمن صنفی جوجه یک روزه گفت: ۱۵ میلیون تخم مرغ نطفه دار که برای جوجه ریزی در نظر گرفته شده بود برای تعدیل مازاد از گردونه تولید خارج شده و به مصارف دیگر رسید.
مدیر عامل پشتیبانی امور دام کشور گفت: ظرف ۲۰ روزگذشته، ۱۳ هزار تن مرغ مازاد نژاد آرین از بازار جمع آوری شده است.
اصفهان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از آغاز خرید مرغ گوشتی مازاد توسط اتحادیه مرغداران استان اصفهان از تاریخ جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ خبر داد.
دبیر کانون مرغ گوشتی گفت: سه عامل جوجه ریزی زیاد، کاهش قدرت خرید مردم و موجودی مرغ های منجمد در شرکت پشتیبانی امور دام سبب شد تا امسال با مازاد تولید گوشت مرغ مواجه باشیم.
دبیر کانون مرغ گوشتی گفت: سه عامل جوجه ریزی زیاد، کاهش قدرت خرید مردم و موجودی مرغ های منجمد در شرکت پشتیبانی امور دام سبب شد تا امسال با مازاد تولید گوشت مرغ مواجه باشیم.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی متعهد شده در ازای خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان تسهیلات ۱۰ درصدی به اتحادیه‌ها اختصاص دهد.
سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون قیمت مرغ گرم در استان ۵۵ هزار و ۶۰۰ تومان است، گفت: عرضه این کالا کمتر از نرخ مصوب کشوری انجام می‌شود.
مدیرکل نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هم اکنون تولید مرغ در کشور، روزانه حدود ۸۰۰ تن بیش از نیاز بازار است.
قیمت برخی اقلام اساسی امروز یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر تهران اعلام شد.
معاون امور دام و طیور وزارت جهاد کشاورزی درباره ادعای مرغداران مبنی بر مازاد مرغ تولیدی داخل و واردات مرغ‎های منجمد گفت: از سال گذشته مجوزی برای واردات مرغ به کشور صادر نشده است.
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت مرغ تازه کامل کاهشی شده و حتی در برخی مغازه‌ها کمتر از نرخ مصوب نیز عرضه می‌شود.
معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی از خرید و ذخیره سازی ۵۲ هزار تن گوشت مرغ مازاد از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ